Asena Hotel recenzie

67%
Celkové hodnotenie
9 recenzií
Alojz C.
Termín pobytu: Sep 2018 Recenzia pridaná 23.10.2018 Prečítané 245-krát
88 %
Hotel je v tichom prostredí pár metrov od pláže s malými izbami s malým priestorom na odkladanie vecí. Personál bol milý a ochotný. Strava výborná s veľkým výberom zeleniny, čo sa však už nedá povedať o ovocí. Večerali sme na hornej plošine hotela na 6. poschodí s výhľadom na morský západ slnka. Piesočnatá pláž bola vcelku udržiavaná, ale fajčiari sa prejavujú aj tu. Na pláži nechýbajú prezliekárne a sprchy, ležadlá a slnečníky sú za poplatok. Vstup do mora je veľmi postupný. V okolí je plno obchodíkov, ale nakupovať sa dá najlepšie v asi 2 km vzdialenom Kusadasi. čítať celú recenziu
Lukáš Pristáš
Termín pobytu: Aug 2013 Recenzia pridaná 29.08.2013 Prečítané 1259-krát
63 %
Hotel jednoduchší, ale udržiavaný v čistote. Strava bola dobrá a pláž pár metrov od hotela. Veľa možnosti nakupovania a povinné zjednávanie cien. Podniky všade a ceny boli celkom prijatelné. V skratke večerný život bol super. Personál príjemný určite sa tam chceme vrátiť. čítať celú recenziu
Zuzana, Bratislava
Termín pobytu: Jún 2013 Recenzia pridaná 28.07.2013 Prečítané 691-krát
93 %
nie som narocny klient - starsi ale utulny hotel, kde najdete vsetko co potrebujete. Okamzity pristup k plazi Vam usetri kroky, ruky a nervy keby ste sa mali presuvat dalej, plaz je naozaj 5 krokov cez chodnik. Chybala mi hudba, viac menej tam bolo ticho, i ked asi 100 metrov je podnik, kde hudba hra a dokonca personal z casu na cas tancuje. Nie su tu animacie pre deti, ja som mala starsie deti, ale keby mali mat do 6 rokov, musia si vystacit s pieskom na plazi. Co sa tyka vyletov odporucam cestovnu kancelariu hned za hotelom, ceny neporovnatelne oproti ponuke z CK, vyklad v anglictine - plne zrozumitelny i pre mierne pokrocilych. Pri vylete do Pamukkale bol vyklad anglicky (super spievodca) a francuzsky a rusky - asi zrozumitelny. čítať celú recenziu
COVID-19 Garancia