Regnum Carya recenzie
Odporúčanie 78 %
Poloha 92 %
Šport a zábava 93 %
Izby 95 %
Strava 93 %
Personál 85 %
Maria Bouhali
Zdroj:
Google - automatický preklad

Malý problém
Podlaha bazéna je hrozná, musíte nosiť sandále a je to nepríjemné, moje nohy boli zranené kvôli všetkým týmto bazénom
A čo viac, čašníčky mi dali drink, ktorý som si vypýtal, ale toto gesto som naozaj neocenil
Ale ostatné služby boli dobré
AgroTrade LP
Zdroj:
Google - automatický preklad

Najlepšie umiestnenie
Luke Sherwin
Zdroj:
Google - automatický preklad

Je to úplne úžasný hotel, ktorý sa čoskoro vráti. Len trochu drahý, ale okrem toho je to 5-hviezdičkový hotel. Je veľmi zložité dostať sa do niektorých reštaurácií, ale okrem toho, keď príde nový hotel, malo by to byť oveľa jednoduchšie.
Ozan Gunduz
Zdroj:
Google - automatický preklad

Na konci augusta 2024 sme mali pobyt na 5 nocí. Mali sme vážne problémy so službami v hoteli, do ktorého sme išli s veľkými očakávaniami.
1. V deň, keď sme sa ubytovali, nás v hoteli neprivítali. Normálne sú tam nejaké maškrty, aj keď malé. Usmernenie, ktoré sme dostali, bolo, že môžeme počkať na vhodnom mieste. Vo vestibule sme našli vhodné miesto na sedenie. Nikto sa ani nepýtal, čo kúpiť.
2. Personál pracujúci v bare, najmä v blízkosti veľkého bazéna a bazéna s vlnami, nebol priateľský. Keď sme si objednali od čašníkov, museli sme si nápoje dostať sami z baru, pretože objednávky často meškali. Bohužiaľ čašníci boli ľahostajní. Verte, že ich manažéri si situáciu všimli a niekoľkokrát priamo pomohli.
3. V miestnosti sú rôzne izbové vône. Keď tú, ktorú chcete, umiestnite na určené miesto, treba ju odtiaľ vziať a prevoňať miestnosť, kým sa miestnosť pripravuje. Bohužiaľ, izbová služba nikdy nezachytila tento zápach a nepoužila ho.
4. Počas jedenia v reštaurácii Sandal večer 31. augusta jeden z čašníkov obsluhujúcich iný stôl pustil servírovaciu lyžicu/vidličku šalátu na zem. Potom to zdvihol zo zeme. Myslel som si, že asi prinesie nový, no pokračoval som v pozorovaní. Žiaľ, takto to naservíroval na stôl. Okamžite som nahlásil situáciu čašníkovi, ktorý nás obsluhoval.
5. Nakoniec sme v izbe zabudli preukazy mojej manželky a dieťaťa. Aj keď tieto našli, upovedomili nás až po telefonáte 20. októbra. Samozrejme, zabudnutie našich ID je problém, ale človek si myslí, že keby ich našiel, zavolali by nám, pretože majú aj naše kontaktné údaje. Našťastie nám pred týždňom poslali občianske preukazy a dostali sme ich.
Fyzické vybavenie hotela, izby, jedlá, aktivity sú dobré; ako má byť. Nedostatok personálu a nedostatočné zaškolenie existujúceho personálu spôsobili, že sme dostávali vážne slabé služby. Počuli sme tiež, že nevedeli predpovedať taký rušný týždeň 30. augusta a že personál zbierali na poslednú chvíľu. Dúfame, že v nasledujúcich sezónach budú organizovať lepšie.
T Z
Zdroj:
Google - automatický preklad

Dobrý deň,
Práve sme opustili hotel, ktorý sme si vybrali na dovolenku 29. októbra. Keď zhodnotíme všetky všeobecné vlastnosti a porovnáme to s hotelmi, v ktorých som býval, a ktoré sa považujú za nižšie uvedené v rovnakej triede, situácia je nasledovná:
Negatívne aspekty:
1. Hotel má vážny problém s personálom bezpečnosti. Keďže oblasť je taká veľká, bezpečnostná služba sa niekedy správa k hosťom ubytovaným v hoteli, ako keby do hotela vstúpili nelegálne. Existujú hrubé otázky a výsluchy. Boli sme odhalení aj seriózne popracovať na popise práce, správaní a spôsobe podnikania bezpečnostného tímu. Dokonca aj transfer, ktorý nás dnes prišiel vyzdvihnúť, nás nepustil cez hlavné dvere bez toho, aby sme hovorili s recepciou. Keď prišiel transfer, všetkých nás z hotela poslali 2 ochrankári, ktorých nasledovali krok za krokom a pohybom.
2. Izby sú veľmi pohodlné a postele sú veľmi pohodlné. Nie je problém. Cítite skutočnú 5-hviezdičkovú kvalitu. Recepcia a pokyny sú veľmi dobré. Ale do hotela sme dorazili ráno, prišli sme z dlhej cesty a boli unavení. Napriek tomu sme nedostali izbu pred 15:00. V tejto otázke existuje prísny postoj. Na to by si mali dávať pozor rodiny s malými bábätkami, ktoré prichádzajú do hotela. Toto sme napríklad v lete v Maxx Royal nezažili. Hneď po príchode sme dostali izbu.
3. Kuchyňa hotela je veľmi dobrá, raňajky, obedy a večere sú na vysokej úrovni, ale hostia očakávajú vyššiu kvalitu jedla oproti zaplatenej cene. Maxx Royal je v tomto smere určite lepší z hľadiska kvality potravín a kuchyne NG Güral Bay Phasalis a Voyage Belek. Ale nikdy nie Maxx Royal V Maxx Royal si vyberáte čerstvé ryby z rybieho pultu. Chobotnice sú prezentované na tanieri ako umelecké dielo. V Regnum Karya dostanete 2-3 druhy rýb varené na grile v klasickom hotelovom štýle.
4. Niektoré tlačidlá na privolanie čašníka na tyči plážových ležadiel sú buď pokazené, alebo nefungujú. Museli sme si dať nápoje sami, keď náš hlas nemohol dosiahnuť čašníka. Či sme to za zaplatenú cenu mali zažiť, nechávam na vašom uvážení. V tomto stave je to 5-hviezdičkový hotel strednej triedy. Koktejlová ponuka je veľmi slabá. Žiadne charakteristické koktaily. Tiež neexistuje žiadny štandard medzi rovnakými nápojmi vyrobenými v rôznych baroch. (napr. margarita)
5. Pre tých, ktorí sa pri výbere hotela orientujú na cenu, keď sa pozrieme na pomer ceny a kvality, prvou voľbou by mala byť Voyage Belek, kde dostanete veľmi podobnú kvalitu služieb, ale zaplatíte oveľa menej peňazí. Ak idete do tejto cenovej kategórie, myslím, že by ste si mali vybrať Maxx Royal.
6. Niektoré z ala carte reštaurácií sú platené a pre všetky je potrebná rezervácia. Ala carte reštauráciu Maxx Royal môžete využívať priamo počas celého dňa.
7. Hotel nemá mobilnú aplikáciu, môžete sa pridať iba do skupiny WhatsApp. Toto je vážny nedostatok.
8. Chýbajú čašníci pri obede a večeri. Odrody vína sú menšie ako Maxx Royal.
Pozitívne aspekty
1. Pre deti sa myslelo všetko.
2. K dispozícii je bazén s vlnami
3. K dispozícii sú dva vyhrievané vonkajšie bazény, najväčší, aký som videl v Türkiye. Nikdy vám nebude zima.
4. Sekcia lahôdok a syrov je veľmi bohatá.
5. Kvalita cukrární je na úrovni Maxx Royal.
6.Hotel SPA má štandardnú 5-hviezdičkovú kvalitu.
7. Športové aktivity sú veľmi dobré, tréneri profesionálni. Posilňovňa je špičková.
Nakoniec; Keď vstúpite na recepciu v tomto hoteli, kde sa v roku 2015 konal samit G20, stretávanie sa s obrázkami a veľkými portrétmi politických osobností nevyvolá u každého hosťa z týchto krajín pozitívne emócie a ani to hotelu nepridáva privilégium. Organizovanie stretnutí nepatrí medzi kritériá kvality hotela. Namiesto toho, ak ochranka dostane krátke školenie o správaní a všetok personál bude vyškolený, aby sa nezapájal do náhodných alebo slangových rozhovorov so svojimi kolegami, keď sú nablízku zákazníci, verte, že tieto obrázky budú oveľa efektívnejšie.
Zhrnutie: Ak sa chystáte ísť do tejto cenovej kategórie, vaša voľba by mala byť Maxx Royal.
Ak chcete hotel podobnej kvality, ale bezproblémový a cenovo výhodnejší,
Voyage Belek
Voyage Sorgun
Gloria Serenity
Nechajte NG Güral Phasalis medzi vašimi možnosťami.
Candrea Mircea Ionut
Zdroj:
Google - automatický preklad

Podľa mňa perfektný rezort.
Veľmi priateľský personál, najmä čašník Mehmet, ktorý bol ráno na terase, zlepšili dovolenku môjho syna.
Orcun Özbasi
Zdroj:
Google - automatický preklad

V hoteli sme sa ubytovali 4.10.2024, keby som neprišiel služobne, odišiel by som z hotela po 2 hodinách.
Hotel, na ktorý som bola veľmi zvedavá, bol pre mňa skutočným sklamaním. Dúfam, že vedenie hotela nedovolí, aby bola táto nádherná architektúra zničená priemernými službami.
Kvalita potravín nie je zlá, ale rozmanitosť je slabá.
Kvalita čašníka je hanebná, dostanete kvalitné služby 4-hviezdičkového hotela. Svoje objednávky musíte neustále opakovať.
Zostal som v konkurenčnom hoteli v júli, čašníci sa vám snažia pomôcť hneď, ako s nimi prídete do kontaktu.
Keď sa pýtam na správy alebo niečo z hotela, personál hotela povie: "Prisahám, že neviem."
Kvalita alkoholu je nadpriemerná, ešte nikdy som nemusel piť whisky z minibaru, no tentokrát som si povedal, že si ju dám, je tam len pivo a víno.
Je zázrak, že nájdete miesto na pláži, vedľa je miesto s názvom Alia, je to hotel, ale je platené a je veľmi rušné :)
Neviem o starej službe a kvalite, ale teraz je to úplné sklamanie.
Dúfam, že sa táto správa k niekomu dostane a tento krásny hotel, jeho architektúra a umiestnenie nevyjde nazmar.
Bohužiaľ, ako vidím, môžete ísť do hotelov, kde za tieto ceny dostanete oveľa lepšie služby.
Ugur Kabadayi
Zdroj:
Google - automatický preklad

Je to skvelý hotel, čistota, jedlo, nápoje a personál sú na špičkovej úrovni. Ďakujeme.
bedirhan yavuz
Zdroj:
Google - automatický preklad

Registrácia a odhlásenie sú rýchle a tím front office je nápomocný a dobre informovaný. Odrody jedál formou otvoreného bufetu sú veľmi kvalitné, služba vo všetkých sekciách je veľmi dobrá. Čistota vo verejných priestoroch a na izbe je bezchybná. Najmä vonkajšie terénne úpravy a usporiadanie sú veľmi krásne. Príjemné chvíle v Lobby bare zažijete každý večer pri kvalitnej živej hudbe. Večerné predstavenia sú na sezónu veľmi bohaté. Existuje veľa a'la carte reštaurácií, mali by ste vyskúšať "Köz Ocakbaşı". Zážitok, z ktorého budú všetci odchádzať spokojní.
Gabriela
Aug 2018
04.11.2018
679x
Excelentny hotel s excelentnymi sluzbami, jednoducho dovolenka snov.
Čítať celú recenziu