Saphir Resort & Spa recenzie
Odporúčanie 90 %
Poloha 83 %
Šport a zábava 87 %
Izby 90 %
Strava 87 %
Personál 92 %
Marco Wohlgethan
Zdroj:
Google - automatický preklad
Skvelý hotel, vrelo odporúčam. 👌
Boli sme tam ubytovaní druhýkrát a určite sa vrátime! 🥰
softmajesty
Zdroj:
Google - automatický preklad
Určite prijateľný 3 - 4 * hotel, ale určite nie 5 *! Tento hotel v žiadnom prípade neodporúčame! Všetkým môžem len poradiť, aby sa nedali oklamať recenziami.
Eduardt Fritz
Zdroj:
Google - automatický preklad
Všetko bolo dobré, veľa nového
Fehmi Ramadani
Zdroj:
Google - automatický preklad
Málo plážových slnečníkov.
Ahmet AKDEMİR
Zdroj:
Google - automatický preklad
Šumivé zariadenie s krásnym, čistým morom
David Bennet
Zdroj:
Google - automatický preklad
V tomto hoteli som mal úžasný zážitok. Atmosféra je príjemná, personál je profesionálny a pozorný a každý detail je starostlivo upravený tak, aby sa hostia cítili pohodlne a boli si cenní.
Zvlášť by som chcel vyzdvihnúť Adema, ktorý pracuje v lobby bare. Je mimoriadne priateľská, pozorná a profesionálna. Jej pozitívna energia a obetavosť spríjemnia každú návštevu. Poskytuje vynikajúce služby a jej vrelý prístup vytvára príjemný a nezabudnuteľný zážitok pre všetkých hostí.
Vrelo odporúčam hotel aj vynikajúce služby spoločnosti Adema!
Erdem Çay
Zdroj:
Google - automatický preklad
Kto v tomto hoteli ešte nebol, nebude ľutovať.
1- Prvý problém, na ktorý narazíte, je parkovanie priamo pri vchode do hotela. Je tu len 6-7 parkovacích miest a autá majiteľov hotela sú tam vždy. Musel som zaparkovať auto na ulici.
2- Jedlo je neuveriteľne nedostatočné, s príliš veľkým množstvom hotových a mrazených potravín. Je tu sotva nejaké grilované jedlo, iba mrazené kebaby Adana. Nečakajte steak ani kotlety. Dezerty sú sladké. Jedol som fazuľu a ryžu 5 dní. Nápoje prakticky neexistujú, iba 0,33 Pepsi a 0,33 Yedigün, okrem alkoholu.
3 - Bazén nie je veľmi čistý. Ľudia z pláže prichádzajú do bazéna, kde je všade piesok, a tak sa tam dostanú. Pláž je tiež veľmi špinavá.
4 - Vedľa reštaurácie gözleme (turecké palacinky) je bar pri bazéne a personál je veľmi neúctivý a hrubý.
5- Výťahy sú nedostatočné a pomalé. Veľakrát som musel chodiť hore-dole. 6- Kaviareň ponúka vafle, ale nemajú jahody, banány ani nič iné. Čokoláda je veľmi základná; značka nie je známa. Zmrzlina je niečo, čo sa nazýva Max, a nie je k dispozícii nič iné ako zmrzlina na prsty.
7- Hotelové poplatky sú približne rovnaké ako v iných hoteloch.
Iwan Bajda
Zdroj:
Google - automatický preklad
Som tu prvýkrát a hotel sa mi naozaj páčil. Som úplne spokojný. Personál je veľmi priateľský a užitočný, najmä recepčný. Krásna recepčná Anna mi skutočne pomohla, keď som požiadal o pomoc na recepcii. Moje deti sa v hoteli cítia veľmi príjemne, keďže pravidelne takmer každý deň navštevujú detský krúžok. Čašníci v hlavnej reštaurácii nás obsluhovali veľmi pozorne. Jedlo je chutné. Hotel odporúčam všetkým hosťom, najmä tým s deťmi. Určite sa ešte vrátime.
Sudenur Özbay
Zdroj:
Google - automatický preklad
Píšem to špeciálne pre tureckých hostí, ktorí si chcú vybrať tento hotel. Celkové hodnotenie hotela je 6,5/10. Tu sú naše myšlienky na každý aspekt:
More (2/5): More sa rýchlo zahĺbi. Pretože sa rýchlo dostane hlboko, ľudia stoja v rade na brehu. Z piatich dní, čo sme tam boli, sme dnu videli len jeden deň. Ostatné štyri dni bolo sekané a zamračené. (Plavčík nám povedal, že to tak zvyčajne nie je; možno sme to boli práve my.) Išli sme na konci augusta a voda bola naozaj, naozaj teplá, ako voda z horúceho prameňa.
Bazén (3/5): Keďže more nie je veľmi pekné, všetci chodia do bazéna. Kapacita bazéna nie je dostatočná; sú tu tri tobogány, dosť pre deti.
Jedlo (3,5/5): V hlavnej reštaurácii nájdete dobré jedlo pre všetky tri jedlá. Ponúkajú rôzne druhy mäsa, kuracieho mäsa a rýb a sú dostatočné - nenazval by som to obzvlášť chutné, ale sú určite dostatočné. To isté nemôžem povedať o dezertoch; sirupové dezerty sú slušné. Káva a nápoje sú celkom dobré. K dispozícii je fľašková cola, ľadový čaj a ďalšie možnosti. Odporúčam pizzu v bare pri bazéne. Išli sme do talianskej reštaurácie na a la carte, ale je mi ľúto, že to nebolo jedlé. Ostatní hostia sa v deň, keď sme išli, ani nedotkli tanierov.
Služba (4/5): Personál v lobby bare, kaviarni a hlavnej reštaurácii je veľmi priateľský a svoju prácu robí veľmi dobre. Všetkým im ďakujeme. Dal som im toto skóre. Obsluha baru pri bazéne sa na vás naopak ani nepozrie, upratovaniu stolov sa nevenuje a na objednávku musíte urobiť veľa tam a späť. Zamestnanec v bare pri bazéne, ktorý robí gözleme, je schválne pomalý (na tanier, do ktorého sa zmestili aspoň dva gözleme, dáva len jeden a ani ich neposkladá) a ani nepridáva žiadne ingrediencie (pýtal som si zemiak a použil 1 polievkovú lyžicu plnky, čo bola 80% petržlenová vňať). Má večne namosúrený výraz. Správa sa, akoby robil niečo v prospech iných. Ak môžete jesť gözleme, považujete sa za úspešného. Povedal som mu to isté a on povedal: "Píšte si, čo chcete, viem, kto som."
Čistota (5/5): Čistota izieb a všeobecná hotelová hygiena boli dobré. V hoteli je horúco, ale klimatizácia nefunguje veľmi dobre.
Animácia (1/5): Nevidel som nikoho z animačného tímu; len sa pokúšali rozprávať s cudzincami a predávať lístky na bingo a parasailing. Boli nejaké večerné akcie, ale boli dosť obmedzené.
Na záver, toto je hotel, ktorý si môžete vybrať, ak nájdete dobrú cenu. Ak od mora nič nečakáte (a ste dobrý plavec), je to dobré miesto na večerné posedenie, relax, drink a relax.
Ayenda Simsek
Zdroj:
Google - automatický preklad
Mali sme nádherný pobyt v Safir Alanya Spa & Resort. Jedlo bolo vynikajúce - rozmanité, čerstvé a vysoko kvalitné. Služba bola tiež vynikajúca: celý tím bol vždy priateľský, pozorný a veľmi nápomocný. Osobitne by sme chceli spomenúť manažéra baru Mehmeta, ktorý svojou profesionalitou a vrelým vystupovaním vytvoril veľa úžasných momentov. Celkovo bolo všetko perfektné - radi by sme sa vrátili!
Bengül özdemir
Zdroj:
Google - automatický preklad
Pred niekoľkými dňami sme zostali štyri noci a päť dní. Izby sú malé, ale hotelová izba nie je pre mňa až taká dôležitá, takže by som rád riešil iné problémy. Personál je priateľský, áno, ale je ich málo. Namiesto toho, aby ste sa pýtali, či mi môžu priniesť sódu, radšej si dáte jednu alebo, povedzme, drink alebo gözleme, a zostanete čakať v rade. Každý deň si myslím, že rozmanitosť je nízka a niektorí ľudia hovoria, že jedlo je rozmanité, ale neviem, ako to porovnávajú s inými hotelmi. Minulý rok sme zostali v paláci Haydarpasha, ktorému sa hovorí „pestrosť“. Tento rok sme si pre zmenu vybrali toto miesto, ale pri porovnaní týchto dvoch by sme povedali, že sme urobili chybu. Ceny sú takmer rovnaké, ale nájdete tam všetko, čo hľadáte. Minibary na izbách sa dopĺňajú denne, ale všetky nápoje, či už sóda alebo kola, sú v plastových fľašiach – žiadne sklo ani plechovky. Zmrzlina je iný príbeh. K večeri podávajú šišky a je tam samozrejme dlhý rad. Počas dňa podávajú zmrzlinové tyčinky, prsty alebo Algidanin, ktoré sú za rozumnú cenu. Nie je to Magnum ani nič podobné. Okrem toho čokoláda, ktorú ráno podávali k palacinkám a vaflám, bola nekvalitná, inými slovami, bez chuti. Bolo tiež niekoľko možností dezertov. Hotel je však väčšinou nemecký, úctivý, tichý a nie preplnený hotel. Mám radšej davy. Tých, ktorí hľadajú pokoj a ticho, môže zaujímať. Ďalšou kritikou sú diapozitívy; sú malé, prakticky len pre deti. More je kamienkové a vlnité. Okrem toho je hotel stále dobrý. Nebudete hladní. Döner kebab a mäsové guľky sú veľmi dobré. V januári sme zostali v Liberty Lara a boli sme hladní. Mimochodom, s aktivitami sme boli spokojní. Vlastne, večer bola hodinová šou. Jednou kritikou bolo, že animačný tím hovoril všetko po nemecky. Čakal by som, že budú najskôr hovoriť po turecky alebo nám budú veci vysvetľovať častejšie. Ak by som to mal ohodnotiť z 10, bolo by to 7,5-8. Prajem peknú dovolenku.
Ivan Vovcenco
Zdroj:
Google - automatický preklad
Veľa sa nám páčilo v hoteli saphir na recepcii nám vždy poradila pani Anna jedlo je tu výborný obsluha je priateľská mora je krásny je tu Bufet ktorý funguje no stop určite sa budeme vracať
Doina Croitor
Zdroj:
Google - automatický preklad
Tobogany sú naozaj otravné...vôbec nie dobré...vôbec nie zábavné pre dospelých...zlá hudba...vyhodili nás z hotela, aby sme počkali na autobus, ktorý nás vyzdvihne...
Andreea Croitor
Zdroj:
Google - automatický preklad
Tento hotel je veľmi hrozný, píšem tento komentár, keď nás vyhodil z hotela, pretože sme nevedeli, že o 14:00 musíme uvoľniť izbu a keď sme prišli z pláže, naša izba bola zamknutá a dvere sa nedali otvoriť, išli sme na recepciu a povedal, že mu musíme dať 100 EUR, aby otvoril dvere na našej izbe a vzal si naše veci. Potom, čo sme si zobrali veci a vyhodil nás z hotela, keď sme mali zostať ešte 3 hodiny!!!! Ľudia sú tu veľmi zlí a lakomí, chcú len peniaze...keď vojdete do hotela, usmievajú sa na vás, ale keď odchádzate, kričia na vás, aby ste sa nevracali!!!!! Na pláži je nepríjemný zápach!
Mesut Altınışık
Zdroj:
Google - automatický preklad
Od chvíle, keď vstúpite, vás privíta usmiata tvár a čistota. Animácia a personál sú veľmi pozorní. Je tu veľa jedál a občerstvenia, takže nikdy nemusíte zaháľať. 🙂
Fikriye Aygün
Zdroj:
Google - automatický preklad
Hotel je naozaj pekný, zaslúži si 5 hviezdičiek
Odporúčam každému ísť
Veľmi nás to potešilo. Je to skutočný rodinný hotel, obzvlášť sme milovali sestru Firdevs
Čistota sa skutočne berie do úvahy
Záhrada je na tom rovnako.
İBRAHİM BAHÇECİ
Zdroj:
Google - automatický preklad
Personál bol veľmi priateľský a pozorný. More je veľmi čisté a priezračné. Jedlo je tiež úžasné. urcite odporucam.
yk yk
Zdroj:
Google - automatický preklad
Počas Eid al - Adha sme zostali na 3 noci ako rodina
Od čistoty izieb až po chutné jedlo
Od usmiatych tvárí personálu až po neustálu animátorskú zábavu, teraz neviem, ktorú krásku zaradiť
Veľmi nás to potešilo
Úplne si zaslúži 5 hviezdičiek na svojich dverách
Skutočný rodinný hotel
Zdá sa, že v zozname budem pokračovať :)
Určite odporúčame
Олег Павленко
Zdroj:
Google - automatický preklad
Som pravidelným hosťom v tomto hoteli. Všetko sa mi páči, milé privítanie na recepcii, Anna pomôže a povie vám aktuálne informácie o hoteli. Veľmi dobré jedlo v hlavnej reštaurácii aj v bufetoch, počasie nádherné, kúpanie radosť, slnko mierne. Hotel odporúčam každému, príďte si oddýchnuť.
Любовь Кочеткова
Zdroj:
Google - automatický preklad
Som pravidelným hosťom. Keď letím do hotela Saphir, vždy sa mi dostane príjemného privítania. Ďakujeme za priateľský prístup k hosťom.
Špeciálne poďakovanie patrí manažérovi služieb v hlavnej reštaurácii, pánovi Tuncayovi. Ďakujeme za váš pozorný prístup.
Len tak ďalej! Prídem znova viac ako raz. 🥰❤🙏