Cesar Thalasso recenzie
Odporúčanie 42 %
Poloha 70 %
Šport a zábava 62 %
Izby 67 %
Strava 70 %
Personál 70 %
Penny Archer
Zdroj:
Google - automatický preklad

Skvelý hotel, veľmi čistý, vynikajúce jedlo, personál veľmi priateľský
Theo Keller
Zdroj:
Google - automatický preklad

Dôrazne neodporúčam, pokiaľ nie ste ochotní prísť o svoje peniaze!
S partnerom sme si zaplatili relaxačnú službu, keďže hotel sa volá „César THALASSO“ a na to sme prišli.
Prineste si štuple do uší: nie je možné pokojne zaspať, pretože oproti našej izbe je VEĽKÝ bazén (ten vo vedľajšom hoteli) so zábavou až do polnoci! Zvuk je pripravený zobudiť celé okolie!
Čo sa týka personálu: vždy pripravený zvýšiť sadzby, kedykoľvek chcú; aby bolo jasné: podvod. V all inclusive hoteli sme museli zaplatiť jednoduchú kolu! Alebo akýkoľvek iný nápoj, či už alkoholický alebo nie!
Čo sa týka jedla: majiteľ hotela opísal jedlo ako „pripravené naším šéfkuchárom“.
Šéfkuchár, ktorý pripravuje jedlá v kaviarni! Takže áno, pripomenulo mi to moje stredoškolské roky, ale nič také ako chutné jedlo.
(Ach áno, hranolky boli dobré, ale nie každý deň, často surové alebo prepečené a melón bol tiež bez chuti, samozrejme...). Očakávajte, že v jedálnom lístku na večeru nájdete rovnaké hamburgery z obeda.
Prvýkrát na Djerbe sme boli veľmi sklamaní a sme veľmi skeptickí, pokiaľ ide o návrat do tejto krajiny kvôli tomuto hotelu.
Naozaj neodporúčam tento hotel, dúfam, že ušetrím peniaze niektorým ľuďom!
Soraia Shahid
Zdroj:
Google - automatický preklad

Moja skúsenosť v hoteli César Thalasso na Djerbe bola bez preháňania jedna z najhorších, akú som kedy mal pri cestovaní. Od začiatku sa všetko pokazilo a vyvrcholilo to do neprijateľnej situácie neschopnosti a neúcty k hosťom.
V sprche sme našli použité mydlo!
Klimatizácia ani nefunguje, je to ako rúra.
Najzávažnejším problémom bola výmena meny: hotel neposkytol povinnú pečiatku na účtenke, čo nám zabránilo premeniť dináre na letisku - základná požiadavka pri každej ceste do Tuniska. Boli sme jediní cestujúci bez pečiatky, zatiaľ čo ostatné hotelové skupiny mali všetko v poriadku. Inými slovami, išlo o výlučnú nedbanlivosť hotela César Thalasso s finančnými následkami pre hostí. Aby toho nebolo málo, personál popieral akúkoľvek zodpovednosť a vyhýbal sa výhovorkám, pričom sa do očí bijúcu chybu snažil ospravedlniť falošnými argumentmi.
Rovnakú chybu urobili traja rôzni zamestnanci. Nie je to jednorazové, je to systematické a odhaľuje to nedostatok školení, organizácie a profesionality.
Hotel tiež núti zákazníkov platiť zálohy v eurách a nie v dinároch, čo úplne odporuje výhovorke, že len dodržiavajú pravidlá miestnej meny. Jednoznačne sa riadia tým, čo im vyhovuje a hostia si musia vystačiť.
Keď sme sa snažili situáciu vyriešiť, reakcia bola neúctivá a bez akéhokoľvek úmyslu prevziať zodpovednosť alebo vrátiť stratené peniaze. Neponúkali žiadne skutočné riešenia – iba vágne sľuby a irelevantné návrhy
Ak si ceníte svoje peniaze a čas, NEPRÍDAJTE SEM!
Leen Ajax
Zdroj:
Google - automatický preklad

Mal som nádhernú dovolenku. Personál je naozaj milý, ochotný a pozorný.
V tomto hoteli vládne pokoj. Je stvorený na odpočinok; To som hľadal. Mal som super veľký bungalov s relaxačnou terasou. dakujem vsetkym.
vrátim sa
Waldemar Giermaziak
Zdroj:
Google - automatický preklad

Služba hodná medaily. Bohužiaľ, kúpeľne sú tmavé, poškodené a nepríjemne zapáchajú z kanalizácie. Toaleta je nočná mora. Strava bola stredne pestrá. Nízka trieda. Celé je to 3*.
Alessia Zaniboni
Zdroj:
Google - automatický preklad

Chodím sem robiť len karaoke, takže nemôžem posúdiť izby. Hala je priestranná, moderná a nová. Len je škoda, že ľudia v bare fajčia
stephane sauron
Zdroj:
Google - automatický preklad

Hotel s vynikajúcou hodnotou za peniaze, cenu a služby, hoci je na konci sezóny, personál vždy zdvorilý a príjemný, len malý bod na zlepšenie privítania na recepcii, ktorej chýba trochu vrúcnosti, ale ktorá zostáva veľmi zdvorilá
Le Baron
Zdroj:
Google - automatický preklad

V žiadnom prípade nie 4-hviezdičkový hotel v porovnaní s rôznymi možnosťami, ktoré sa vyskytujú v tejto turistickej oblasti plnej hotelov.
Bohužiaľ, personál recepcie by si mal prečítať kódexy pohostinstva, konkrétne: Úsmevy a láskavosť.
Vrátnik pán ZITOUNI je rozkošný, v bare pán CHOUAKI skutočný profesionál.
Ale, žiaľ, zvyšok personálu, najmä v bare a na recepcii, si bude musieť jednoznačne preštudovať základy hotelového servisu, predovšetkým úsmev a láskavosť. Pri každej objednávke v bare sme mali pocit, že nás rušia.
Navyše, uprostred nášho pobytu bol bar pri bazéne zatvorený bez akéhokoľvek vysvetlenia.
Dúfame, že vedenie vezme do úvahy súťaž o zlepšenie služieb tohto hotela, pretože v žiadnom prípade nie je služba rovnocenná so 4-hviezdičkovým hotelom.
Pánovi ZITOUNIMU, CHOUAKIMU a pani MYRYEMOVEJ prajeme úspech. manažéra pre vzťahy s hosťami s cieľom zlepšiť kvalitu tohto hotela s prihliadnutím na skutočnú konkurenciu.
Mag
Zdroj:
Google - automatický preklad

Vynikajúci rodinný pobyt! Príjemný hotel (Intissar) a veľmi čistý, najmä s veľmi profesionálnou gazdinou Nourhen.
Sme veľmi spokojní s našou dovolenkou, ďakujeme!
Welten Bummler
Zdroj:
Google - automatický preklad

Tichý hotel vo veľkom krásnom komplexe s dobrým jedlom a službami, všetko funguje najrýchlejšie s nemecky hovoriacou recepčnou. Všade zadarmo WiFi, trezor a klimatizácia tiež v cene. Živejší susedný hotel Aqua Resort patrí tiež do skupiny Miramar a je možné ho využiť.