The Shore at Katathani recenzie
Poloha 67 %
Izby 83 %
Strava 50 %
Personál 67 %
Omar Baglagel
Zdroj:
Google - automatický preklad

Romantická vila s výhľadom na more je ohromujúca všetkými prostriedkami, jedna z najlepších víl vôbec, výhľad je magický, súkromný bazén je vyhrievaný, čo je obrovské plus.
Raňajky sú dobré, služba počas raňajok je vynikajúca.
Večera v param pra je nevyhnutnosťou, najlepšie thajské jedlo, aké som kedy mal v celom svojom živote, služba je fenomenálna, vďaka Ománu.
Večera v prístave je vynikajúca, služba je dobrá.
Služba pri bazéne s nekonečným okrajom a morským bazénom takmer neexistuje, vedenie by sa malo touto otázkou vážne zaoberať, inak bolo všetko perfektné.
Abeer
Zdroj:
Google - automatický preklad

Hotel je vždy úžasný a hodný
Ale môžete si na nej ugrilovať jedlo a majú len dve reštaurácie a opijete sa skôr Dievčatá, ktoré nosia závoje a tie, ktoré chcú trochu súkromia, si pýtajú izbu číslo 8891 s panoramatickým výhľadom.
T.R.
Zdroj:
Google - automatický preklad

Nestojí za 5 hviezdičiek – sklamanie
Naša skúsenosť v tomto hoteli bola bohužiaľ sklamaním. Zatiaľ čo poloha hotela je nepopierateľne ohromujúca – ponúka úchvatný výhľad na pobrežie/pláž – a vodiči bugín, ako aj niektorí zamestnanci v reštaurácii boli priateľskí a ochotní, negatíva počas nášho pobytu výrazne prevážili pozitíva.
Pozitíva:
1. Poloha: Výhľad z izieb s výhľadom na pobrežie/pláž je skutočne krásny. Pre tých, ktorí uprednostňujú malebné prostredie, je to vrchol.
2. Užitoční vodiči bugín: Vodiči bugín boli vždy zdvorilí a snažili sa zlepšiť naše skúsenosti.
Negatíva:
Kvalita a čistota izby:
• Nehygienické podmienky: Izba bola pri príchode v hroznom stave – špinavá, zaprášená a s viditeľnou plesňou.
• Nedostatočné upratovanie: Napriek tomu, že ste dvakrát požiadali o upratovanie, izba zostala hlboko pod prijateľnými štandardmi pre 5-hviezdičkový hotel. Po druhom pokuse sme sa vzdali sťažovania, aj keď sa miestnosť stále cítila nepríjemne.
Oblasť bazéna:
• Preplnenosť: Bazén bol preplnený a ležadlá boli „rezervované“ s uterákmi skoro ráno, aj keď ich hostia celé hodiny nepoužívali. Mnohí tak zostali bez dostupných lehátok.
• Žiadna služba: Pri bazéne nebola žiadna riadna služba. Lehátka neboli pripravené a personál zriedka skontroloval, či hostia nepotrebujú nápoje alebo čokoľvek iné. Tento nedostatok služieb je pre luxusný rezort neprijateľný.
Príchod a privítanie:
• Po príchode nás nenašiel žiadny personál, ktorý by nás privítal alebo pomohol s batožinou. Toto bol sklamaný prvý dojem pre údajný 5-hviezdičkový hotel.
Polpenzia – zavádzajúca a nedostatočná:
• Koncept polpenzie bol zavádzajúci. Hostia majú v à la carte reštaurácii obmedzený rozpočet na 800 bahtov na osobu, čo nestačí na pokrytie riadneho jedla.
• Jedlo sa dôsledne podávalo studené, čo je neprijateľné a hlboko pod očakávaným štandardom.
Záver:
Na prvý pohľad sa môže zdať, že tento hotel má 5-hviezdičkový status, no nespĺňa ani tie najzákladnejšie štandardy luxusného rezortu. Zlá čistota, dezorganizácia pri bazéne, nedostatok služieb a zavádzajúce možnosti polpenzie jasne ukazujú, že tento hotel si svoje 5-hviezdičkové hodnotenie nezaslúži.
Odporúčanie: Ak hľadáte skutočnú 5-hviezdičkovú kvalitu, dôrazne odporúčame hľadať alternatívy. Toto bol určite náš prvý a posledný pobyt v tomto hoteli.