Vyhľadávanie
Popis ubytovania
Hotel Balilla recenzie
Sammy !!!
Zdroj:
Google - automatický preklad

Boli tam iba talianske televízne kanály, čo nemusí byť nevyhnutne zlé. Personál mal len obmedzené znalosti angličtiny. Pri registrácii nám bolo povedané, že budeme mať raňajky v cene. Boli sme prekvapení, že raňajky boli zahrnuté, pretože sme si žiadne nerezervovali. Pani na recepcii nám však povedala, že to bolo zahrnuté, a tiež nám ukázala raňajkovú miestnosť a časy. Keď sme sa odhlásili, na recepcii bola ďalšia osoba a požiadala nás o peniaze na raňajky. Nevedeli sme ani ceny, pretože pani povedala, že je to zahrnuté. Napriek vysvetľovaniu a diskusiám nás nikto nechcel počúvať. Neexistovalo žiadne pochopenie, žiadne ospravedlnenie a museli sme zaplatiť. Zlé riadenie. Toto tiež nie sú falošné správy, mám dôkazy a bol som tu hosťom.
Nigora Babayeva
Zdroj:
Google - automatický preklad

Veľmi čistá a pohodlná izba!
Zdvorilý personál
Neďaleko hotela je kaviareň s dobrým pečivom v rohu
Všade okolo je krásne! Priateľskí ľudia
A milosť všetkým!
Md.Borhan Uddin Upol
Zdroj:
Google - automatický preklad

Mali ste fantastický pobyt v hoteli Balilla! Izby boli nepoškvrnené, personál bol neuveriteľne priateľský a umiestnenie bolo perfektné - len kúsok od stanice Termini. Napriek tomu, že bol blízko centra mesta, bolo to tiché a pohodlné. Vrelo odporúčame každému, kto navštívi Rím!
Daniele Fasanella
Zdroj:
Google - automatický preklad

⭐☆☆☆☆
Veľmi negatívne skúsenosti z hľadiska riadenia a spoľahlivosti.
Zarezervoval som si dve izby cez Booking.com na 10. apríla, predplatené. Po nečakanej udalosti som sa 24. marca osobne išiel do zariadenia opýtať na informáciu o možnosti storna. Na recepcii som dostal neformálne ubezpečenia: vzhľadom na dlhé predstihové oznámenie mi bolo povedané, že nebudú žiadne problémy.
Dňa 29. marca ma telefonicky kontaktoval majiteľ, ktorý mi potvrdil, že môžem pristúpiť k stornovaniu bez obáv o klauzulu "nenávratnosť", keďže mi osobne zaručí vrátenie peňazí. Dôverujúc tomu, čo bolo povedané, som nasledujúci deň zrušil rezerváciu na Bookingu a jasne som to uviedol v poznámkach.
V nasledujúcich dňoch majiteľ po rôznych pokusoch o kontakt zmenil svoje stanovisko s tvrdením, že od Bookingu nedostal žiadnu požiadavku, postup, ktorý som dodržal, bol nesprávny a preto už nenesie žiadnu zodpovednosť.
Booking mi zároveň písomne potvrdil, že:
Vrátenie peňazí je možné len s písomným súhlasom stavby;
Platba už bola prevedená na samotné zariadenie.
Napriek týmto oficiálnym komunikáciám som už od vedenia nedostal žiadnu spätnú väzbu.
Medzitým som zistil, že tieto dve izby boli v priebehu niekoľkých dní opäť prenajaté a prenajaté s evidentným dvojitým inkasom, bez toho, aby mi boli vrátené peniaze.
Ak by som v tomto momente vedel, že štruktúra nebude rešpektovať to, čo sľúbila, radšej by som rezerváciu ponechal a použil by som izby, ako by som ju zrušil na základe uistenia, ktoré nebolo nikdy rešpektované, čo by umožnilo štruktúre profitovať dvakrát z tej istej rezervácie na úkor čestného človeka.
Neprehľadne a nepríjemne zvládnutá situácia, ktorú neodporúčam každému, kto hľadá prehľadnosť, korektnosť a profesionalitu.
Indiepanchine
Zdroj:
Google - automatický preklad

Veľmi negatívna skúsenosť z ľudského a spoľahlivého hľadiska.
Zarezervoval som si dve izby cez Booking.com na 10. apríla, predplatené. Po nečakanej udalosti som sa 24. marca osobne išiel do zariadenia opýtať na informáciu o možnosti storna. Na recepcii som dostal neformálne ubezpečenia: vzhľadom na dlhé predstihové oznámenie mi bolo povedané, že nebudú žiadne problémy.
29. marca ma telefonicky kontaktoval majiteľ, ktorý mi potvrdil, že môžem pristúpiť k stornovaniu bez obáv o klauzulu "nenávratnosť", keďže mi zaručí vrátenie peňazí. Veriac tomu, čo bolo povedané, som nasledujúci deň zrušil rezerváciu na Booking, pričom som v poznámkach jasne uviedol, že som mal predchádzajúce dohody s majiteľom.
V nasledujúcich dňoch majiteľ po rôznych pokusoch o kontakt zmenil svoje stanovisko spoliehajúc sa na to, že postup, ktorý som dodržal, je nesprávny, a teda už nemá žiadnu zodpovednosť.
Booking mi zároveň písomne potvrdil, že:
- Vrátenie peňazí je možné len s písomným súhlasom stavby a preto postačovalo ich písomné potvrdenie
- Platba už bola prevedená na samotnú nehnuteľnosť.
Majiteľ mi aj napriek týmto oficiálnym komunikáciám odpovedá presne slovami ''robiete neporiadok so všetkými tými mailami, chcete byť fenomén s počítačom, ale urobili ste chybu, teraz sa už so mnou nerozprávajte, dovoľte mi písať len cez právnika'''
Medzitým som zistil, že tieto dve izby boli v priebehu niekoľkých dní opäť prenajaté a prenajaté s evidentným dvojitým inkasom, bez toho, aby mi boli vrátené peniaze.
Ak by som v tomto momente vedel, že štruktúra nebude rešpektovať to, čo sľúbila, radšej by som rezerváciu ponechal a použil by som izby, ako by som ju zrušil na základe uistenia, ktoré nebolo nikdy rešpektované, čo by umožnilo štruktúre profitovať dvakrát z tej istej rezervácie na úkor čestného človeka.
Neprehľadne a nepríjemne zvládnutá situácia, ktorú neodporúčam každému, kto hľadá prehľadnosť, korektnosť a profesionalitu.
Otázky a odpovede - Hotel Balilla
Koľko stojí zájazd do hotela Hotel Balilla?
Cena zájazdu je od 352€ za 7-dňovú dovolenku, vrátane všetkých poplatkov. Ceny sa líšia od sezónnosti a dĺžky zájazdu.
Zobraziť detaily o cenách
Aké je počasie v blízkosti hotela?
Momentálne je teplota vzduchu 23°C a teplota vody 17°C. Počas hlavnej sezóny môžu byť teploty rozdielne.
Dĺžka letu Taliansko
Let trvá približne 1:20 h.
Potrebujete poradiť?
Máte otázky ohľadom hotela?
Napíšte nám, čo Vás zaujíma
Napíšte nám, čo Vás zaujíma
Požiadavku preveríme a odpíšeme priamo na Váš e-mail v priebehu najbližších dní.
V prípade, že potrebujete odpoveď skôr zavolajte na naše telefónne číslo.