Taliansko Taliansko
TalianskoRím a okolieRom TalianskoRím a okolieRom

Hotel Balilla recenzie 

17 °C
23 °C
1:20 h
cca 0:30 h

Najlacnejšie termíny podľa mesiaca

Hotel Balilla recenzie
Sammy !!!
Publikované 15.05.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
40 %
Boli tam iba talianske televízne kanály, čo nemusí byť nevyhnutne zlé. Personál mal len obmedzené znalosti angličtiny. Pri registrácii nám bolo povedané, že budeme mať raňajky v cene. Boli sme prekvapení, že raňajky boli zahrnuté, pretože sme si žiadne nerezervovali. Pani na recepcii nám však povedala, že to bolo zahrnuté, a tiež nám ukázala raňajkovú miestnosť a časy. Keď sme sa odhlásili, na recepcii bola ďalšia osoba a požiadala nás o peniaze na raňajky. Nevedeli sme ani ceny, pretože pani povedala, že je to zahrnuté. Napriek vysvetľovaniu a diskusiám nás nikto nechcel počúvať. Neexistovalo žiadne pochopenie, žiadne ospravedlnenie a museli sme zaplatiť. Zlé riadenie. Toto tiež nie sú falošné správy, mám dôkazy a bol som tu hosťom.
Nigora Babayeva
Publikované 06.05.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Veľmi čistá a pohodlná izba! Zdvorilý personál Neďaleko hotela je kaviareň s dobrým pečivom v rohu Všade okolo je krásne! Priateľskí ľudia A milosť všetkým!
Md.Borhan Uddin Upol
Publikované 11.04.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Mali ste fantastický pobyt v hoteli Balilla! Izby boli nepoškvrnené, personál bol neuveriteľne priateľský a umiestnenie bolo perfektné - len kúsok od stanice Termini. Napriek tomu, že bol blízko centra mesta, bolo to tiché a pohodlné. Vrelo odporúčame každému, kto navštívi Rím!
Daniele Fasanella
Publikované 09.04.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
⭐☆☆☆☆ Veľmi negatívne skúsenosti z hľadiska riadenia a spoľahlivosti. Zarezervoval som si dve izby cez Booking.com na 10. apríla, predplatené. Po nečakanej udalosti som sa 24. marca osobne išiel do zariadenia opýtať na informáciu o možnosti storna. Na recepcii som dostal neformálne ubezpečenia: vzhľadom na dlhé predstihové oznámenie mi bolo povedané, že nebudú žiadne problémy. Dňa 29. marca ma telefonicky kontaktoval majiteľ, ktorý mi potvrdil, že môžem pristúpiť k stornovaniu bez obáv o klauzulu "nenávratnosť", keďže mi osobne zaručí vrátenie peňazí. Dôverujúc tomu, čo bolo povedané, som nasledujúci deň zrušil rezerváciu na Bookingu a jasne som to uviedol v poznámkach. V nasledujúcich dňoch majiteľ po rôznych pokusoch o kontakt zmenil svoje stanovisko s tvrdením, že od Bookingu nedostal žiadnu požiadavku, postup, ktorý som dodržal, bol nesprávny a preto už nenesie žiadnu zodpovednosť. Booking mi zároveň písomne ​​potvrdil, že: Vrátenie peňazí je možné len s písomným súhlasom stavby; Platba už bola prevedená na samotné zariadenie. Napriek týmto oficiálnym komunikáciám som už od vedenia nedostal žiadnu spätnú väzbu. Medzitým som zistil, že tieto dve izby boli v priebehu niekoľkých dní opäť prenajaté a prenajaté s evidentným dvojitým inkasom, bez toho, aby mi boli vrátené peniaze. Ak by som v tomto momente vedel, že štruktúra nebude rešpektovať to, čo sľúbila, radšej by som rezerváciu ponechal a použil by som izby, ako by som ju zrušil na základe uistenia, ktoré nebolo nikdy rešpektované, čo by umožnilo štruktúre profitovať dvakrát z tej istej rezervácie na úkor čestného človeka. Neprehľadne a nepríjemne zvládnutá situácia, ktorú neodporúčam každému, kto hľadá prehľadnosť, korektnosť a profesionalitu.
Indiepanchine
Publikované 08.04.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Veľmi negatívna skúsenosť z ľudského a spoľahlivého hľadiska. Zarezervoval som si dve izby cez Booking.com na 10. apríla, predplatené. Po nečakanej udalosti som sa 24. marca osobne išiel do zariadenia opýtať na informáciu o možnosti storna. Na recepcii som dostal neformálne ubezpečenia: vzhľadom na dlhé predstihové oznámenie mi bolo povedané, že nebudú žiadne problémy. 29. marca ma telefonicky kontaktoval majiteľ, ktorý mi potvrdil, že môžem pristúpiť k stornovaniu bez obáv o klauzulu "nenávratnosť", keďže mi zaručí vrátenie peňazí. Veriac tomu, čo bolo povedané, som nasledujúci deň zrušil rezerváciu na Booking, pričom som v poznámkach jasne uviedol, že som mal predchádzajúce dohody s majiteľom. V nasledujúcich dňoch majiteľ po rôznych pokusoch o kontakt zmenil svoje stanovisko spoliehajúc sa na to, že postup, ktorý som dodržal, je nesprávny, a teda už nemá žiadnu zodpovednosť. Booking mi zároveň písomne ​​potvrdil, že: - Vrátenie peňazí je možné len s písomným súhlasom stavby a preto postačovalo ich písomné potvrdenie - Platba už bola prevedená na samotnú nehnuteľnosť. Majiteľ mi aj napriek týmto oficiálnym komunikáciám odpovedá presne slovami ''robiete neporiadok so všetkými tými mailami, chcete byť fenomén s počítačom, ale urobili ste chybu, teraz sa už so mnou nerozprávajte, dovoľte mi písať len cez právnika''' Medzitým som zistil, že tieto dve izby boli v priebehu niekoľkých dní opäť prenajaté a prenajaté s evidentným dvojitým inkasom, bez toho, aby mi boli vrátené peniaze. Ak by som v tomto momente vedel, že štruktúra nebude rešpektovať to, čo sľúbila, radšej by som rezerváciu ponechal a použil by som izby, ako by som ju zrušil na základe uistenia, ktoré nebolo nikdy rešpektované, čo by umožnilo štruktúre profitovať dvakrát z tej istej rezervácie na úkor čestného človeka. Neprehľadne a nepríjemne zvládnutá situácia, ktorú neodporúčam každému, kto hľadá prehľadnosť, korektnosť a profesionalitu.