Vyhľadávanie
Popis ubytovania
Vestige Son Vell recenzie
Aline Souza
Zdroj:
Google - automatický preklad

Je to veľmi tiché a útulné miesto ❤️
Laura Sheu
Zdroj:
Google - automatický preklad

Je bolestivé písať túto recenziu, pretože nerád píšem negatívne recenzie; keď som však s personálom na recepcii pri pokladni po našom pobyte predniesol návrhy na oblasti na zlepšenie, personál mi navrhol napísať recenziu na google alebo Tripadvisor a povedal mi, že je to stále nový hotel, takže sú otvorení návrhom.
Predtým, ako sa ponorím do negatív, by som chcel zatlieskať skvelému tímu v reštaurácii Son Vell, ktorý bol vždy nad všetkým a o hostí sa skutočne staral. Konkrétne Joanna, pamätá si detaily (páči sa im a nepáči sa im) každého hosťa a pri zábave s nimi sa cíti výnimočne! Ona je taký klenot!
S manželom sme si tento rok v septembri rezervovali Vestige Son Vell s veľkými nádejami na svadobnú cestu, pretože sa zdalo, že ide o vysoko hodnotený 5-hviezdičkový hotel na ostrove. Táto recenzia je napísaná čisto na základe štandardov 5-hviezdičkového hotela, ak by bol uvedený ako 3-hviezdičkový hotel, bolo by nám to jedno; Bohužiaľ, úroveň služieb tohto hotela sa ani zďaleka nepribližuje 5 hviezdičkám.
Po rezervácii hotela som kontaktoval službu concierge, aby som si zarezervoval niekoľko exkurzií a naplánoval rezervácie v reštaurácii, tím concierge vždy odpovedal rýchlo a predložil skvelé návrhy, o ktorých som si myslel, že to bol úžasný začiatok! Upozorňujeme, že ak na e-maily odpovedajú viacerí ľudia v tíme, môže to spôsobiť zmätok, najmä ak majú členovia tímu rôzne návrhy a názory.
Aj keď je to krásne zrekonštruovaný a vyzdobený priestor s najúžasnejším výhľadom na nočnú oblohu, je tu VEĽA priestoru na zlepšenie, pokiaľ ide o služby. Aj keď sa zdá, že každý člen tímu sa snaží poskytnúť čo najlepšie služby zákazníkom, medzi tímami je nulová komunikácia, čo spôsobuje, že celková skúsenosť zákazníka je sklamaním. Často sme dostávali protichodné informácie od recepčného tímu vs. tím vrátnika, vs. Proces registrácie bol klbko zmätku; Pozreli sme sa však cez to, pretože sme si nemysleli, že to bol veľký problém a bola to len prvá vec.
Počas našej úvodnej prehliadky nám tím concierge predstavil zariadenia a aktivity, ktorých by sme sa mohli zúčastniť počas pobytu na sídlisku. V jeden z dní, keď sme tam boli, pršalo, požiadali sme jedného zo zamestnancov hotela o návrhy na vnútorné aktivity, ktoré by sme mohli robiť na mieste počas daždivého dňa, doslova odpovedal: „Nedá sa toho veľa urobiť“. Nebola to odpoveď, ktorá nás trápila, ale spôsob, akým odpovedal, kde namiesto toho mohol navrhnúť „možno si môžete vychutnať jedlo z našej reštaurácie alebo drink v našom bare“, nás jednoducho zavrel.
Potom, čo môjmu manželovi jedného dňa omylom spadol šampón do sprchy a fľaša sa rozbila na kusy na zemi, okamžite sme informovali vrátnika a poslali domov, aby sa o to postaral. Upratovanie domu rýchlo upratalo neporiadok, čo sme naozaj ocenili; ale majiteľ domu jednoducho očistil rozbité kusy a sprchu; fľaša šampónu nebola vymenená, kým sme neinformovali recepciu o 6 hodín neskôr, keď sme odchádzali na večeru. Nemalo by to byť niečo, za čím sa musíme naháňať.
Hotel nám tiež pomohol rezervovať si súkromný výlet loďou; v deň zájazdu však nebolo veľa smerov. Bolo nám len povedané, aby sme dorazili na konkrétnu adresu, kde bol prístav v konkrétnom čase, žiadne ďalšie podrobnosti neboli poskytnuté. Keď sme dorazili, v prístave kotvili tony lodí a my sme nemali žiadnu predstavu, ktorú loď hľadáme. Museli sme mať pár rozhovorov s vrátnikom, aby sme konečne zistili, ktorá loď je tá správna.
Bohužiaľ proces odhlásenia bol tiež katastrofou spôsobenou nesprávnou komunikáciou alebo nedostatkom komunikácie medzi tímami.
Dorazili sme aj do jednej z reštaurácií, o ktorých nám vrátnik potvrdil, že nám pomohli s rezerváciou večere 2 mesiace predtým...iba aby nám reštaurácia povedala, že rezervácia nebola nikdy vykonaná.
Josh Lachkovic
Zdroj:
Google - automatický preklad

Naozaj krásny hotel a pravdepodobne najlepší hotel, v ktorom som kedy zostal.
Úroveň služieb je skutočne plná 5 hviezdičiek, pričom každý veľmi rád pomôže a má pocit, že vyhovie akejkoľvek požiadavke.
Izby boli veľmi elegantné, veľkoryso riešené. Areál je ohromujúci. Z vrcholu sme vyšli v októbri a bolo to veľmi chladné, nie sme si istí, ako sa to zmení v lete.
Obed vonku je niečo, k čomu sa budem stále v mysli vracať.
Jediná vec, ktorú by som pravdepodobne zmenil, je, že večerné menu bolo trochu „kreatívne“ / cítil som sa trochu ašpirujúci na Michelin. Jednoduchosť obedového menu bola dokonalá. Ale toto je rovnako osobná preferencia jedla ako čokoľvek iné.
Celkovo skvelý hotel, veľmi odporúčam.
Otázky a odpovede - Vestige Son Vell
Koľko stojí zájazd do hotela Vestige Son Vell?
Cena zájazdu je od 0€ za 7-dňovú dovolenku, vrátane všetkých poplatkov. Ceny sa líšia od sezónnosti a dĺžky zájazdu.
Zobraziť detaily o cenách
Aké je počasie v blízkosti hotela?
Momentálne je teplota vzduchu 18°C a teplota vody 14°C. Počas hlavnej sezóny môžu byť teploty rozdielne.
Dĺžka letu Španielsko
Let trvá približne 2:00 h.
Potrebujete poradiť?
Máte otázky ohľadom hotela?
Napíšte nám, čo Vás zaujíma
Napíšte nám, čo Vás zaujíma
Požiadavku preveríme a odpíšeme priamo na Váš e-mail v priebehu najbližších dní.
V prípade, že potrebujete odpoveď skôr zavolajte na naše telefónne číslo.