Španielsko Španielsko
ŠpanielskoMalorkaCala Bona ŠpanielskoMalorkaCala Bona

Hotel Ilusion Moreyo recenzie 

25 °C
29 °C
0 m
2:10 h
cca 1:15 h

Najlacnejšie termíny podľa mesiaca

Hotel Ilusion Moreyo recenzie
Odporúčanie 73 %
Poloha 78 %
Šport a zábava 57 %
Izby 82 %
Strava 72 %
Personál 83 %
andrea sabatini
Publikované 20.07.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Dvaja z nás zostali týždeň na polpenzii, vynikajúca hodnota za peniaze. Všetko bolo perfektné, od pohostinnosti cez čistotu až po jedlo. Bolo obzvlášť pekné, že sme mohli mať raňajky aj večeru s výhľadom na more.
Christopher Balboa
Publikované 18.07.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
40 %
Tento hotel robí čest svojmu menu, Ilusion! Nachádza sa na rušnej ulici a vo večerných hodinách je mimoriadne hlučný, pričom bar cez ulicu ponúka každú noc tematické noci. Izby nie sú praktické; povrchové úpravy naozaj potrebujú zlepšiť. Izba nie je odhlučnená a susedov televízor je cez steny počuť, aj keď zatvára dvere. Čo sa týka jedál, ponúkané jedlá sú nevýrazné (zastarané raňajkové cereálie, maslo nie je ani v chladničke, ani údeniny a syry). Ovocie nie je ani zrelé. Pokiaľ ide o služby, maître d' nie je vôbec priateľský; keď sa odmietnete napiť, prevráti oči. Čašníci umyjú váš riad extrémne rýchlo; niekedy vám zoberú tanier bez opýtania. Pozitívnym bodom je recepcia, kde je personál veľmi ústretový, rovnako ako aj upratovačky.
Pat Meyer
Publikované 07.07.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Fantastický hotel, nemožno ho zaviniť, veľmi čistý, personál bol milý, jedlo bolo skvelé a skvelá poloha, mali sme krásnu dovolenku, určite by sme sa vrátili
Marga Ribas
Publikované 02.07.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Hotel má veľkú hodnotu, hoci kúpele majú iba vírivku a saunu. Personál vrátane čašníkov, kuchárov a recepčných boli všetci veľmi priateľskí! Určite by sme sa vrátili.
Grant Ashley Williams
Publikované 29.06.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Krásny malý hotel, nie prehnaný s ľuďmi. Zostal som tu koncom júna na noc s priateľom. Čistý, priateľský personál a pekné kvalitné jedlo. Krásna terasa, takmer žiadny hluk.
Mark Ratchford
Publikované 24.06.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Krásny hotel. čistý a upratovačky sú skvelé. robia skvelú prácu. a Carolnia na recepcii bola skvelá. Nemohla pre nás urobiť dosť...
Lucie Špelinová
Publikované 11.06.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Veľmi pekný hotel na peknom mieste. Služby perfektné. Všade čisto, upratané a veľmi príjemná vôňa po celom hoteli. Jedlo výborné. Personál na jednotku.
Árpád Berczik-Nagy
Publikované 28.10.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Čisté, útulné, chutné jedlo! Vrelo odporúčame!
John
Publikované 21.10.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Krásny hotel len pre dospelých na prednej strane Cala Bona. Izby boli čisté a priestranné a personál bol veľmi milý. Mali sme nocľah s raňajkami a výber bol naozaj pekný. Odporučil by som a určite by sa vrátil
Jo Mages
Publikované 20.10.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
60 %
Chcel by som to skrátiť. Boli sme skupina 6 ľudí a boli sme tam v polovici októbra. Pozitívne body: • 2 milí a zdvorilí ľudia na recepcii • Skvelé raňajky a večerná poloha priamo pri mori • Večerný bufet je rozsiahly a dobrý Negatívne body: • Do sprchy v pravidelných intervaloch prichádza vriaca horúca voda • Podlaha nie je uprataná ani vysávaná slúžky • Mali sme dojem, že uteráky neboli vymenené a boli opäť zavesené z podlahy • Personál raňajok a večerí sa javí ako nedostatočný, nekoordinovaný, mrzutý a preťažený. Okrem dvoch dievčat na recepcii a v niektoré dni kuchárok sa všetci tvária zachmúrene, nepozdravia sa, aj keď poviete „dobré ráno“ alebo „dobrý večer“ a zdá sa, že sú otrávení prácou a hosťami. Ale môže to byť aj tým, že je to spôsobené ročným obdobím a že na konci sezóny dochádza vzduch. • Ako už bolo napísané takmer vo všetkých ostatných recenziách, v bare oproti hrá veľmi hlasná hudba niekedy až do polnoci Dúfam, že sa to použije ako spätná väzba a že sa tieto veci riešia, pretože aj tak tieto negatívne skúsenosti druhýkrát nezažijete. Či to má niečo spoločné s našimi očakávaniami, je irelevantné, toto sú základné body v hotelierstve, ktoré sa týkajú čistoty a služieb a ktoré by mali byť súčasťou absolútneho štandardu.