LEN ak spadáte do správnej cieľovej skupiny, je to pekný hotel. Má 4 hviezdičky?? hotel je trochu zvláštny/iný Ak si všetko skontrolujete (podľa nás), zistíte, že hotel má hodnotu len 3 hviezdičiek. Ale priateľskosť personálu určite stojí za 5 hviezdičiek. Veľkú časť publika tvoria mladí ľudia. Mnoho mladých ľudí sa v komentároch nižšie nespozná, pretože majú iné „priority“. Dôvodom je, že často volia usporiadanie „all inn“. Môže to teda prilákať špecifické publikum. Každý od 16 do 30 rokov si tu teda príde na svoje a bude sa cítiť ako doma. Výsledkom je, že títo ľudia chodia celý deň s vlastným plastovým pohárom, ktorý si môžu kedykoľvek naplniť najrôznejšími nápojmi. Publikum tvorilo aspoň 50 % veselých Britov. Je samozrejmé, že neskôr počas dňa to môže byť veľmi „zábavné“. Našťastie je hotel veľmi flexibilný voči svojim hosťom. Uterák si môžete nechať na ležadle každý deň, pretože ležadiel je príliš málo. (najmä v hlavnej sezóne) Čo je jednoduché, pretože tam býva mnoho stoviek hostí. Použitý odpad môžete na konci dňa jednoducho nechať vedľa ležadla. Zákazník je tu kráľom. Bazén je uprataný a čistý. Ale v celom hoteli nenájdete čašníka/servis!!!! Na drinky a chodenie do baru ''tankovať'' to platí aj o malom občerstvení. Na morskej strane hotela je oddelené sedenie a kútik s ležadlami, kde si môžete zaplatiť za ležadlo a jedlo/nápoje. Ale za 2x espresso sme museli zaplatiť 6,40. To bol zrejme dôvod, že ho takmer nikto nepoužíval. ………………… V noci sa nelieta, cez deň sa lietadlá míňajú celkom blízko. Hluk lietadla je nameraný na približne 75 dB. Mesto IBIZA je vzdialené asi 30 minút chôdze. WiFi je veľmi pomalé.
JEDÁLŇA; Keď sme vošli, hneď sme to vedeli. Toto je samoobslužná reštaurácia IKEA. Holé, nie útulné, žiadne prestreté stoly, ale jedlo z dreveného taniera. V skutočnosti to nie je reštaurácia, ale normálna jedáleň / jedáleň. Je tam papierový obrúsok s nožom a vidličkou. Dámy, ktoré musia všetko vyčistiť, tvrdo pracujú. Jedlo je hygienické a dobre pripravené. Väčší dôraz sa kladie na kvantitu ako na variáciu a kvalitu. Stručne povedané, príliš malý výber a veľmi jednoduché jedlá. To isté platí aj pri raňajkách. Triezvy a málo rozmanitý. Bola to základná úroveň supermarketu. Sotva môžem dať 3 hviezdičky v porovnaní s mnohými inými 4-hviezdičkovými hotelmi v Španielsku. Pri jedle nie je stanovený žiadny dress code. Môžete ísť jesť len v šortkách alebo tak. Vraj všetko je možné a dovolené.
SPÁLNE; Kúpeľňa bola príliš unavená. Sprchovanie vo vani je mimoriadne nebezpečné kvôli riziku pošmyknutia. Vodná nádrž bola prasknutá. Sami sme kontaktovali chyžné, že bidet je stále pokrytý zvyškami výkalov. Spálňa má vynikajúcu posteľ a dobré obliečky. Dekor je opäť veľmi triezvy a jednoduchý. Celá podlaha bola stále pokrytá vlasmi. Nie je to prekvapujúce, pretože chyžné NEMÁ vysávač na upratovanie. Uistite sa, že ste na dvere zavesili kartičku, že chcete miestnosť vyčistiť, inak môžete mať smolu. Myslíme si, že najhoršie zo všetkého je, že vedľa vašej izby zostávajú nesprávni ľudia. Steny vyzerajú ako z kartónu, a tak vás môžu pravidelne uprostred noci budiť veľmi „veselí“ susedia. Takmer všetky balkóny majú výhľad na more, izby s výhľadom na bazén sú na západnú stranu a majú slnko na balkóne po celý deň. Skrátka dve hviezdičkové úrovne pre tieto izby.