4R Salou Park Resort II recenzie
Odporúčanie 100 %
Poloha 100 %
Šport a zábava 83 %
Izby 83 %
Strava 83 %
Personál 83 %
ana ruiz
Zdroj:
Google - automatický preklad

Po šiestich dňoch pobytu vám môžem povedať, že je tu veľa priestoru na zlepšenie.
Izby sú také, aké sú: trochu malé, v kúpeľni je vaňa a žiadne police. Termostat klimatizácie je pokazený a ani po štyroch volaniach nám to neprišli opraviť ani vymeniť izbu.
V bufete sa fakt, že účtujú vodu z vodovodu, javí ako veľmi slabá chuť.
Oblasť bazéna je bez dozoru a vodu nemá kto čistiť. Je špinavé a zamračené.
Existuje len veľmi málo zábavných aktivít pre dospievajúcich a dospelých. Takmer žiadne. Musím však povedať, že najlepšie na hoteli je animačný personál, ktorého prístup je vždy veselý a bezchybný.
Jesus Guzmán
Zdroj:
Google - automatický preklad

Zostal som týždeň.
Okrem jedného dňa bola izba kompletne uprataná, pozametaná, utretá atď. Ostatné dni len postele a utretie umývadla.
Jedlo bolo veľmi dobré.
Bazén je malý. Dobrá vec je, že pláž je vzdialená len sto metrov.
Ten týždeň tam boli dve skupiny futbalových detí, úplná katastrofa. Bazén bol ako divé zvieratá a nikto ich nekontroloval.
Potrebuje facelift, napríklad odstránenie spŕch, zlepšenie šatníkov, bezplatný trezor, lepšiu klimatizáciu.
Personál jedálne bol očarujúci a personál baru a zábavný personál boli veľmi milí.
All inclusive bol trochu chaos. Na jednej strane, ak vám podávali nápoje, na druhej strane nie a naopak. V jednom boli občerstvenia zahrnuté, ale v druhom nie. V druhom vám dali toast za 0,0. V druhom nie, ale inak bola služba dobrá.
Odporučil by som facelift izieb a klimatizácie v kúpeľni a opatrne so skupinami futbalových detí.
Marcel Jurčák
Zdroj:
Google - automatický preklad

Hotel rozhodne NEODPORUČUJEM!
Personál bol síce milý a ústretový, ale tým bohužiaľ pozitíva končí. Izba aj kúpeľňa boli výrazne opotrebované, staré a celkovo neudržované. Klimatizácia fungovala skôr ako lepší vetrák – žiadne skutočné ochladenie.
Najväčší problém však bola celková prevádzka hotela. Väčšia časť bola dlhodobo obsadená detskými futbalovými tímami, ktoré po celý deň pobehovali, kričali, búchali dverami a nechávali po sebe neporiadok. V noci to pokračovalo – behanie a revanie na chodbách pokojne aj po druhej hodine rannej, a to aj napriek opakovaným sťažnostiam na recepcii. Prvých niekoľko nocí nebola šanca vôbec zaspať.
Až po niekoľkých dňoch a početných sťažnostiach sa podarilo situáciu aspoň čiastočne upokojiť - hluk a neporiadok v chodbách končil okolo jednej hodiny rannej, takže sa to dalo prežiť. Ale komfortné to rozhodne nebolo.
Bazén bol úplne nepoužiteľný. Po každom zápase rovno naskákali v špinavých a prepotených dresoch, vrátane trénera, priamo do bazéna a začali sa tam umývať. Absolútne nehygienické, nechutné a úplne nevhodné. Pre ostatných hostí nepoužiteľné. My sme ho za celý pobyt nevyužili ani raz.
Jedna z mála pozitívnych vecí bolo jedlo - chutné, čerstvé a pestré. Ale aj to bohužiaľ nezachránilo celkovo veľmi negatívnu skúsenosť s týmto hotelom.
Pokiaľ hľadáte pokoj, odpočinok alebo vôbec nejakú kultúru pobytu, tomuto miestu sa oblúkom vyhnite.
Hugo Gesteira
Zdroj:
Google - automatický preklad

2 malé sťažnosti 1 je to na stúpajúcom svahu a 2 nie je tam žiadny vstup zdola
carool enrique pavon
Zdroj:
Google - automatický preklad

Samotný hotel je veľmi jednoduchý, drahý na to, čo je.
Bazén je malý a je spoločný s dvoma ďalšími hotelmi; jedáleň je malá, ale jedlo je dobré. Izby sú dosť špinavé, so zafarbenými plachtami, podlahou pokrytou vlasmi a kúskami chleba. Prvý deň nebol veľmi rušný a všetko bolo skvelé. Na druhý deň prišli dva autobusy detských futbalistov a bolo to šialené. Bolo tam viac ako 150 detí. Všetci naraz vtrhli do jedálne a spôsobili chaos a neskutočný hluk. Boli to malé deti a tínedžeri pod dohľadom štyroch inštruktorov, ktorým to bolo jedno. Bolo nemožné dostať sa do bazéna, pretože tam boli všetci, a nemožné. Po celý čas popíjali kašu v bazéne a robili obrovský raketu. Pri bazéne nebol žiadny plavčík, čo mi prišlo veľmi zvláštne.
Potom v noci stále behali po chodbách a búchali dverami, až sme museli zavolať recepciu. Veľmi zlá organizácia zo strany hotela a inštruktorov. Nevrátil by som sa.
paquito santiago
Zdroj:
Google - automatický preklad

Upratovačky zle upratujú, nevymieňajú obliečky a sú drzé. A o jedle ani nehovoríme, pretože je stále to isté a navyše je zlé. Bazén je v zlom stave. Porežem sa a nemajú ani plavčíka. Zariadenia sú veľmi špinavé. Tento hotel vôbec neodporúčam.
Bartłomiej Żytko
Zdroj:
Google - automatický preklad

Určite odporúčam pobyt v tomto hoteli. Dobre udržiavané izby, čisté, uteráky menené každý deň. Klimatizácia splnila túto úlohu a fungovala veľmi dobre. Relatívne blízko pláže. Dobré pestré večere, štandardné monotónne raňajky, ale vždy sa dalo niečo vybrať.
Jose Viñó
Zdroj:
Google - automatický preklad

Zarezervujte si tento hotel cez Booking na 1. novembra (v skutočnosti cez spolupracovníka na Bookingu) Išlo o rezerváciu, ktorú bolo možné zrušiť do 28. – 29. októbra. V noci 29. dňa nastane povodeň vo Valencii, je pre mňa nemožné dostať sa do Salou ani autom, ani vlakom. Skúšam zrušiť rezerváciu cez Booking, hovoria mi, že keďže patrí ich spolupracovníkovi, nedá sa nič robiť, nedávajú mi informácie o partnerovi a ako riešenie sa ma pýtajú, či môžem ísť lietadlom. Volám do hotela, aby som videl možné riešenie, ako je možnosť posunúť rezerváciu na iné termíny, nie je možné ich kontaktovať telefonicky a neodpovedajú na rôzne e-maily, ktoré im posielam cez webovú stránku
Enrique Rubio Alonso
Zdroj:
Google - automatický preklad

Za cenu je to veľmi dobré, ale nikto nečaká 4* hotel, je to viac ako jeden a pol
Rocio Yo
Zdroj:
Google - automatický preklad

Pobyt bol hrozný, čistota neprijateľná, umývadlo vedľa postelí mimo kúpeľne, na recepcii trvalo viac ako 1 hodinu, kým nám dali kľúče a potom, ako sme našli vybavenie, poslal som sťažnosť a po 15 dňoch stále nie nemám jednu odpoveď.
MF-RH
Zdroj:
Google - automatický preklad

Nikdy v živote som nevidel také poľutovaniahodné zaobchádzanie zo strany personálu tohto hotela. Nikdy sa so mnou nezaobchádzali s takou hrubosťou a hrubosťou, s akou sa tu ku mne správali, ako keby sme boli v kasárňach v Sovietskom zväze. Akokoľvek nepravdepodobné sa to môže zdať, od chvíle, keď sme prešli dverami, sa k nám správali s opovrhnutím. Od recepčnej, ktorá nás prihlásila (IANINA) až po čašníčky z jedálne, konkrétne ALAN alebo niečo podobné, ktoré nám prišli k nášmu stolu vonku vojenským tónom oznámiť, že máme „zakázané“ poskladať dva stoly, a že ich „okamžite“ oddelíme. Išiel som prejsť cez most s veľkou skupinou ľudí a vždy nám dali pocítiť, že stojíme v ceste. Nechápem, že existujú takí ľudia, ktorí pracujú pred verejnosťou.
Je zrejmé, že do tohto hotela sa už v živote nevrátime.