Secrets The Vine Cancun recenzie
Odporúčanie 63 %
Poloha 90 %
Šport a zábava 83 %
Izby 73 %
Strava 77 %
Personál 88 %
Robert Hollinger
Zdroj:
Google - automatický preklad

Služba od prevzatia spoločnosti Hyatt značne klesla.
Jonathan Dean
Zdroj:
Google - automatický preklad

Moja žena a ja sme tu strávili týždeň v novembri 2024. Sme členmi UVC a chceli sme tu chvíľu navštíviť. Mali sme veľké šťastie, že sme boli inovovaní na obrovský hlavný apartmán s 270 stupňovým ovinutím balkóna. Upratovacia služba na špičkovej úrovni a concierge veľmi milí. Takže sa nám páčila miestnosť, veľmi pohodlná. Zvyšok nás nechal trochu sklamaný. Mám pocit, že bazény nefungovali tak, ako sú usporiadané, takže celý zážitok je nepríjemný a ťažko sa vysvetľuje. Použili sme preferovaný bazén dosť málo a je to tiež zvláštne, nemusíte použiť žiadne schody ako rebrík a navyše je úplne vystavený vetru a bol veterno. Personál tam nebol veľmi pozorný. Vstupná hala a reštaurácia AC boli rozbité, takže bolo trochu nepríjemné leňošiť a stolovať. Ako vždy bolo „nájsť stolovanie“ veľmi nerovnomerné, nejedlé až celkom dobré. Stále čakám na peknú jednoduchú misku cestovín v týchto strediskách - talianska reštaurácia bola hrozná na jedlo (moja žena mala gnocchi, ktoré mali chuť a textúru tofu), služba bola v poriadku. Ázijská reštaurácia bola veľmi dobrá, hovädzie mäso Bulgogi bolo skvelé, išli sme dvakrát. Preferovaný salónik veľmi pekný, dobré nápoje, obsluha a občerstvenie. Už by sme sem neprišli hlavne kvôli bazénom a nedostatku slušného jedla.
Brett Tucker
Zdroj:
Google - automatický preklad

Vrelo odporúčam pobyt tu. Je na výbornom mieste v hotelovej zóne. Reštaurácie boli chutné a personál bol mimoriadne priateľský a ochotný. Bol to veľmi relaxačný týždeň.
Israel Cartwright
Zdroj:
Google - automatický preklad

Pri registrácii požiadali o viac času na prípravu našej izby. boli sme s tým ok, aj keď už bolo 15:00. Počas registrácie sme sa rozhodli, že chceme upgradovať na preferovanú a vyššiu izbu. Za túto službu sme zaplatili. Vrátili sme sa okolo 15:40, aby sme dostali kľúče. Naše prvé myšlienky boli, že miestnosť bola pekná. Jedlo bolo hrozné, je to rovnaké jedlo, ktoré ponúkajú všetky ostatné strediská nižšej triedy. Vchod do jedální je hrozný, dostanete sa k nim len z hlavnej haly? Prečo existujú vonkajšie dvere, ak to nie je funkčný vstup. Do rezortov chodíme užívať si pláž, bazén a slnko. Máme radi prístup do reštaurácie z týchto priestorov bez toho, aby sme si museli sadnúť a objednať si jedlo, ktoré trvá 45 minút. Druhý deň sme sa mali presunúť na náš upgrade o 15:00. Neustále voláme na recepciu bez odpovede. Keďže sme mali exkurziu zaplatenú a museli sme tam byť do 16:00, tlačil nás čas. Asi o 1 sme išli na recepciu a pripravovali sme sa na presun. Bolo nám povedané, že miestnosť nebude k dispozícii ďalších niekoľko hodín, možno o 17:00. Čo je neprijateľné. Po niekoľkých rozhovoroch nám bolo povedané, aby sme sa vrátili hneď o 15:00. Zbalili sme sa, dorazili okamžite o 15:00 a Karen a Alejandro mi povedali, že neexistuje žiadna záruka, že upratovanie dostupných izieb nedokončilo upratovanie izieb, o ktorých si nie sú istí časom. No, po neustálom sem a tam, našli izbu na nižšom poschodí, aby nám dali. Izba bola v poriadku. Dostali sme prísľub 27. flr, ktorý sme presunuli z 20. na 21. flr. Potom predajný tím (och, môžeme vám vrátiť upgrade, ak budete sedieť hodinu a pol a dáme vám kredity do kúpeľov). NIE
človek chce stráviť akýkoľvek čas na dovolenke počúvaním reklamných ponúk a tie kredity sú smiešne! Na naše trápenia sme dostali fľašu šampanského.. Najhoršie. 2. noc v našej inovácii sme dostali službu „odostlania“. Na naše prekvapenie to prišlo s poznámkou. Zistili sme, že táto služba nebola určená pre našu izbu. Priložený list bol adresovaný inej osobe v miestnosti 2232. No, tam to bolo. Jedlo bolo hrozné, horšie ako Riu, ale dvakrát drahšie. Jediný horák s vírivkou. Viac ako 6 je tam dav, bolo to také zastarané. Prístup k jedlu bol hrozný, neustále som musel chodiť dovnútra na jedlo, pretože jedlo pri bazéne bolo studené a reštaurácia trvala v priemere 45 minút. Toto bol zďaleka náš najhorší luxusný zážitok. Zostal som bez dychu a bolo to na najvyššej úrovni. Dúfal som v podobnú skúsenosť. Nebolo to tak. Toto urobilo z mojich narodenín hrozný deň. Neplánujeme sa vrátiť.
Cristian Lubzik AVASA
Zdroj:
Google - automatický preklad

Es increíble la discriminación que hay hacia el mercado local, es decir al parecer solo si eres extranjero y das propina te dan buen servicio. Como es posible que no cuiden y den buen servicio al cliente mexicano estando en su propio país. MAL SERVICIO, COMIDA DE MALA CALIDAD, TODO CIERRA TEMPRANO EN UN HOTEL DE ADULTOS. NO vale lo que cuesta .