NIZUC Resort & Spa recenzie
Odporúčanie 100 %
Poloha 100 %
Šport a zábava 100 %
Izby 100 %
Strava 100 %
Personál 67 %
Michael Perez
Zdroj:
Google - automatický preklad

By far the best resort I have been to.
Service and staff are excellent, I would definitely visit here again. The grounds are well maintained, several pools for families and there is an adult only pool too.
5 🌟 stars 🌟 🤩 ✨️
Kubilay Meral
Zdroj:
Google - automatický preklad

Ubicación está muy bueno
Comida estaba rico
Servicio excelente todos están muy atentos
Precio más o menos.. quedo mejores lugares con mismos precios… el resto estaba excelente 🙏🏻
Claudia Ybarra
Zdroj:
Google - automatický preklad

Not only the hotel is gorgeous but the service very good. We went for my husbands birthday and everyone when an extra mile to make us feel like royalty. Dimitri Lopez, Ramona’s manager brought a birthday cake to my husband and a trio that sang happy birthday for him. Ana, from reservations helped me getting a gluten free birthday for my husband. She had the chef shop special ingredients for our cake. Regina, the concierge and her coworker who I unfortunately didn’t catch her name , were unbelievably helpful , on getting car for us last minute and getting me a box for a cake. I was one of those guest with a bunch of special requests and with a smile on their faces they exceeded my expectations to another level. Love this place!
If you want a beautiful room with a private beach, amazing food and top notch service, stay here!!
Maria Bergen
Zdroj:
Google - automatický preklad

Bol som tak nadšený z tohto nádherného rezortu. Naša registrácia bola prinajlepšom nevýrazná, pri príchode sme sa opýtali, či sa môžeme prihlásiť o 2 a bolo nám povedané, že miestnosť sa pripravuje a budeme informovaní prostredníctvom SMS alebo hovoru. Stretnutie sme mali o 4:30, takže o 15:15 sme sa znova skontrolovali a povedali nám: „Áno, prepáčte, vaša izba je pripravená, tu je váš kľúč“ nič iné nebolo zaznamenané. Nebol poskytnutý žiadny nápoj na privítanie ani uterák, zatiaľ čo hostia vedľa nás ho dostali. Prišli sme so skupinou na konferenciu, takže bola nastavená ako „all inclusive“ podľa nášho itinerára, ale na tento „all inclusive“ bol zoznam obmedzení, našťastie nás viedol milý pán v bare. nastavenie nášho pobytu a s mapou, pretože recepcia nám nepovedala nič o balíčku pre našu skupinu a o tom, ako to fungovalo. Bol som v Cancúne mnohokrát a toto je najdrahší hotel, v ktorom sme kedy zostali, ale zďaleka nie najlepší.
Pozitívne je, že sme mali krásnu izbu a väčšina personálu bola úžasná, s výnimkou nášho pána pri príchode a dňa odhlásenia v reštaurácii. Izba mala príjemnú atmosféru a každú noc bola vypnutá. Estetika nehnuteľnosti je veľmi dobre vykonaná. Značenie by mohlo byť o niečo lepšie vedúce k reštauráciám a oblastiam, ako je obchodné centrum. Mali sme niekoľko tímových večerí vrátane stravovania v Indochine a Cafe de la Playa, jedlo bolo dobré, ale nepovažovalo sa za 5 hviezdičkové. Jedlo v 'NI' a La Punta Grill boli pravdepodobne najlepšie jedlá, ktoré sme mali počas nášho pobytu. Zaznamenali sme aj sklamajúcu informáciu, že ako člen Iprefer by nám nedali kredit za náš pobyt, ani keď sme minuli 1 000 za noc, pretože sme mali „skupinovú“ dohodu. Toto nemalo zmysel.
Na atmosfére ľudí bolo zaujímavé stretnúť sa s niektorými ďalšími hosťami, z ktorých len niektorí sa zdali byť osobne mimo našej skupiny. Úprimne povedané, atmosféra hostí vyzerala, akoby si mysleli, že sú lepší ako všetci, najmä v ich prístupe k personálu v rezorte.
Ľudia v našej skupine poznamenali, že kúpele boli úžasné, zmeškali sme ich kvôli stretnutiam.
Extra triedy a raz týždenne ochutnávka tequily sú skvelé, ak sa môžete dostať na zoznam.
Po každom jedle mi napuchlo telo, nevedel som, koľko soli alebo MSG som použil, ale po večeri na pláži som si nemohol ani obuť topánky, vypil som tonu vody, no každý večer som musel zdvihnúť nohy. zabezpečiť, aby som mohol vypustiť prebytočnú tekutinu.
V posledný deň sme mali ranné stretnutia a zamierili sme do Ni na obed pred odletom domov. Do reštaurácie sme prišli okolo 11:55 a náš čašník sa objavil pri našom stole a spýtal sa, či by sme chceli vodu, povedali sme, že by sme chceli, a začali sme objednávať, čašník odišiel a potom sa vrátil, aby nás informoval, že jedlo nebude zahrnuté. v rámci nášho „pobytového balíka all inclusive“ a platili by sme zaň samostatne, spýtali sme sa prečo a boli sme informovaní, že balík zrejme skončil na poludnie, čo bol aj čas odchodu. Museli sme sa najesť a objednať a bolo 12:02, tak sme sa najedli a zaplatili účet. Keď prišiel účet, tiež sme si všimli, že účtovali 12 USD za fľašu vody, ale to bol jediný typ ponúkanej vody. Páni, 12 dolárov za vodu, myslím, že ľudia, ktorí chcú vyhodiť peniaze, nad tým ani nemihnú, ale mne to príde smiešne. Poskytnite svojim hosťom možnosti nielen nikel a desetník za každý dolár, ale po 100 dolároch za občerstvenie alebo jedlo mimo plánu „all inclusive – nie“ by som radšej minul tento balík peňazí na skutočný all inclusive rezort. .
Celkovo bol personál veľmi priateľský, ale jedlo a proces registrácie neboli vôbec na rovnakej úrovni, NEODPORUČUJEM robiť žiadne skupinové „all inclusive“ výlety v tomto stredisku, nebolo to ani blízko all inclusive a nikdy plne vysvetlil akékoľvek obmedzenia alebo časy začiatku a konca jedla mimo bez alkoholu pred 11:00 a po 23:00, v zozname bolo uvedené, že izbová služba bola za príplatok, minibar bol za príplatok, mohli sme mať úžasný pobyt a jedlo na niekoľkých ďalších blízkych 5 štart stredísk za náklady, ktoré sme zaplatili.
Carola Ramírez G.
Zdroj:
Google - automatický preklad

Vynikajúca prezentácia, personál hotela veľmi profesionálny, organizovaný a všetko s dobrým vkusom.