Na letnú dovolenku sme si rezervovali izbu v tomto konkrétnom štúdiu. Majiteľka na telefóne bola milá a veľmi podrobná, pokiaľ ide o polohu, trasy atď. Čo sa týka izby, odporučila nám, aby sme si prezreli fotografie prostredníctvom rezervácie a uviedla, že je tam všetko nafotené. Na naše veľké prekvapenie, keď sme dorazili, sme boli konfrontovaní s kúpeľňou bez sprchy! Všetko, čo tam bolo, bol kohútik so špirálou a telefón priamo pred umývadlom! Záver: pri použití umývadla ste museli dávať pozor, aby ste nenarazili na kohútik a pri umývaní ste museli po zvyšok dňa stáť na mieste, kam by ste šliapali s topánkami (podlaha na záchode), ako aj napĺňať záchod, umývadlo, podlaha s vodou a mydlom, papier a všetko ostatné v kúpeľni. Nikdy som nič podobné nevidel. Majiteľ nás nikdy (vo všetkých našich telefonických rozhovoroch) neinformoval o neexistencii sprchy vhodnej na použitie, ako by malo byť, tiež konkrétna kúpeľňa nie je odfotená a zverejnená na rezervácii! V roku 2024 niektorí ľudia zarábajú na niečom, čo bolo vyrobené v roku 1980 a čo pravdepodobne spĺňalo potreby tej doby, ale rozhodne nevyhovuje potrebám dneška.
Vo všeobecnosti, to, čo sme dostali z ostrova Skopelos a čo pridám ku každej mojej recenzii (pozitívnej alebo negatívnej), je nasledovné: Samotný ostrov je nekonečne krásny. Utopený v zeleni, s úžasnými trasami a peknými turistickými chodníkmi. Úžasne čisté vody. Jeho krása vás očarí. A tu to všetko končí. Pretože čo sa týka poskytovania služieb v akomkoľvek sektore (strava, ubytovanie, lehátka a pod.), je okrem 3,4 výnimiek v plienkach. Je to spôsobené tým, že ľudia, ktorí vykonávajú niektorú z aktivít, NIE SÚ profesionálmi vo svojich vybraných priestoroch, NEMAJÚ záujem stať sa nimi, a preto sa NERIADIA žiadnymi pravidlami týchto priestorov. To, s čím sa stretávate, je predražená slabá služba, ktorú poskytuje majiteľ, jeho bratia, bratranci, deti a celá spoločnosť, z ktorých každý robí to, čomu rozumie alebo by robil vo svojom vlastnom dome, pričom si neuvedomuje, že ide o platenú profesionálnu službu, takže musí spĺňať potrebné normy. Takmer všetci považujú svoje zlé a neprofesionálne služby za svoje neodňateľné právo, byť platený rovnako ako päťhviezdičkový hotel. Škoda krásy ostrova! Už by sme to nenavštívili a neodporúčali by sme to.