Hellinis recenzie
Odporúčanie 100 %
Poloha 100 %
Izby 83 %
Strava 100 %
Personál 100 %
MINAS SARANTIDIS
Zdroj:
Google - automatický preklad

I really enjoyed my stay at Hilton Garden Inn. I travel a lot due to professional reasons so I am a little grumpy at times in my reviews but there was nothing wrong with my last stay in Athens. I had the opportunity to have a productive stay there. The staff (especially Miltos, Katerina and Marilena!) was always accommodating and the rooftop was everything I wanted after too many working hours! Breakfast was great too (though I always have little time for it as I get to work promptly). My thanks to all and I will be back!
Joseph Lee
Zdroj:
Google - automatický preklad

Upratané, čisté, dobre usporiadané izby, ako by sa dalo očakávať od hotela Hilton. Interiér je neuveriteľný a vkusne zariadený, nič nepôsobí krikľavo alebo nemiestne.
Personál: jednoducho neuveriteľné! Recepční boli neuveriteľne nápomocní pri informáciách o miestnych pamiatkach a verejnej doprave. Vďaka štrajku taxíkov v Aténach počas tohto víkendu boli všetky transferové služby rezervované, takže verejná doprava bola jedinou zostávajúcou možnosťou navigácie po meste z ulice Syggrou do prístavu výletných lodí Piraeus. Recepčný tím pomohol určiť postup a trasu systému verejnej autobusovej dopravy v Aténach a tisíckrát uľahčil cestu zahraničnému návštevníkovi.
Teraz pre strešnú reštauráciu a bar Rodopou & Beyond. Moja skúsenosť tu, vďaka veľmi milému a dobre informovanému zamestnancovi menom Miltos, bude nezabudnuteľná. Stravovanie tu na večeru aj raňajky bolo absolútnym zážitkom. Jedlo bolo doslova jedným z najlepších, aké som mal za 30 rokov života, a bol som ohromený, keď účet za večeru vyšiel na niečo viac ako 80 EUR za dve predjedlá a dva koktaily, čo som očakával a bol by som rád, že zaplatím 200 EUR.
Ešte raz ďakujem Miltosovi za to, že moje skúsenosti sú úplne špičkové.
Eduardo R
Zdroj:
Google - automatický preklad

Najprv mi dovoľte začať tým, že hovorím, že som v Aténach druhýkrát. Minule som stál vo veľkom hyatte a tentoraz som sa rozhodol pre záhradný hostinec a bola to veľká chyba, želal by som, aby som namiesto toho zostal v hyatte. Každopádne, stál som v záhrade lnn od 27.5. do 6.1. na päť nocí ako člen hilton diamond a zabudol som na to, žiadne vylepšenia ani neskoré odhlásenie, aj keď som si to overil online a videl som, že sú dostupné. Od 28.5. do 30.5. sa konal aj štrajk taxíkov, kde neboli k dispozícii žiadne ubery ani taxíky, takže som sa rozhodol naučiť sa autobus a metro a trasu. Hotel o tom nijako neoznámil a pre hostí tiež nemal k dispozícii žiadnu hotelovú dopravu. Namiesto toho povedali, že choďte autobusom, metrom alebo kyvadlovou dopravou v hyatte. Zdá sa, že zamestnanci hotela tiež dobre nepoznajú oblasť, požiadal som o supermarket a jeden z pracovníkov sa ma pokúsil poslať do jedného vzdialeného 20 minút, keď je supermarket 3 bloky za hotelom. V hoteli majú malý minimarket, ale ceny sú vypnuté, chceli zmrzlinu, ktorá mala byť 4,10 eur, ale povedali, že stará cena a nová cena bola 5,50 eur, povedal som im, že by mali dodržiavať starú cenu, pretože neaktualizovali trh s novou cenou, takže jeden z recepčných zavolal ich manažérovi a oni to urobili. Čo je zaujímavé na 5 nocí, nikdy neaktualizovali ceny, aj keď vedeli, že ceny, ktoré majú na displeji, je „stará cena“ veľmi neorganizovaná. Na prízemí majú práčovňu 6 eur na pranie a 3 na sušenie. Práčka je dodávaná s mydlom, ale neodporúčam to, oblečenie bolo stále páchnuce po praní 40 minút a sušení dvakrát, takže celková cena bola 12 eur a oblečenie bolo stále páchnuce. Raňajky v hoteli boli tiež veľmi priemerné, iba jeden kávovar, kde musíte čakať v rade a pripraviť si kávu sami. Bol som v izbe 219, netuším, prečo v hoteli hrá na chodbách polohlasná hudba, ktorá ma úprimne rušila pri spánku, nebola to hotelová relaxačná hudba, ale naopak bežná hudba hraná na chodbe pri hoteli. Teraz, keď bol čas odhlásiť sa, požiadal som o neskoré odhlásenie, ale nie a na moje prekvapenie mi chceli naúčtovať poplatok 20 eur za večeru, ktorú som v hoteli nikdy nemal, našťastie tento poplatok zamietli a účtovali mi iba dodatočnú daň vo výške 50 eur, ktorú musia všetci turisti zaplatiť v Aténach zjavne 10 eur za noc v hoteloch. Myslím si, že tento hotel mal minulý rok iné meno, jediná vec, ktorú na ňom hilton predstavoval, bol nápis, okrem toho, že tento hotel vôbec neodporúčam členom hilton diamond.
Silke S.
Zdroj:
Google - automatický preklad

Zatiaľ som nezanechal veľa zlých recenzií, pozrite si môj profil.
Dvaja z nás (priatelia) si rezervovali dvojlôžkovú izbu superior s dvoma oddelenými posteľami.
Pri príchode sme zostali jednu noc, pokračovali sme na ostrov a ďalšiu noc na ceste domov.
Prvú noc nám nefungovala klimatizácia a bola veľmi hlučná, pretože kanalizácia očividne prechádzala cez stenu izby. Mali sme skorý ranný odchod na trajekt a platené raňajky v cene. Keďže reštaurácia ešte nebola otvorená, chceli sme len kávu na recepcii. Potom sme to museli zaplatiť. Zlá služba!
Na našej spiatočnej ceste, našej druhej noci, po dlhom čase tam a späť, sme dostali izbu na prvom poschodí, ktoré bolo veľmi hlučné z pouličnej premávky. Postele museli byť oddelené a čerstvo ustlané.
Žiaľ, štandardná kúpeľňa tu nie je. V samostatných izbách je WC a sprcha. Musíte ísť do miestnosti, aby ste sa obliekli, takže nemáte žiadne súkromie. V izbe je aj umývadlo. Správna kúpeľňa by bola oveľa lepšia.
Raňajky na našej druhej noci neboli skvelé. Žiadne cappuccino alebo iná káva s penou.
Vtáky plávali v bazéne, čo nebolo veľmi hygienické.
Nabudúce sa už nevrátime.