Tip na aktivity v okolí a možnosti výletov
Safari fakutlatívny výlet, výlet do Old Town
Odporúčanie 48
%
Poloha 72
%
Šport a zábava 62
%
Izby 70
%
Strava 55
%
Personál 70
%
Martina
Termín pobytu: Aug 2022
Recenzia pridaná 20.08.2022
Prečítané 0-krát
Jedným slovom OTRAS a rada- NIKDY VIAC. Hotel sám o sebe nevyzerá na prvý pohľad až tak zle, keďže ale počas korony 2roky absolútne nefungoval a otvorili ho opäť až od tohto roku (2022), zariadenie je v devastačnom stave- nefungujúca teplá voda v sprche (ak vôbec nejaká tečie), nefunkčné svetlá, 3/4 reštaurácii a bufetov trvalo zatvorené a takto by som mohla pokračovať dlho. Čo satak sa tvária že personálu týka, česť výnimkám ale skoro všetci sú tam vyciciavači ktorí chcú vyslovené oj*bať o peniaze. Hneď v prvý deň nám okrem obedu nechceli dať absolútne nič z all inclusive ponuky za ktorú sme si zaplatili! To znamená žiadny alkohol, žiadne snacky za všetko pýtali peniaze a ponúkali len platené služby bez toho aby vás oboznámili (aj po požiadaní) čo je v rámci all inclusive. Až po tom ako sme robili rozruch na recepcii sa zrazu pomaly začali vynárať karty s ponukou nie len platenou, ale aj tou čo máme v cene. V tom momente sme už ale minuli celkom dosť peňazí lebo jasné, najprv spravím službu sám od seba a potom pýtam peniaze.
Na pláži- každých pár minút chodia “predavači” ktorí vás chcú doslova donútiť ísť na masáž, alebo na nejakú beauty procedúru, pričom ešte malte byt akože vďačný že vám dajú dobrú cenu (začnú tak na 150€ za 4 masáže a keď poľavia na 100€ vlastne oni robia službu vám lebo je to skoro zadarmo). Použitie červenej vlajky (mala by znamenať že nechcete byt rušený a majú vám dať pokoj) majú úplne na háku a pokiaľ sme nemali denne aspoň 5ponúk na masáž tak ani jednu. A to ešte v tom nerátam ponuky na procedúry a výlety.
Čo sa stravy týka, nie sme veľmi vyberaví a áno dá sa tam najesť aj keď je celý týždeň na obed a večeru to isté. V tomto prípade je ale týždeň viac než dosť, pretože dva týždne by som už asi nedala. Inak, toto je asi prvý all inclusive kde som vlastne schudla, lebo tie avizované snacky počas dňa sú vlastne len v čase obeda (12:30-14:30) a potom môžeš zbehnúť akurát tak na palacinky do reštiky (15:00-16:00) alebo si proste musíš počkať na veceru ktorá začína pre tých čo jedli obed v normálnom čase celkom neskoro (18:30). Tí čo písali recenzie že super ovocie počas celého dňa- pýtam sa kde bolo? Bolo tam smutné polohnilé hrozno, nakrájané jablko a žltý melón. Nič viac, počas celého pobytu.
Čerešnička na záver, ešte aj na recepcii nás oklamali, lebo keď sme si nejaké nápoje (pseudo mohito - Sprite, cukor, limetka, nejaký zelený sirup) tak údajne sa nedá platiť kartou. Až keď sme urobili humbuk prišiel vyššie postavený manager a konečne spustil údajne nefunkčný terminál. Naťukal zámerne nižšiu sumu, aby sme mu zvyšok doplatili kreténovi do vrecka (za 2 poháre vína a 2 mohita 25€ )
Delegát bol super, vedel dobre po slovensky, fakultatívne výlety zaujímavé (najmä Safari sa oplatí). Jediné mínus je že aj keď si zaplatíte výlet tak minimálne stovečku si zobrať so sebou na “nečakané výdavky” ako napríklad keď vám nepovedia že do púšte musíte mat arafatku, slnečné okuliare, že ak chcete ísť na potápanie treba ho zaplatiť dopredu lebo na mieste je to na osobu o 5€ drahšie atď. Jediné plus hotela boli naozaj akurát koraly ktoré boli nádherné a tie rybky ako z animal planet. Fakt dôrazne NEODPORÚČAM, čo sme boli na letisku tak z dvoch autobusov ľudí nebola ani jedna skupina ktorá by sa netešila domov. Možno ešte iný hotel ale inak do Sharm Plaza sa už v živote nevrátim. Fakt dovolenka kde vás stiahnu aj z kože keď vám peniaze dôjdu.
Čítať celú recenziu
Ľudmila
Termín pobytu: Júl 2022
Recenzia pridaná 23.07.2022
Prečítané 0-krát
Izba uprataná, čistá ozdobené postele, bohatý výber stravy, tiež ovocia a zeleniny, personál ochotný, nápomocný, usmiaty... Krásna dovolenka, krásny hotel... ?
Čítať celú recenziu
Ing. Jana Karnetová
Termín pobytu: Sep 2019
Recenzia pridaná 29.10.2019
Prečítané 32-krát
Ako som v úvode napísala, v septembri 2019 sme boli v hoteli Sharm plaza/rezort/ už 13. krát od roku 2003 do 2019. Samozrejme sú mnohé skutočnosti, ktoré je možné viac kritizovať. Napríklad raňajky boli v hlavnej reštaurácii od 7 do 10:30, ale potom pokračovali vedľa až do 11:30. Na pláži boli tzv. neskoré raňajky, káva, koláče. Dnes je veľká pomlka medzi raňajkami a obedom. Obed pri pláži začína 12:30 do 15:00. V tom istom čase je k dispozícii rýchle občerstvenie taktiež na pláži. Myslím si, že by bolo vhodné, aby rýchle občerstvenie začalo neskôr napríklad o 13:30 a bolo do 15:30. Sú skutočne veľké časové medzery medzi jedlami, čo klientom prekáža.
Zmenili sa taktiež ALa Carte reštaurácie, ale podľa môjho názoru sú vždy veľmi príjemné. V jedálnych listoch sú v ponuke jedlá "zadarmo" teda Ala carte, ale tiež zo poplatok, z nevedomosti tu vznikajú problémy, keď si klienti objednajú jedlá za poplatok a potom sú nahnevaní, že majú zaplatené Ala carte. Taktiež častokrát spomínaná neochota zo strany personálu je v tom, že sa zmenila klientela, Nemci, Angličania, Rusi, dávali tringelty, ale dnes klientela Ukrajinci, Rumuni... nedávajú nič. Za posledné tri roky odišli z hotela šikovní čašníci, upratovači, žiaľ aj animátori, ktorí udržiavali latku úrovne naozaj vysoko. Myslím si, že upadajúca úroveň hotela je najmä z celkovej situácii v Egypte, kedy sa zatvárali hotely pre nezáujem klientov o dovolenky v Egypte. Nízke ceny, za ktoré sa pobyty predávali, aj dnes predávajú /január 2019 - 300 €!/ spôsobili úpadok služieb. Ale na záver chcem povedať iba dôvod, prečo sa stále vraciame práve do Sharmu, je tu krásne more, teplejšie počas celého roku ako v iných destináciách Egypta, doteraz najnižšia cena počas celého roku. Ľudia si však neuvedomujú, že nemôžu mať za "málo peňazí, veľa muziky".
Čítať celú recenziu
Marek
Termín pobytu: Sep 2019
Recenzia pridaná 25.09.2019
Prečítané 0-krát
Izba špinavá, jedlo nechutné, žiadna hygiena, za všetko pýtali doláre.
Čítať celú recenziu
Diana
Termín pobytu: Sep 2019
Recenzia pridaná 09.09.2019
Prečítané 63-krát
Po vybavení všetkých formalít na letisku, zakúpení víz atď, nás čakal transfer, delegát bol milý, ale nerozumel všetkému. Ranné stretnutie s delegátom bolo o 10:00, pre nás nereálne, nakoľko príchod do hotela sme mali okolo 3:09, kde nás relatívne rýchle ubytovali. Vzdialenosť od centra bola asi 10 minút taxíkom, v Naama Bay sú obchodníci naozaj otravní. Personál hotela je v podstate milý a ústretový. Nie všetci sú anglicky hovoriaci. Izbu sme mali pod reštauráciou, v ktorej pravidelne v noci robili poriadky, čo nás budilo. Strava bola slabá, výber sladkého dobrý. All inclusive môžem prirovnať k penzii a nie k 5* hotelu. Vybavenie izby bolo slušné, telefón však nefungoval. Výhľaď z terasy sme mali priamo do areálu, kde bol pokoj. V areáli sa nachádza aj veľmi dobrá talianska reštaurácia, kde je veľmi dobrý personál! Manager tejto reštaurácii je príjemný chlapík. GRAND Spa, ktoré je taktiež v rezorte, nestálo ani omylom za vyskúšanie. Pozitívne hodnotím disko klub, kde je tiež veľmi profesionálny barman. Celkový dojem z dovolenky kompenzoval personál práve tej talianskej reštaurácie :), ohľadne výletov vám neporadím, nakoľko sme sa dva dni nevedeli dovolať delegátovi, až sme to nakoniec vzdali. Večerný program taktiež slabý. Plánujem sa však vrátiť, snáď dobehnú nedostatky.
Čítať celú recenziu
Daniela
Termín pobytu: Júl 2018
Recenzia pridaná 15.08.2018
Prečítané 989-krát
Táto dovolenka bola výborná počnúc hotelom, ktorý bol veľmi pekný, izby čisté a hlavne postele veľmi pohodlné, rezort ako celok veľmi pekne udržiavaný všade čisto a ochotný personál. Personál bol veľmi milý a ochotný či už v hlavnej časti hotela, kde sa jedlo, alebo na pláži, alebo pri večerných programoch. More krásne čisté, kto rád šnorchluje, bude to pre neho ten najkrajší zážitok. Pre mňa veľkým plusom animátori, ktorí celý deň v bazéne na pláži robili program a zábavu pre ľudí. Spríjemnili nám dovolenku a urobili ju nezabudnuteľnou. Jediný menší mínus bolo pre mňa jedlo, ktoré bolo každý deň rovnaké. Plus bol zasa v tom, že sa dalo vždy večer objednať do inej reštaurácie a tým si spestriť stravu. Každopádne hodnotím túto dovolenku a tento hotel veľmi pozitívne a mám v pláne sa sem ešte vrátiť.
Čítať celú recenziu
Iveta
Termín pobytu: Júl 2018
Recenzia pridaná 19.07.2018
Prečítané 965-krát
Strach a hrôza - nikdy viac. Transfer z letiska do hotela s delegátom, ktorý mal rozprávať vraj česky, ale rozpráva česky asi tak, že mu rozumiete každé druhé slovo. Animačný program, stále ten istý, nezaujímavý. Animátory rozprávali len anglicky a rusky.
Čítať celú recenziu
Iveta Zajacová
Termín pobytu: Júl 2017
Recenzia pridaná 04.08.2017
Prečítané 3770-krát
Neviem, kto tu pise tieto klamlive recenzie, ktore som si pred dovolenkou citala, ale realita v Sharm Plaza bola ako zly sen. Od transferu z letiska, od smradlaveho autobusu, cez ubytovania v rodinnej izbe, ktora mala byt blizko plaze, komfortne zariadena a velka 78 m², cez stravu, ktora sa nedala pomaly ani jest, co zostalo z obeda, bolo na vecere, otrasnu hygienu a personal - iba zbierali baksis, cez uprednostnovanie domacich, zastarale a nefunkcne zariadenie hotela. Este nikdy v zivote som zo ziadnej dovolenky nesla tak rada domov. Samozrejme sme vsetci, najskôr deti a potom aj my dospeli, vracali a hnackovali (skoro nic sme tam nejedli, tak zrejme zo zlej hygieny). Deti osetroval a liecil este tam hotelovy doktor, ja som doma musela ist na pohotovost. Ked sme chceli obedovat v restauracii na plazi, cakali sme hodinu a dvadsat minut a nakoniec nam tie hamburgery ani nepriniesli. Odchadzali sme odtial hladni a nestastni, plakala som od zufalstva, lebo moje krasne deti nedostali jest. Luxusna rodinna izba mala v skutocnosti úbohých 50 m², jedna kupelna nefukcna, vsetko stare, spinave a otrasne. Mali sme to daleko vsade a neustale sme s tymi malymi detmi slapali a naslapali stovky kilometrov, ked sme sa presuvali na obed, na plaz, zmrzlinu sme vypatrali po dvoch dnoch, bola absolutne zasita az pri restauracii Feliny a aj to deti dostali do minikornutka len taky poskrabok zmrzliny, asi za zarovnanu polievkovu lyzicu, dokonca nas cca o 13.00 h vratili s tym, ze zmrzlina sa vydava az o 15.00 h, takze chudatka male zase museli slapat spat na plaz. Rozdala som na baksisoch 21 dolarov a 4 eura, ale zrejme toto bolo velmi malo, lebo sa spravali drzo, ked som pytala k hranolkam kecup, manik odvrkol: "kecap tomorov". Ked deti vracali a ja som spinavu postelnu bielizen zvliekla na zem, po navrate na izbu som zostala v soku, lebo manik to spinave zo zeme povystieral spat na postel a pritom dostal 1 euro (postelnu bielizen vymenil iba v tej druhej izbe) asi sme mali vsetci piati spat na jednej posteli.
Čítať celú recenziu
Tatiana F.
Termín pobytu: Jún 2017
Recenzia pridaná 04.07.2017
Prečítané 1091-krát
byvala som v izbe 1426 -to bola izba lepsej kategorie ktoru som si zaplatila, nefungovala dobre klimatizacia,odporucam opravit,bola som tam cely tyzden a cely tyzden isla bez prestavky a nevychladila izbu- to je dost zle ked bolo vonku cez 40 stupnov.Kedze chodia do tejto destinacie slovenskí turisti mohol by tam byt aspon 1 televizny program v slovencine,hoci aj TA3 ktory dava iba spravodajstvo,naozaj to tam chyba,v ovladaci na TV neboli baterky a nikto to ani nekontroloval a nedoplnil- dost velka chyba ked uz ponukam izbu s TV
Čítať celú recenziu
MilanPN
Termín pobytu: Sep 2016
Recenzia pridaná 30.09.2016
Prečítané 1223-krát
Celkový dojem zo Sharm Plaza veľmi dobrý. Klasický resort v egyptskom štýle, čistý, permanentne upratovaný, v čase našej návštevy (sept 2016) zaplnený tak z 20 %, žiadni arogantní turisti, žiadne uplakané deťúrence, čo mi veľmi vyhovovalo.
Dve veci, pre ktoré prebijú všetky malinké nedostatky: 1. partia animátorov. Starali sa o vašu zábavu po väčšinu dňa, vynikajúce aj večerné programy. 2. more. Za +- 400€ to bola neskutočná dovolenka.
Čítať celú recenziu
anežka
Termín pobytu: Sep 2016
Recenzia pridaná 25.09.2016
Prečítané 679-krát
Vzhľadom na skvelého slovensky hovoriaceho delegáta bola perfektná organizácia a úplné dodržiavanie všetkých časov. Transfer z letiska 15 min. Do polhodinky všetci ubytovaní. Na hoteli málo možností na nákup. Jedlo štandardné egyptské, nečakajte bravčový rezeň. Bazény čistučké, denne čistené, ale možnosť kúpania v nich len od 10 - 18 hod. Podľa mňa nevhodné pre deti, vzhľadom na koralové útesy. Animátori Ukrajina a Rusko, hoci klienti z týchto krajín v hoteli neboli.
Čítať celú recenziu
Peter
Termín pobytu: Apr 2015
Recenzia pridaná 04.05.2015
Prečítané 2296-krát
Plaza 5* už nezodpovedá, realita je 4*, Resort je 4*. Prikladám fotografie, ktoré kazia celkový dobrý dojem. Hodnotím dvanásty pobyt v Egypte. Uvedomujúc si Egyptskú realitu a po zohľadnení plusov a mínusov, plusy podstatne prevažovali nad mínusmi a tiež s ohľadom na to, že to bola lacná dovolenka, bola to dobrá dovolenka. Ale už vy sme sa tam nevrátili, pretože Rusov je tam nenormálne veľa a väčšina z nich sa správa magorsky.
Čítať celú recenziu
Anna a Šárka
Termín pobytu: Mar 2015
Recenzia pridaná 19.03.2015
Prečítané 1180-krát
Hotel celkovo veľmi elegantne a pôsobivo spätý s okolím a doplnený množstvom kvetín, paliem, kaktusov, trávnikov a bazénov. Ubytovaní sme boli hneď po príchode na hotel, všetko bolo perfektne zorganizované, boli sme v tomto hoteli 4x, jednoznačne si ho doprajeme kedykoľvek znova, sme členkami maharaclub - musíme veľmi pozitívne hodnotiť prístup a starostlivosť vedenia, zvlášť Leny Kamal, ktorá bola mimoriadne ústretová a nápomocná pri našich požiadavkách.
Čítať celú recenziu
frantiska
Termín pobytu: Sep 2014
Recenzia pridaná 08.10.2014
Prečítané 1337-krát
Krasny hotel s velkou zahradou. Pristup do mora je z móla, neodporucam pre neplavcov. Nadherne koraly a podmorsky svet hned pred hotelovou plazou. Plaz velka, cista, dostatok lezadiel. Vela bazenov. Ubytovanie a izby normál, strava pestrá, vecere aj formou rezervacie vo viacerych restauraciach v ramci all inclusive. Balena voda zadarmo v bare v ramci ALL. WI-FI na recepcii, pocas dna tazka pripojitelnost. Jedina nevyhoda je, ze hotel nie je priamo v centre. Ale taxikom sa da dostat do centra za 10 minut.
Čítať celú recenziu
Vivien
Termín pobytu: Aug 2014
Recenzia pridaná 31.08.2014
Prečítané 531-krát
Neodporučam hotel sharm plaza. Kto chce mat z dovolenky neprijemne zažitky, nech vyskuša, stoji to za to. Každy z navštevnikov mal silne vyhrady voči viacerym službam, zaver znel "nikdy viac".
Čítať celú recenziu
Janakar
Termín pobytu: Mar 2013
Recenzia pridaná 30.08.2013
Prečítané 1777-krát
Služby tohoto hotela, ale najmä prístup, nás natoľko oslovili, že v Scharm Plaza sme boli už dvakrát a ideme tam po tretíkrát. To, že ide o rozsiahly komplex vôbec nevadí, naopak je to výhodnejšie pred hotelmi v Hurgade, kde sa môžete pohybovať v obmedzenom priestore. Služby sú na veľmi dobrej úrovni, najmä strava, je vidno, že je tam nemecký šéfkuchár. Je dobre, že pri každom bazéne, ktorých je asi sedem je zabezpečené občerstvenie. My sme tam boli aj s vnúčatami, ktoré majú štyri a dva roky a na kúpanie to vôbec nevadilo, vstup do mora bol síce cez mólo, ale aj cez taký pontón, ktorý bol po pás vo vode, kde chodili najmä neplavci. Okrem toho, lehátka sú postavené na piesku, takže sa deti mohli zahrať aj s formičkami. Krásne rybičky až pri brehu, čo najmä v Hurgade neuvidíte. Čo najviac oceňujeme je príchod a odchod z hotela. Prišli sme ráno okolo štvrtej, bola otvorená jedna reštaurácia, kde sme sa mohli najesť a odchádzali sme o polnoci, batožinu sme až do jedenástej v noci mali na izbe! A taktiež služby All inclusive sme až do odchodu mohli využívať. Toto je v iných hoteloch nedomyslené, musíte sa vysťahovať do desiatej a hneď vám odstrihnú pásku a už si všetko musíte platiť, aj keď odchádzate poobede alebo v noci. Je to už také ponižujúce, býva to často predmetom konfliktov dovolenkárov s delegátmi. Tento hotel býva v ponuka za veľmi dobré ceny, my sme platili na týždeň okolo 350, - EUR, často je to lacnejšie ako Chorvátsko s polpenziou. Samozrejme kto si chce nájsť chyby, tak si ich vždy nájde, ale my sme boli s hotelom veľmi spokojní a jednoznačne ho odporúčame.
Čítať celú recenziu
Anita
Termín pobytu: Máj 2013
Recenzia pridaná 03.07.2013
Prečítané 1574-krát
Fantastický hotel so všetkými službami, úžasný personál, perfektné more.
Nádherné prostredie, skvelé jedlo, veľmi dobré ubytovanie. Delegát Masoud nám bol k dispozícii po celý čas, bol veľmi ústretový a pomáhal v každej situácii.
Napriek veľkej pozornosti nás neobišli črevné problémy, ale delegát mal tabletky so sebou.
Čítať celú recenziu
Roman K., Malacky
Termín pobytu: Sep 2012
Recenzia pridaná 15.11.2012
Prečítané 945-krát
Celkový doje sme mali veľmi dobrý. Užili sme si skvelú dovolenku, počasie je v tomto období naozaj výborné.
Čítať celú recenziu
Ondrej K., Senec
Termín pobytu: Aug 2012
Recenzia pridaná 15.11.2012
Prečítané 1288-krát
Hotel má podľa nás výborné služba, hlavne, keď človek zoberie do úvahy, koľko za dovolenku zaplatil. V Egypte sú oveľa drahšie hotely a možno s nie tak dobrými službami. My sa sem ešte určite vrátime.
Čítať celú recenziu
Lenka J., Bratislava
Termín pobytu: Sep 2012
Recenzia pridaná 15.11.2012
Prečítané 670-krát
V lobby bola wifi - takže, kto si chcel posurfovať - nebol problém.
Čítať celú recenziu