Cyprus Cyprus
CyprusJužný CyprusAyia Napa CyprusJužný CyprusAyia Napa

Tasia Maris Oasis recenzie 

21 °C
28 °C
2:50 h
cca 0:45 h

Najlacnejšie termíny podľa mesiaca

Tasia Maris Oasis recenzie
Odporúčanie 75 %
Poloha 88 %
Šport a zábava 75 %
Izby 83 %
Strava 67 %
Personál 80 %
Joan
Publikované 10.05.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Skvelý hotel s vynikajúcou polohou a úžasnými raňajkami! Náš pobyt v tomto hoteli v nás zanechal tie najpríjemnejšie spomienky. V prvom rade by sme chceli poukázať na jeho výnimočnú polohu – všetky hlavné pamiatky, zaujímavé miesta a zábava boli doslova na dosah, čo znamená, že sme si mesto mohli užiť bez zbytočností. Raňajky boli skutočným zážitkom – poriadny gastronomický raj! Úplná rozmanitosť grub bola ohromujúca a každý deň sme mali šancu na nové chute. Čerstvé produkty, krásne pečivo, dobrý výber teplých a studených nosh - raňajky boli prvotriedne. Vynikajúcou časťou nášho pobytu bola servírka Anetta. Jej láskavosť a žiarivý úsmev urobili každé naše ráno skutočne výnimočným. Nerobila len svoju prácu; robila to srdcom a náležitou starostlivosťou o každého hosťa. Anetta si vždy našla čas na milé slovo, bola vždy taká pozorná a vytvorila okolo seba skutočne príjemnú a pozitívnu atmosféru. Tento hotel by sme srdečne odporučili komukoľvek po pohodlných vykopávkach na skvelom mieste, kto oceňuje dobrú nátierku na raňajky, a samozrejme obrovské ďakujem Anette za jej úžasnú prácu!
Ulle Davidsson
Publikované 10.05.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Prišli sme po 11 večer, takže sme v ten deň minuli jedlo! V posledný deň sme museli opustiť izby o 12, za 35€ si to môžete nechať do 18.00. Je to trochu problematické, že neponúkate neskorým hosťom večeru len posledný deň, že musíte získať poukaz od cestovnej kancelárie alebo podobne. Ale vyšlo nám to, čo nás potešilo! Dostali sme izby vedľa seba (o ktoré sme požiadali e-mailom) Dostali sme najlepšie izby, na vrchole s najväčšou terasou na svete. Nebolo to to, za čo sme zaplatili, takže sme boli super spokojní s kolosálne veľkou terasou, asi 4x10m, jedna mala 8x10. Boli tam ležadlá, stoličky a stoly. Na balkón celý deň svietilo slnko! Výhľad na more! Bolo to úžasné a súkromné! Na pozeranie bolo niekoľko anglicky hovoriacich spravodajských kanálov, žiaľ švédske kanály tv1 alebo tv2 nikdy nefungovali! Trochu ma dráždil aj o vešiaku na šatník, bolo by to oveľa jednoduchšie, keby ho dali nabok. Wi-fi fungovalo takto! Klimatizácia fungovala skvele, iba dvere boli zatvorené! (Ďakujem za pomoc, Georgi 🙂) Poloha bola úplne perfektná, krátka prechádzka priamo na pláž. Stánky boli vpravo, druhá cesta vpravo a potom idete na ďalšiu križovatku. Bazén bol úplne v poriadku na malé kúpanie. Hľadal som vírivku, na okraji bazéna bolo schodisko. Stlačili ste tlačidlo a potom sa spustili trysky. Tryskalo to tak dobre, že som len ťažko držal krok. Malo tam byť čoho sa držať, rúčky alebo lano, aby ste neodišli. Bar bol priamo pri bazéne, útulný so stoličkami a pohovkami. Bohužiaľ v bare neboli žiadne aktivity, rád by som tam videl biliardový stôl a šípky. Potom by sme sa tam motali trochu viac! Nápojový lístok bol plný, ale nebol správny, objednal si 50 cl jablčného vína, ale dostal 33 cl. Upozornili na to, za čo mi poďakovali! (Biliardové stoly, šípky a stoly na stolný tenis sú v pivničných priestoroch nevhodné!) Reštaurácia bola na druhom poschodí, bolo tam aj vonkajšie posedenie! Jedlo, zelenina boli dobré! Jedlo jasne označili znakmi, čo je ideálne pre nás, ktorí chcú vedieť, čo jeme, okrem toho posledného, ​​čo kuchár pripravil, báječné palacinky, omelety, mäso atď. Dezerty boli trochu nudné, každý večer sa cítili rovnako. Ako Švéd je vec s „fikou“ veľmi špeciálna! Bola to hlavne zmrzlina! Prvý týždeň mali super dobrú jablkovú šťavu, druhý týždeň to malo zvláštnu chemickú chuť, zmenili dodávateľa! Neboli tam žiadne podnosy, na ktoré by ste si mohli vziať jedlo, iba taniere. Veľa personálu, veľmi milý a ochotný, aby som vymenoval aspoň pár, ktorých menovky som videl... Georgi, Pembaki, Samcheta, Milena. Ale niekedy ste sa takmer cítili trochu monitorovaní (možno je to typické švédske!). Chceli vziať tanier skôr, ako bol hotový, musí tam byť veľa jedál! Večer neboli zahrnuté žiadne nápoje. Upratovačka upratovala každý deň, uteráky menili aj keď neboli na zemi. Pomohol by formulár, kde zaškrtnete, čo chcete pri upratovaní urobiť, napr. viac toaletného papiera, viac krému do kávy, čisto vonku. Bohužiaľ, niekoľkokrát omylom zobrali kľúčové karty! Možno by mal byť rozdiel na kartách, aby videli, že sa mýlia.
Réka Márton
Publikované 13.01.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Zostali sme tu v auguste a toto miesto sa nám naozaj páčilo. Izby boli čisté a pekné, personál milý a ochotný. Bola to dobrá hodnota za peniaze, rád by som sa vrátil!
Dominika Dominika
Publikované 23.11.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
60 %
Strašné jedlo. 3 dni nebolo WiFi. Po vstupe do hotela nám recepčná vysvetlila, že check-in je od 14:00 a namiesto prijatia sme sa potulovali s kuframi... strava biedna, ale okrem toho sme dostali apartmán s výhľadom. Plusy: umiestnenie a veľké izby.
Craiu Marinela
Publikované 03.11.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Do tohto hotela sme išli v septembri, prvýkrát na Cypre sa nám tam veľmi páčilo, denné upratovanie spestrovalo jedlo, rozhodli sme sa pre polpenziu. Hotel je veľmi blízko autobusových staníc, pláže, je to presne v rezorte. Veľmi milý personál recepcie nám vždy pomohol s akýmkoľvek zmätkom. Z vlastnej skúsenosti odporúčam tento hotel.
Людмила Гилева
Publikované 31.10.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
80 %
Pekný skromný hotel v samom centre Ayia Napa. Hotel nemá žiadny obzvlášť krásny výhľad: do záhrady alebo na bazén. Dieťa bolo umiestnené na prístelke bez doplatkov. postele. Raňajky sú monotónne, ale uspokojujúce na streche s výhľadom na more. Nie zlá káva. Izba mala všetky potrebné toaletné potreby
Olga Łagowska
Publikované 31.10.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
60 %
Hotel má skvelú polohu, ktorá rozhodne uprednostňuje prehliadku pamiatok a príjemný pobyt. Personál je mimoriadne milý a ochotný, čo výrazne zvyšuje komfort hostí a je o nich dobre postarané. Kúzlu hotela pridáva aj komorná atmosféra. Bohužiaľ, izby vyžadujú urgentnú rekonštrukciu. Vykazujú známky zanedbania – poškodené skrinky, plesne v sprche a ľad v chladničke môžu negatívne ovplyvniť kvalitu vášho pobytu. Raňajky a večere sa navyše podávali studené, čo môže byť pre hostí sklamaním. Pozitívom je, že chutné obedy zanechali pozitívny dojem. Stručne povedané, hotel má veľký potenciál, ale vyžaduje zlepšenie v oblasti čistoty a kvality jedál podávaných ráno a večer.