Zdroj: www.recenzie-hotelov.sk
So White Club Resort recenzie
Odporúčanie 100 %
Poloha 67 %
Šport a zábava 33 %
Izby 67 %
Strava 50 %
Personál 83 %
Anthony V
Zdroj:
Google - automatický preklad

Hotel So White by mal byť ohodnotený ako 2- alebo 3-hviezdičkový hotel. Jediným 5-hviezdičkovým aspektom je jeho poloha pri pláži. Okrem toho je miesto zanedbané a nestojí za cenu. Ľutujem, že som si pred rezerváciou neprečítal recenzie.
Fotografie sú pravdepodobne staré 15 až 20 rokov; nič sa na ne nepodobá. Na strope spálne sme našli pleseň a miestnosť bola špinavá a veľmi opotrebovaná.
Nikdy predtým som nezanechal negatívnu recenziu, ale myslím si, že je dôležité, aby to ostatní vedeli, aby si mohli vybrať niekde inde. Tento hotel mohol byť skvelý, keď bol prvýkrát otvorený, ale určite nie je teraz.
Slawomir Lawczys
Zdroj:
Google - automatický preklad

Odporúčam rezort -
jedinečná atmosféra!!
Skvelé jedlo, blízko pláže, tri bazény s výhľadom na more, raňajkujeme s výhľadom na krásne more - naozaj skvelé miesto, vrátim sa sem viackrát :)
Príjemná obsluha, cítim sa tu výnimočne, ako keby som bol na návšteve u priateľov, cítim sa ako doma.
Marek Muzyk
Zdroj:
Google - automatický preklad

Sme tu už 9. krát. Milujeme toto miesto a jeho atmosféru. Najkrajšia pláž a voda v celej Agia Napa. Skvelé služby, rodinná atmosféra. 3 bazény s perfektnou vodou. Veľmi dobré jedlo, chutné raňajky pod veľkolepým stromom.
Janine AM E.
Zdroj:
Google - automatický preklad

Zarezervovali sme si klubový rezort So White cez booking.com. Rezervovali sme izbu pre dve osoby, jednu noc s all inclusive. Po rezervácii som ubytovaniu hneď poslal správu, aby izbu upravili na izbu s vírivkou. 120 € za upgrade, ktorý som bol ochotný zaplatiť, aby som si oddýchol vo vírivke, v ktorej nikto z nás predtým nebol. Do hotela sme sa dostali 30.8 okolo 9:00, požiadali sme o skorú registráciu, keď sme sa tam už dostali. Bolo nám povedané, že skorá registrácia bude 120 EUR navyše, ale pre nás by to bolo 60 EUR. Potom miestnosť nebola pripravená. Okrem toho riadne neskontrolovali rezerváciu a museli najprv opraviť vírivku, kým sme sa vôbec dostali do izby. Rozhodli sme sa, že sa neprihlásime skôr a vrátime sa neskôr, pretože sme si rezervovali výlet loďou s Black Pearl Ayia Napa. Čo bolo úžasné. Po návrate do hotela na check-in sme sa konečne dostali na izbu. Samotná izba bola pekná okrem toho, že kúpeľňa bola čerstvo zrekonštruovaná bez toho, aby bola riadne vyčistená a farba voňala. Recepcia nám povedala, či niečo potrebujeme, len aby sme im zavolali ... skúsili sme to, ale nebol tam ŽIADNY telefón. Potom AC začala tiecť a kvapkať, zem bola šmykľavá. Klimatizácia v spálni nepresiahla 21°C. Išli sme na recepciu, aby sme im dali vedieť o AC a že vírivka nefunguje, tiež sme ich požiadali o mlieko, keďže sme all inclusive, vraj nie je problém zohnať mlieko. Bolo nám povedané, že žiadne mlieko, ak chceme, choďte cez ulicu do minimarketu, aby ste dostali mlieko. Recepcia nám povedala, že o 10 minút bude niekto s vami. Po 25 minútach sme išli znova požiadať o údržbu, ktorá prišla po ďalších 10 minútach. Skontroloval klimatizáciu a jacuzzi a všetko fungovalo, len zatvorte dvere miestnosti, aby ste dosiahli požadovanú teplotu. Mali sme klimatizáciu z spálne a obývačky na rovnakej teplote a napriek tomu spálňa stále nedosahovala teplotu, akú sme chceli. Jacuzzi vôbec nefungovala. Keď sme ho zapli, teplota ukazovala 40°C, nechali sme ho bežať hodinu, aby sme dosiahli príjemnú teplotu na uvoľnenie a použitie trysiek. Po hodine čakania, kým sa ľadová voda dostatočne zohreje, aby sme si ju užili, sme zistili, že je stále studená a má 19 °C. Vyskúšali sme trysky a tie len striekali na celé miesto a už sa nevypli. Keďže nám to pokazilo ráno, rozhodli sme sa odísť skôr. Išli sme na recepciu, aby sme požiadali o náhradu za nefunkčnú vírivku. Povedala nám, že sa potrebuje porozprávať s manažérom. Vráti sa, aby nám povedala, že manažér Nikolas je na stretnutí do 11:00. Povedali sme jej, že sa vrátime a porozprávame sa s ním o 11:00. Vyšli sme von a vrátili sme sa o hodinu neskôr, len aby nám povedali, že je stále na stretnutí. Medzitým sme si chceli vziať tašky z izby a niekto bol napoly vyprázdniť vírivku a pozrieť sa na AC. Keď sme opäť požiadali o rozhovor s Nikolasom, bolo nám povedané, že je stále na stretnutí. Požiadali sme o akékoľvek kontaktné informácie pre Nikolasa, aby sme sa s ním mohli o tejto situácii porozprávať, ale bolo nám povedané, že nám nemôžu poskytnúť nič z jeho. Potom sme sa porozprávali s manažérkou recepcie, Natalie, povedali sme jej naše sťažnosti na izbu a muža pracujúceho na recepcii, ktorý nám povedal, aby sme šli po mlieko z druhej strany ulice. Podľa Natalie bola jacuzzi nová a mala by fungovať správne. Zaručila nám, že sa porozpráva s Nikolasom a dá mu vedieť, aby nám zavolal späť, až do dnešného dňa sme sa neozvali.
Tiež nám povedala, že nám vyráta nejakú kompenzáciu.
Chcela nám všetkým dať inc. ktoré sme už mali, potom sa nás snažila dostať na ďalší deň alebo zostať dlhšie.
Potom, čo sme odmietli a povedali, že chceme späť peniaze za upgrade, povedala, že sa musí porozprávať s Nikolasom a vrátiť sa k nám. Nikdy sa to nestalo.
2.9 sme zavolali do hotela a porozprávali sa s Achmedom, ktorý sľúbil, že dá Nikolasovi vedieť a on nám zavolá späť.
Vedenie bieleho je teda naozaj sklamaním a porušuje sľuby naľavo aj napravo.
Zarezervoval by som si u nich znova? NIE po tomto katastrofálnom pobyte a ako veci zostali nevyriešené.
Andrea S.
Máj 2023
31.05.2023
193x
Hotel je vzhladom na stav uplne predrazeny. Je tam spina ako napriklad vlasy v sprche, spinave podlahy. Jedlo nula bodov. V porovnani cena/kvalita neodporucam. Hotel nema vybavenie pre rodiny s detmi. Postielka pre babatku nam dodali rozpadnutu a pri ziafosti o vymrnu tvrdili, ze druhu uz nemaju
Čítať celú recenziu