Rezervované cez Reisenaktuell
Keď sme prišli, zistili sme, že izba, ktorá bola pre nás vyhradená, nebola vyčistená ani v polovičnom prijateľnom stave. Izba skutočne páchla výkalmi, pretože odtok v sprche bol zablokovaný. Po sťažnosti vo vašom hoteli sme na poludnie nasledujúceho dňa dostali novú izbu. Izba bola vopred vyčistená 4 hodiny a potom bola prijateľná, ale nie čistá, pozri tiež fotografie špinavého šatníka a existujúcej plesne v sprche. Zásuvky v priestore na spanie boli voľne zastrčené do steny.
Naše otázky týkajúce sa izieb sú:
Ako vaša spoločnosť zabezpečuje, aby izby mali prijateľnú kvalitu?
Prečo zákazník nie je informovaný o veľkosti izieb? V tejto mini miestnosti ste si nemohli dať kufor ani si sadnúť, pretože tam nebolo ani sedadlo. Aj v rozumných 3-hviezdičkových hoteloch je dnes minibar samozrejmosťou.
K téme špiny a plesní by sme Vás chceli informovať, že ak utrpíme ujmu na zdraví, budeme našu zdravotnú poisťovňu informovať o mizerných hygienických podmienkach a pripojíme obrázky.
Izba nebola nikdy vyčistená počas 14 dní po čistení uvedenom vyššie.
Raňajky boli 14 dní vždy tá istá dráma, najlacnejší umelý džem vždy toho istého druhu, mala byť čerešňa, najlacnejšie zavárané ovocie (viď obrázky) šťavy nektár čistá cukrová voda, bez ktorej sme sa radi zaobišli. Klobása je tiež vždy rovnako tučná a nejedlá, pozri aj kúsky plávajúce vo vode a rozpolené mastné klobásy. Syr vždy rovnaký s čiastočne zašpinenými okrajmi z predchádzajúceho dňa.
Vrcholom boli praženica z obalu a natvrdo uvarené vajíčka, ktoré ležali studené na servírovacom stole.
Káva bola korunou slávy - pozostávala z instantného prášku a vždy úžasne penila.
Časť večere sa nedala jesť, zelenina bola z mrazničky, zemiaková kaša sa niektoré dni zohrievala a zalievala vodou, ryba sa niekedy uvarila na smrť. No absolútnym vrcholom bolo, že zvyšky z predošlého večerného menu, napríklad zelenina a vajíčka z raňajok, sa na druhý deň zázračne opäť objavili v šaláte. (Užite si jedlo!)
Tu treba spomenúť aj to, že niektoré riady boli špinavé.
Čakajúci personál, ktorý bol zodpovedný za nápoje, bol priateľský a milý. Personál recepcie bol tiež v poriadku. Personál pri pulte s jedlom bol však nepriateľský a dokonca hrubý.
Záver:
Hotel naliehavo potrebuje rekonštrukciu a je pravdepodobné, že ho už nebude predávať známa cestovná kancelária, ktorá si váži svojich zákazníkov.
V každom prípade s Reisenaktuell už nebudeme rezervovať žiadne výlety, ušetrite nás prosím od akýchkoľvek ponúk. Keďže sme už písali e-mail, aby sme sa informovali o opatreniach vašej spoločnosti na zabezpečenie štandardov kvality a nedostali sme odpoveď, predpokladáme, že ani tentokrát neodpovieme