CK TUI Reisen

Infolinka: +43 50 884-5544

IČO: 242380569
IBAN: DE44250400660317400006

Adresa CK TUI Reisen (centrála)
Hausvogteiplatz 3
Berlin 10117
Nemecko

CK TUI je vašim ideálnym partnerom pri výbere rodinnej, klubovej, exotickej dovolenke, pri návštevách metropol a pri zimných lyžovačkách. Okrem Nemecka má zastúpenie v Rakúsku, Švajčiarsku, Holandsku, Taliansku, Portugalsku, Poľsku, Veľkej Británii, Írsku, Belgicku, Dánsku, Fínsku a Francúzsku. Cestovná kancelária TUI má dlhodobé skúsenosti a klient je tu vždy na prvom mieste.

Medzi TOP destinácie sú: Egypt, Kanárske ostrovy Fuerteventura, Gran Canaria, LanzaroteTenerife, Grécko, Taliansko, Chorvátsko, ŠpanielskoMalorka, talianske ostrovy Sardínia, Sicília, Tunisko, Turecko, Cyprus. Okrem týchto klasických destinácie u nich nájdete aj exotické zájazdy do rôznych kútov sveta.

Dôležité odkazy

Zájazdy od CK TUI Reisen

Kedy najskôr môžete odcestovať
Kedy najneskôr sa potrebujete vrátiť

Izba č. 1 - dospelé osoby

Zadajte vek detí

Izba č. 1 - počet detí do 16r.

Prosím zvoľte požadovanú minimálnu kategóriu hotela:

Vyberte preferovaný spôsob dopravy

Kanárske ostrovy - Gran Canaria - Bahia Feliz

95% Oľga P.

02.10.2019

Izba priestranná, dobre vybavená, čistá, pravidelne udržiavaná. Strava výborná, rozmanitá. Personál milý, ústretový, super animácie. Stredisko kľudnejšie, hotel vyhovujúci pre polohu - priamo pri pláži a blízko je aut. zastávka, iné strediská aj letisko.

Marmorata Village recenzie

Marmorata Village

Taliansko - Sardínia - Santa Teresa Gallura

40% Jana G.

20.08.2019

Prílet bol do 3 hodiny vzdialenej Algery, aj keď letisko Olbia je cca 1 hodinu od hotela. Takže po skoro 2 hodinovom lete starým bulharským lietadlom, ďalšie 3 hodiny v autobuse už dalo zabrať dospelým, nielen deťom. Po príchode sme čakali polhodinu v rade na recepcii, pretože Taliani majú na všetko čas a inak ako po taliansky na Vás neprehovoria. Kufre nám vzali a našli sme si ich už pri izbách po večeri. Pani delegátka je jedna veľká katastrofa a nechápem, ako je možné, že napriek nepriaznivým recenziám ju cestovka stále nestiahla. Izby pri nespokojnosti odmietala vymeniť, vraj to nie je v jej kompetencii a na manžela s mojou dcérkou nakričala ako nepríčetná, že máme last minúte a čo sa máme čo sťažovať, že pleseň na izbe a zápach máme vyvetrať a nemáme ju tým obťažovať!!! Moje dieťa prišlo s plačom, že chce ísť domov a už nechce tú príšernú tetu vidieť!!! Po 21:30 sme ju už nemali rušiť a to sme ju celé dni vlastne nevideli! Zabudla, že jej plat sú naše peniaze a že je tam na to, aby nám bola k dispozícii 24 hodín denne!!! A propo izba rodinná - pleseň na stenách, v sprche, na závesoch, zatuchnutú celá izba, izba akože pre deti, bez okien!!! Smrad a vlhko, deti nemohli už tretiu noc dýchať!!! Vrátili sme sa totálne chorí. Jedlo - ryby nejedlé, mäso zle pripravené, jedine cestovinový stôl bol super, raňajky veľmi fajn výber sladkého pečiva. Pláž dosť zanedbaná, slnečníky s ležadlami boli už o 9:00 obsadené, napriek tomu, že delegátka vyslovene zakazovala ráno obsadzovať pred raňajkami, Francúzi a Taliani mohli... All inclusive s kartičkami absolútne nepraktický, káva veľmi priemerná, nealko so sirupom a personál v celom hoteli absolútne neochotný. Vláčik chodil stále dookola, takže s presunom nebol žiaden problém a pre deti zážitok. V hoteli veľa zelene, prekrásny výhľad a farba mora neopísateľná. 4 dni z 8 však 25°C a fúkal silný nárazový vietor. Večer už na sveter. Výlety neúmerne drahé. Takže raz stačilo, kvôli prírode a moru áno, ale určite nie tento hotel a túto pani delegátku!!!

Fort Arabesque Resort & Spa, Villas & The West Bay recenzie

Fort Arabesque Resort & Spa, Villas & The West Bay

Egypt - Hurghada - Makadi Bay

85% Marián

23.07.2019

V hoteli sme uz boli predtym (jun 2017), takze sme vedeli do coho ideme, resp. prave kvoli tomu sme si vybrali opat tento hotel. Ubytovanie: Velky hotel s velkymi zahradami, ktore su denne udrziavane. Wifi na recepcii. Pri check-ine som dal do pasu 20 eur (mame s tym velmi dobre skusenosti) a podla vsetkeho sme dostali lepsiu izbu, ako sme mali dostat - v chladnicke bola iba 2 x voda, ale sli sme hned za chalanom na recepciu a spytal som sa ho, ci mal pre nas pripravenu inu izbu. Na to mi neodpovedal, ale zacal nam hned vysvetlovat, ze toto je fakt luxusna izba atd. Pozeram, ze sme spokojni, len som sa chcel spytat a spomenul som mu prazdnu chladnicku/minibar. Povedal, ze zariadi - vratili sme sa na izbu a do 5 min sme mali piva, kolu, dzusy, mlieko a dalsie vody v chladnicke. S izbou sme boli spokojni, paradny vyhlad na more. Strava: Obaja sme boli spokojni, ano, strava sa opakovala, ale maso bolo stale na iny sposob a podobne. Prekvapila cvikla - dusena a struhana, tiez vyprazany karfiol a ine podobne europske jedla. Separatna cast s ich domacimi jedlami. Vsetkeho bolo dostatok, skor som mal problem, aby som si nenalozil vsetko na tanier a neskoncil na zachode, takze som sa krotil. :) 2 velke jedalne - jedna mimo hlavnej budovy (my sme to nazyvali nemecka cast - tam sme tento rok neboli) a jedna v hlavnej budove. V hlavnej budove odporucam nezaplnit si tanier jedlom z prvych boxov, ale ist az na koniec ku kucharovi, ktory vam odreze cast tuniaka/jahnacieho/telacieho/morky a podobne. Služby hotela: Nejak specialne sme to nevyuzivali, ale minimalne animacny program nas milo prekvapil (pred 2 rokmi skoro ziadny) - kazdy den rano na ranajkach sme si pozreli (newsletter na stole - De/EN) co nas caka - joga rano, vodne polo v bazene s barom, volejbal a podobne, fakt sme boli prekvapeni. Vecer sme chodili do amfiteatra na vecernu show - boli slabsie, ale aj lepsie. Tanecna show v podani nejakeho zboru bola paradna. :) Pani v shope so zmiesanym tovarov strasne neprijemni - su ti v patach, vkuse nieco ponukaju, skacu ti do reci a nakoniec, ak si aj nieco vyberies, zabije tak absurdnu cenu, ze sme sli prec... Plaz topka, asi najlepsia v Egypte - dovod nasej navstevy. Vhodna aj pre male deti s tym, ze koraly su dostupne aj pre nich - cca 1 m voda, pri odlive menej. Plaz je piesocnata, pri vstupe asi prve 3 metre male kamienky, ale kvoli tomu netreba topanky, dalej cisto piesok. Koralove ostrovceky su roztrusene po celej plazi v roznej hlbke. Fakt topka! Ked sme sa vracali z vyletu (3 hod - snorchlovanie + nejaky ostrov + pozorvanie koralov na mori - mily pan, no meno si nepamatam), tak sme videli hotely s pristupom do mora cez molo a bola to katastrofa, pri odlive plaz nepouzitelna... osobne si neviem predstavit ist do Egypta a sediet pri bazene, lebo plaz je na figu... alebo lezat na lezadle a nemoct sa ist len tak schladit do mora (bez toho, aby som sa tahal po mole). Baksis sme rozdavali podla nalady a pristupu - ak sme videli snahu, dostal. Parkrat sa nam stalo, ze sme prisli k baru objednat si pitie (free v ramci all-in) a casnik nam povedal - take a set and rest, I'll come. Pozeram ok, dostal. :) Chyznemu sme stale nechali, ale ani raz nic nespravil z uterakov, co mne bolo jedno. :)

Lefkimi recenzie

Lefkimi

Grécko - Korfu -

70% Marián

17.07.2019

Ubytovanie bolo na úrovni, hotel čistý a upratovali každý deň. Hotel neposkytoval okrem toaletného papiera žiadne ďalšie benefity ako mydlo a šampón. Uterák bol len jeden, no výbornej kvality. Hotel disponoval aj vlastným bazénom, ktorý bol čistý a stále sa oň starali. Pri bazéne bol bar, kde nalievali a aj robili také jednoduchšie jedlá. Hotel má obrovský bar, kde nalievajú a nalievajú... Hotel nemá výťah. Recepcia hotela funguje 24/7 a vždy vedia poradiť a pomôcť s aktivitami v okolí. Poplatky za služby hotela boli priamo úmerné klientele sa v ňom zdržujúcej - anglickí tínejdžri, večne pod vplyvom. Hneď vedľa hotela bola diskotéka, ktorá hrala od 22:00 h do 04:00 h. Ako by sme boli na nej každý deň :o). More je hneď za hotelom a to cca. 50 metrov. Pláž fantastická a služby na pláži tiež na úrovni. Pozvoľný vstup do mora, pláž uprataná a ležadlá so slnečníkmi boli koloritom celého pobrežia (5€/deň). Dobre a chutne sa dá posedieť a najesť v reštaurácii/bare hneď pri pláži. Cenovo som Kavos ohodnotil na 2€vé mesto. Všetko tu stojí cca. 2€. Anglické raňajky 1,5€, gyros 2€, pivo 2,5€, frappé 2 - 2,5€, hranolky 400 gramov 2€. Kavos je vhodný pre mladých turistov tak do 30 rokov. Nie je vhodný kvôli nočnému hluku pre rodiny s deťmi a ani pre 60+. Páčili sa mi aj kontinentálne raňajky, ktoré podával hotel (káva, 2 x toast, 2 x masielko, 2 x jahodový džem) a to sa každý deň opakovalo. Obchodíky s drobným tovarom dopĺňali kolorit mestečka. Pestrý výber uterákov a iných drobností nikoho nenechal sedieť na hoteli a vždy bolo čo kúpiť na pamiatku z tejto nezabudnuteľnej dovolenky. Každých 100 metrov tu bola chirurgická ambulancia, čo by aj Bratislava mohla závidieť.