Zarezervovali sme si izbu s výhľadom na more, aby sme zostali v Kaş na 3 dni, ale rezervovali si rohovú izbu hotela. Nepáčilo sa nám to, lebo stromy bránili vo výhľade. Preložili ma na 2 dni na izbu v strede. Táto izba mala neuveriteľný výhľad na more. Je prekvapujúce, že dve izby majú rovnakú cenu. Boli nám účtované 3 dni a povedali, že nás presunú do prázdnej miestnosti na 3. deň, ako sme požadovali. Čo myslíte, ktorá izba bola na 3. deň rohová izba, kde stromy bránili vo výhľade? 😊😅 Navyše nám bolo povedané, že na 3. deň bude usporiadaná izba podľa vlastného výberu. Dvojlôžkové izby majú navyše dve samostatné postele spojené dohromady. Osobne to môže byť trochu rušivé, podľa našich predchádzajúcich skúseností, keď v noci uprostred spíte, môžete sa cítiť nepríjemne a zobudíte sa, prípadne sa vám postele skĺznu a v strede môžete spadnúť. Išla nám zariadiť ďalšia izba s manželskou posteľou, ale myslím, že nás znova preniesli do tej izby, keď zaplatili poplatok vopred, keď som povedal, že zaplatíme po 3. dni, vedúci kancelárie povedal, že ak hotel je plný, nemôžem sľúbiť izbu, ale ak zaplatíte teraz, môžem to zariadiť. Toto bola naozaj zlá skúsenosť. V porovnaní s druhou izbou kúpeľňa nemala ani okno. Je naozaj prekvapujúce, že neexistuje žiadny cenový rozdiel, pretože izba bola orientovaná na more, bola považovaná za izbu s výhľadom na more, bohužiaľ sme sa to snažili ignorovať, ale bolo to škodlivé správanie. "Žiadali sme príliš veľa." To nám bolo povedané. Naozaj sme chceli izbu v strede bez rozdielu v cene a manželskú posteľ v dvojlôžkovej izbe. Čo sa týka izieb, boli tam použité a prázdne polovičné fľaše šampónu, kondicionéru a sprchových gélov. Na komode zostala lepkavá škvrna. Snažil som sa ho utrieť, aby som si naň mohol obliecť šaty, no nezliezol. Na županoch boli najmä v oboch izbách zvyšky vlasov a hlienu. Ostatné osušky na telo a osušky na tvár boli v dobrom stave. Keď sme vošli do miestnosti, v umývadle v kúpeľni boli zvyšky peria a nečistôt. Predpokladám, že po naliatí čistiacej vody do drezu sa voda nezadržala. Čaj, káva atď. na izbe. Boli produkty, ktoré boli 1-2 roky neaktuálne. Na informačných kartách v miestnosti bolo v čase od 17. do 18. hodiny vyhlásenie typu kúpte si jeden nápoj, jeden dostanete zadarmo alebo 50 % zadarmo. Už si presne nepamätám, kto z týchto dvoch to napísal. V tomto čase sme si objednali 2 nápoje a spýtali sme sa dievčaťa, od ktorého sme si objednali nápoje, či existuje Happy Hour, povedala áno, ak nie 6 hodín. Keď sme to povedali, keď sme sa chystali zaplatiť pri východe, vedúci oddelenia povedal: "Ako sa to môže stať? My o takom niečom nevieme." Povedal, že vaša objednávka sa objaví o 8:00. Pozrel som sa na čas fotografie, ktorú som v ten deň urobil na telefóne a videl som, že je 17:40. Mladé dievča vedľa pána povedalo, že objednávky niekedy prichádzajú neskoro. Hovorilo sa, že v tom čase bolo 25 % zadarmo. Polhodinu prehľadávali izby, či tam nie je taký text... Myslím, že o izbách nevie ani manažér front office. Navyše tento text nechal odniesť z miestnosti, ktorú sme opustili. Bolo nám povedané, že miestnosť bola plná na 3. deň? Nevedel som pochopiť, či ste to dostali, keď tu zostal niekto iný, alebo či tá izba nebola obsadená. Potom pozbierali tieto spisy z izieb.😊 Potom nám dali 50% zľavu na nápoje. Ale keď sme to povedali, volali nám 30-45 minút, či je tam taký článok, a povedali, že o tom nevedia, s nahnevaným postojom, ako keby sme klamali. Tieto postoje boli naozaj zlé. Ak ste napísali vyhlásenie a neprevzali ste si ho, nie je to náš problém. Možno to bolo 100-150 TL, nebolo to dôležité z hľadiska výšky, ale donútili človeka brániť svoje práva. Niektorí ľudia na recepcii a ľudia v reštaurácii boli naozaj mladí, mohli to byť skúsenejší ľudia a nikto nehovoril o histórii nápojov v hoteli, čistote, propagácii reštaurácie atď. Keď sme sa odhlásili, videli sme, že nebol informovaný. Okrem týchto negatívnych skúseností bol hotelový bazén a výhľad krásny. Odporúčam aj limonádu. Začiatkom septembra sa Kaşské more trochu zvlní. V tomto smere to možno bolo nesprávne načasovanie. Kontinentálny šelf je predsa úzky región.
Prečítať celú recenziu »