TERMÍN POBYTU: 06.06.2025
PRIDANÉ: 11.10.2024
PREČÍTANÉ: 0-krát
Mal som nejaké komplikácie s batožinou kvôli chybe leteckej spoločnosti. Personál recepcie poskytoval telefonickú podporu po každodenných pripomienkach. Stále som sa necítila vítaná a nebolo mi ako zabezpečiť hygienické prostriedky (zubná kefka, šampón). Na viaceré žiadosti jednoducho neprišla žiadna odpoveď. V deň odchodu som diskutoval, že neskorý check-out je možný bez doplatku (kvôli môjmu neskorému odchodu). Zhodou okolností sa ukázalo, že neskoré odhlásenie nie je možné a bolo mi tým najnepriateľskejším spôsobom objasnené, že musím zaplatiť za príchod do izby do 17:00, aj keď som o to niekoľkokrát žiadal. ráno bolo dohodnuté 20.00 hod.
Manažérka hotela mi neprívetivo a arogantne vysvetlila, že na svete neexistuje hotel, kde by sa dalo v deň odchodu na izbe zostať dlhšie (ja som však rezervoval z piatka na piatok a teda letel v noci a už vo štvrtok odviezol na letisko). Povedala tiež, že som už musel cestovať, aby som to vedel. Potom som im niekoľkokrát povedal, že ma kolega ráno ubezpečil, že neskoré odhlásenie je možné. Pani potom provokačne odpovedala, či si má teraz nadčas zaplatiť (odhlásenie je o 12:00 a každá ďalšia hodina stojí 10 €). Potom povedala, že polovicu z toho za mňa odpustí a namiesto 50 eur môžem zaplatiť len 25 eur. Odišla z rozhovoru bez toho, aby sa rozlúčila alebo niečo podobné. Ďalší zamestnanec bol pri prvom rozhovore aj pri odhlasovaní a uškrnul sa počas neho. Potom som povedal, že počul, o čom sa hovorilo ráno, a potom len zopakoval, že odhlásenie je o 12:00. Musel som si potom zbaliť veci a zaplatiť vo veľmi krátkom čase, aj keď som si ešte nosil veci z pláže a nemal som možnosť sa prezliecť. Kúpele boli v tom čase ešte otvorené 30 minút. Keďže som si musel uložiť všetku svoju batožinu, oblečenie a veci z bazéna, nebolo už pre mňa možné použiť spa ani sprchu. Deň odchodu bol potom veľmi náročný a ťažký. Keď som chcel večer odísť z hotela, opäť som bol vyzvaný, aby som odovzdal kartu atď. Oznámil som im, že sa tak stalo už o 17:00. Zamestnanci sa zdajú byť neorganizovaní a málo komunikatívni. Anglicky hovorí málo ľudí a komunikácia je náročná. Obslužný personál pri jedle nenosí nápoje na stôl a je tam nejaký plastový riad. Mnohé z automatov na nápoje sa dopĺňajú iba na požiadanie alebo vôbec. Izby nie sú upratané dôkladne, iba povrchne a celý hotel je veľmi hlučný. Ďalšia negatívna vec je, že si...
Check-in vám neprinesú na izbu, ale je vám ledabolo a hrubo popísané, kam máte ísť. Tento hotel nie je päťhviezdičkový. V kúpeľni nie je žiadne základné vybavenie okrem mydla.
Bazén a pláž sú pekné, voľných lehátok je dosť, aj keď od polovice rána hrá hlasná hudba. Hotel je dosť vzdialený, ale ak hľadáte relax a pokoj, oblasť západného pobrežia je pre vás tým pravým miestom. Hlavne kvoli negativnym skusenostiam so zamestnancami hotel neodporucam, aj ked pocasie a klud bol miestami uvolnujuci.
Prečítať celú recenziu »