TERMÍN POBYTU: 08.06.2025
PRIDANÉ: 11.10.2024
PREČÍTANÉ: 0-krát
Po prvé, skúsenosť, ktorú opíšem, je skúsenosťou niekoho, kto pracoval v tomto hoteli len 9 dní. Hotel je naozaj pekný a dá sa uprednostniť na dovolenku. Hotel prevádzkuje rodina a tu začína problém. S hosťami prichádzajúcimi do hotela sa bavia priateľsky, to je dobrá vec, ale v hoteli s kapacitou 200 zákazníkov by všetky jednotky nemali závisieť od ženy a jej manžela, ktorí hotel vlastnia. Pretože každý z nich dáva pokyny podľa vlastného želania vo veciach, v ktorých nie je profesionálom. Okrem toho sa na týchto postojoch podieľajú aj rodinní príslušníci a príbuzní. Počas pokojnej večernej služby sa tak namiesto starostlivosti o hostí pri jedálenských stoloch pri bazéne musíte zaoberať nekonečnými špeciálnymi požiadavkami šéfov a ich hostí. Pýtam sa vás, či má tím reštaurácie pracujúci vo veľkom hoteli slúžiť predovšetkým turistom, ktorí prichádzajú zo zahraničia a chcú si užiť peknú dovolenku, alebo sa má nasať šéfov? Navyše dôvod, prečo som tu mal pracovný čas len 9 dní, súvisí so situáciou, ktorú som uviedol vyššie; za dodávku produktov v rámci raňajok formou otvoreného bufetu je zodpovedný manažér zásobovania hotela, nie čašníci. Nie je našou vinou, že chýbajúci produkt nebol dodaný, aj keď sme im to povedali. To, že ma kvôli tomuto problému pred všetkými zákazníkmi silne urážala šéfka a bol som uznaný za vinníka, je pre mňa tým najväčším dôvodom, aby som v tej chvíli dal výpoveď priamo z práce.
Každopádne, ak pôjdete do hotela a zostanete niekoľko dní, verím, že by sa vám miesto mohlo páčiť. Ale ak sa pozriete okolo seba a pozorujete personál, keď dostávate služby, uvidíte, že sú všetci nešťastní a niečo nie je v poriadku. Užite si dobrú dovolenku.
Prečítať celú recenziu »