TERMÍN POBYTU: 21.06.2025
PRIDANÉ: 17.03.2025
PREČÍTANÉ: 0-krát
“Od prvého dňa registrácie sa vyskytli problémy.”
Prvý deň nástupu som dostal izbu 310, ale keď som ju otvoril, ukázalo sa, že voda zateká, ale keď som ju otvoril, ukázalo sa, že voda zateká do jedálne. Informovala o tom zamestnankyňa, ktorá to poslala Nechám prísť domovníčku a upratať mi to. Ale boli veľké záplavy. Oznámil som teda ubytovateľovi, že by som chcel zmeniť izbu. Uskutočnenie tejto operácie trvalo 10 minút a neprivolali sa žiadni úradníci, aby niečo hlásili. Prišla slúžka upratovať. Informovali sme preto, že by sme chceli zmeniť izby. Domáca nás zaviedla do izby 303, ktorá bola vedľa odtoku zápachu v reštaurácii. Požiadal som teda, aby som zmenil inú izbu a dostal som izbu 306. V malej spálni sa závesy každý deň samy otvárali a zatvárali. Odhlásili sme sa 16. marca a informovali sme personál. že závesy sa pohybujú, aby sa sami otvárali a zatvárali Prijatá odpoveď To znamená, že je to v systéme. V skutočnosti Nemal by si takto odpovedať. Ak ide o problém so systémom, treba ho opraviť. Nie je pre zákazníkov, aby akceptovali systém Ak sa zákazník prezlieka a závesy sa v tom čase samy roztiahnu. Je to niečo, čo sa nemalo stať. Cítim sa sklamaný, pretože som si vybral toto miesto. chcú dobré služby súkromia Sklamanie v deň príchodu Až do dňa odhlásenia
Prečítať celú recenziu »