TERMÍN POBYTU: 08.06.2025
PRIDANÉ: 21.05.2025
PREČÍTANÉ: 0-krát
Po niekoľkých mesiacoch v Ázii sa nám takáto situácia stala prvýkrát. Rezervovali sme si izbu len na jednu noc, pretože na základe recenzií sme chceli pred predĺžením pobytu najskôr vidieť stav izby. Naša prvá izba bola stará s hlučnou klimatizáciou, silným zápachom vlhka a špinavosti. Požiadali sme o zmenu izieb, čo recepcia láskavo prijala!
Druhá izba bola oveľa lepšia a mali sme skvelý deň v rezorte (bazény, telocvičňa a skvelé raňajky formou bufetu) 👌
Nasledujúci deň, veľmi spokojní s našou prvou nocou tu, sme išli na recepciu, aby sme sa spýtali, či je možné predĺžiť náš pobyt za rovnakú cenu, a na naše veľké prekvapenie hotel odmietol a bezdôvodne si od nás vypýtal takmer 10 EUR za noc! Tiež sa nechceli zosúladiť s cenami Agoda alebo Booking a keď sme urobili rezerváciu v aplikáciách, zariadenie to odmietlo! Je to skrátka smiešne!
Nakoniec sme sa rozhodli opustiť hotel bez predĺženia pobytu a išli inam. Pravdepodobne očakávali, že budeme jaskyniarovať a zaplatiť príplatok.
Z hľadiska kvality služieb je to nulový bod…
Inak celkovo má hotel potenciál, je veľmi veľký, ale je pravda, že izby sú staré a bez údržby, ale úprimne, mohli by sme to ignorovať, keby s nami recepcia nebola taká zlá.
V podstate na ostrove nájdete oveľa lepšie veci za rovnakú cenu s lepšími službami 🙂
Prečítať celú recenziu »