TERMÍN POBYTU: 09.06.2025
PRIDANÉ: 15.05.2025
PREČÍTANÉ: 0-krát
Práve sme sa ubytovali v hoteli a ešte sme toho veľa nestihli vidieť, no už teraz máme nie ideálny dojem.
Ubytovali sme sa bližšie k noci, unavení a po troch letoch, a dievča na recepcii nemalo náladu, bolo z niečoho nespokojné, akoby sme už hotelu niečo dlžili, dokonca ešte predtým, ako sme sa prihlásili, hoci sme mali predplatené izby. Vyčítala nám, že sme v registračnom formulári nenechali číslo kreditnej karty pre prípad, že by sme niečo rozbili alebo stratili uterák, a snažila sa vysvetliť, že naše karty v Thajsku nefungujú a že používame hotovosť.
Nejako sme sa stihli prihlásiť, izba vyzerala byť uprataná, ale bola ošarpaná. Hrnčeky v miestnosti bolo potrebné umyť od prilepenej a zaschnutej špiny, uteráky pred nami vyzerali, akoby si niekto utrel nohy (možno sú čisté, ale jednoducho sa nedajú umyť), klimatizácia sa ťažko nastavuje a čerešnička na torte, klimatizačné jednotky búchali celú noc pred našimi dverami, nemohli sme si oddýchnuť
————————————
P.S. Manažér sa za vzniknutú situáciu ospravedlnil, ponúkol zmenu izby a pozval nás na večeru. Je pekné vedieť, že hotel sa stará o svoju povesť a záleží mu na názoroch svojich hostí!
Prečítať celú recenziu »