TERMÍN POBYTU: 09.06.2025
PRIDANÉ: 07.12.2024
PREČÍTANÉ: 0-krát
Hotel by mal trénovať svojich zamestnancov, aby robili lepšiu prácu. Ostatné veci možno pochopiť, že hotel je dosť starý a časom sa zhoršil. Ale veľa zamestnancov je nedbalých a nezaujíma ich, keď sa podávali raňajky, mlieko po expirácii malo kyslú chuť. Zamestnancovi sme informovali, že mlieko je kyslé, ale akoby tomu neverili. Kričali na seba, že by si mali vyskúšať dudi, kým prejdú popred zákazníkov. Akoby ste nám neverili. Nebolo žiadne ospravedlnenie, žiadne oznámenie, že položka bola doplnená. Raňajky neupozorňujú zákazníkov, že si idú vyzdvihnúť raňajky, zatiaľ čo zákazníci sedia a jedia si ich vyzdvihnú. Zamestnanci sa v mnohých ohľadoch správali nevhodne a zo strany zákazníkov boli aj kritiky. Zamestnanci by mali ísť a získať lepšie školenie. Služby zákazníkom sú pre hotel veľmi dôležité. Dobré služby a zákazníci ich znova využívajú. Veľa vecí súvisí so zamestnancami, ako keby sa zamestnanci chceli hádať alebo neverili zákazníkom. To, čo zákazník oznámil, je pravda. Zákazníkom to veľmi nevadí, ale zdá sa, že zamestnanci nie sú na vine. Za chybu sa neospravedlňujeme. Ide len o hádku alebo vyhýbanie sa, vďaka čomu sa zákazník cíti ohľaduplne a nie je ohromený.
Prečítať celú recenziu »