TERMÍN POBYTU: 04.06.2025
PRIDANÉ: 30.04.2025
PREČÍTANÉ: 0-krát
Keďže sám pochádzam z hotelierstva, hotel ma bohužiaľ nepresvedčil.
Náš pobyt bol od nedele 20. apríla do štvrtka 24. apríla 2025.
Úplne nám chýbala priateľskosť Juhotirolčanov. Začalo to od pozdravu na recepcii až po odhlásenie.
Vrcholom bola služba, nasledujúce body sú zakázané a nie sú vôbec možné pre **** hotel:
- Žiadny pozdrav od servisného personálu v prvý večer
- žiadna otázka, či bolo jedlo dobré
- vlhké obrúsky, ktoré boli zložené, niektoré dokonca s dierami
- špinavý riad
- Rozbité poháre alebo taniere
- obrus nebol vymenený 2 dni aj keď bol špinavý
- vlažné jedlo, ktoré prišlo priamo z kuchyne (inak bolo jedlo veľmi dobré!)
- šalátový a studený bufet bol pripravený cca 45 minút pred otvorením, bez chladiacich prvkov!
- Ak bol tanier v bufete prázdny, už sa nenaplnil
- to isté s raňajkami formou bufetu: ak ste prišli o niečo neskôr, dostali ste len to, čo zostalo
- teplá Cola zero z baru? Bohužiaľ to bolo veľmi nepožívateľné
Personál na poschodí bol veľmi priateľský a naša izba bola vždy veľmi čisto uprataná. Mali sme tichú izbu, čo sa nám veľmi páčilo.
Bohužiaľ je tu príliš veľa negatívnych bodov na **** hotel, čo ma veľmi mrzí. Najmä obslužný personál, z ktorých niektorí nerozumeli nemecky. (2 učni a žiadna skutočná referenčná osoba?)
Dvoch učňov mi bolo veľmi ľúto, vyzerali úplne zdrvení.
Naozaj dúfam, že zlepšia služby. Veď prevádzkujú hotel s ****
Prečítať celú recenziu »