TERMÍN POBYTU: 08.06.2025
PRIDANÉ: 21.11.2024
PREČÍTANÉ: 0-krát
Zosobášili sme sa v hoteli Sugar Beach pred 9 rokmi a odvtedy sme sa sem niekoľkokrát vrátili. Zakaždým, keď navštívime, je to úplne úžasné - hoci hotel, zariadenia a umiestnenie sú fantastické, služba je pre nás vždy tá časť, ktorá vyniká. Obrovský výkrik špeciálne pre skúsenejších zamestnancov – naozaj sa zdá, že chcú, aby ich zákazníci mali čo najlepší zážitok a nezastavia sa pred ničím, aby im tento zážitok poskytli.
Špeciálne zmienky:
- Viki - šéf cukrárne - mi vyšiel v ústrety, aby mi zohnal mliečne a bezlepkové dezerty (nie je to ľahké v ktorýkoľvek deň!!), a nasledujúci večer ma vyhľadal, aby sa mohol uistiť, že mám dezert. Dokonca mi urobil lahodný horúci banánový karamel - superstar! :-)
- Keshav - servisná posádka - jednoducho veľmi užitočná a viackrát kontrolovaná, aby sme sa uistili, že každý večer máme najlepší čas, osobné služby na svetovej úrovni
- Pamela, pani z telocvične - ďakujem, že ste mi dovolili použiť telocvičňu ešte niekoľko minút na dokončenie tréningu! Si milá :-)
- Vinisha v kúpeľoch - ďakujeme, že ste zmenili rozvrh, aby ste sa uistili, že Mat mal na deň toho správneho terapeuta, máme SKVELÝ zážitok
- Samia - kúpeľný terapeut - veľmi dobre informovaný a zručný, veľmi profesionálny a odviedol skvelú prácu! Obe sedenia sa mi páčili a cítil som sa, akoby som vychádzal z kúpeľov v oblakoch :-)
- Zamestnanci baru Buddha tvrdo pracujú a pripravujú skvelé nápoje - neverili, ako tvrdo a neúnavne chlapci pracovali počas noci. Skvelý tím!
Nakoniec - sega noc bola fantastická a myslel som si, že je skutočne dojímavý, vášeň posádky bola veľmi zrejmá. Večer s LED displejom bol tiež naozaj dobrý, rovnako ako pani speváčka v ten večer.
Pár drobných vylepšení, ako sme už niekoľkokrát predtým :-)
- kde sa stratil dom na lodi? Tentoraz sme to nevideli na mape a nemali sme šancu získať kanoe, pretože nám to pripadalo ako príliš dlhá prechádzka do lodenice La Pirogue.
- recepcia v reštaurácii by sa mohla buď presťahovať späť na miesto, kde bývala, pri schodoch, alebo mať stály personál. Bolo to trochu nepríjemné chodiť do reštaurácie a niekedy som musel chvíľu čakať, kým sa niekto neobjaví. Nie je to veľká vec, len maličkosť.
- Bolo by skvelé zaviesť pravidlo, že zákazníci si nemôžu len tak rezervovať lehátka od rána do večera, najmä ak tam nie sú celé hodiny. Mnohí zákazníci si už o 7:30 položili svoje uteráky na lehátka, ale v skutočnosti sa tam nedostali celé hodiny. Zdá sa, že je to nová vec... nepamätám si, že by to tak bolo v predchádzajúcich rokoch.
Ešte raz ďakujeme za skvelý pobyt a už sa neviem dočkať, kedy sa vrátime :-)
Mat a Karoona
Prečítať celú recenziu »