TERMÍN POBYTU: 28.05.2025
PRIDANÉ: 03.11.2024
PREČÍTANÉ: 0-krát
Zarezervovali sme si tryskovú izbu na dve noci, ale boli sme informovaní, že sme boli modernizovaní, čo sme považovali za skvelé. Keď sme však dorazili do hotela, personál bol nevítaný. Dostali sme inštrukcie, aby sme si vybrali naše raňajky na nasledujúce ráno a informovali recepčného ešte predtým, ako sme sa prihlásili. Potom som odpovedal: "Dáme vám vedieť, keď sa usadíme," a on súhlasil.
Aby sme sa dostali do našej izby, museli sme prejsť cez izby iných ľudí. Bolo trápne vidieť ženu vo vani s tryskami pred jej dverami. Konečne sme dorazili do našej izby, kde bola podlaha ošúchaná a pokrytá špinou, pohovka mala na nej nečistoty a posteľná bielizeň nebola vyčistená alebo vyrobená správne.
Žiadne pokyny, ako sa spojiť s recepčnou, aby sme vyjadrili našu nespokojnosť s izbou.
Teraz sme sa museli vrátiť na recepciu tak, že sme ešte raz prešli dámskou toaletou. Zdvorilo sme sa opýtali muža na recepcii, či by nám mohol niečo pomôcť, pričom sme vysvetlili, že nie sme spokojní s modernizáciou izby, a uviedli sme všetky vyššie uvedené dôvody. Keďže boli obsadené všetky izby okrem ďalšej miestnosti, ktorá bola spojená, čo znamená, že sme sa museli deliť s ďalším párom, nič iné nebolo ponúkané. Keďže to nie je to, kvôli čomu sme prišli a prvá izba, ktorú sme si rezervovali, bola tiež nedostupná, odmietli sme a hľadali sme iné miesto na pobyt a zdvorilo požiadali o vrátenie peňazí, odmietli nám však vrátiť peniaze.
Hovorili sme s booking.com a hovorili sme aj s hotelom. Booking.com uviedol, že to budú stíhať a zanechať recenziu na rýchlu odpoveď.
Hotel mi zavolal po tom, čo som opustil recenziu, so žiadosťou o moje bankové údaje na úplné vrátenie peňazí. Povedal tiež, že by som mal vymazať recenziu, ktorú som zanechal, skôr ako mi vrátia peniaze, čo som odmietol, ale súhlasil a odteraz neexistuje žiadna úhrada. Mám to vziať ďalej?
Prečítať celú recenziu »