Zdenka J.
TERMÍN POBYTU: 01.06.2024
PRIDANÉ: 11.07.2024
PREČÍTANÉ: 0-krát
Ubytovanie v hoteli Thalassa (bola som v ňom už štvrtý raz) bolo tradične výborné, izba s výhľadom na more bola priestranná, čistá, klíma ľahko nastaviteľná.
Služby hotela boli na výbornej úrovni s výnimkou jednej nie veľmi ústretovej zamestnankyne na recepcii.
Bazén, pláž a ostatné priestory hotela a jeho okolia boli pravidelne a dôkladne udržiavané v čistote.
Zamestnanci hotela boli ochotní vyhovieť aj požiadavkám hostí nad rámec ich pracovnej náplne (napr. pomoc pri premiestnení a úprave ležadiel pre hostí s obmedzením pohybových schopností, detí; premietanie aktuálnych futbalových zápasov na plátno, vyvesenie prehľadov o zápasoch a následne o ich výsledkoch ap.)
Reštaurácia bola čistá, na požadovanej úrovni (látkové obrúsky), ochotní a profesionálni čašníci. Oceňujem, že časy obedov a večerí boli nastavené optimálne, čo znamená, že reštaurácia nebola nikdy preplnená, aj v neskoršom čase bol dobrý výber jedál. Jedlá boli kvalitné a chutné, výber bol pestrý. Musím povedať, že sa oproti minulým rokom strava zlepšila - v ponuke bolo viac rýb, morských plodov a jedlá neboli každý deň rovnaké.
Hotelový bar bola tá horšia oblasť služieb hotela. Nemali v ponuke žiadnu kávu z kávových zŕn, iba nescafé. Navyše zamestnanci v bare neboli veľmi milí a v práci si dávali načas, takže počas celých otváracích hodín (od 10:00 do 24:00) sa pri barovom pulte tvoril rad. Podobne to bolo aj v bare pri bazéne.
Animačné programy pre dospelých, ktoré bývali pýchou hotela, tento rok boli na nízkej úrovni, výber aktivít bol menší ako vlani, neboli dodržiavané určené časy na jednotlivé aktivity podľa uvedeného programu, niekedy sa niektoré aktivity vôbec nekonali a navyše niektorí (nie všetci) mladí animátori sa správali drzo. Bola som svedkom, keď jeden z nich nečakane udrel hosťa - mladú slečnu z Poľska v reštaurácii pri jedle. Keby to urobil mne, zaucho by ho neminulo a ani sťažnosť jeho nadriadeným.
Tradične má hotel Thalassa slabý internet (často vypadával, najmä večer) v priestoroch recepcie hotela a v areáli hotela. Na izbách internet nikdy nebol, ale na balkóne a pri bazéne som sa vedela pripojiť cez wi-fi.
Delegátka CK mts globe v Tunisku neprišla v určenom termíne do hotela, čakala som ju márne 45 min. Asi to pre ňu nebolo dôležité, keďže som bola len ja sama v hoteli. Taktiež CK mts globe, ani V-tour nemali v hoteli žiaden plagát ani katalóg (nemám problém s nemčinou). Tak som si výlet objednala u delegáta slovenských CK (Kartago, Fischer), ktorého poznám z predchádzajúcich dovoleniek v Tunisku. Absolvovaný celodenný výlet cez CK Kartago s česky hovoriacim sprievodcom bol dobre organizovaný a splnil moje očakávania.
Letecká doprava a transfery boli v poriadku. Let z Viedne do Monastiru meškal asi 50 min. kvôli nedostatočným službám letiska vo Viedni (na posledných 10 cestujúcich sme v lietadle čakali 1 hodinu, lebo nemali zabezpečený autobus z odletovej brány k lietadlu). Let z Monastiru do Viedne odlietal načas.
CK mts globe ani V-tour mi v rozpore so stanovenými podmienkami zájazdu neoznámili čas môjho transferu z hotela na letisko v termíne 24 hodín pred odletom ani v aplikácii V-tour ani prostredníctvom recepcie hotela. Na e-mailový dotaz mi neodpovedali. Musím pochváliť zamestnancov Dovolenka.sme.sk, ktorých som následne kontaktovala s uvedeným problémom a ktorí mi túto informáciu promptne zistili. Z recepcie hotela som dostala oznam o čase transferu na letisko až 5 hodín pred odletom po výmene zamestnancov na recepcii.
Záverom môžem konštatovať, že aj napriek vyššie uvedeným nedostatkom, je môj celkový dojem z absolvovanej dovolenky veľmi pozitívny
Prečítať celú recenziu »