TERMÍN POBYTU: 08.06.2025
PRIDANÉ: 21.05.2025
PREČÍTANÉ: 0-krát
Vážený manažment hotela Bliss,
Píšem, aby som formálne vyjadril svoje sklamanie z nášho nedávneho pobytu vo vašom hoteli v máji 2025.
Žiaľ, táto skúsenosť nesplnila naše očakávania v niekoľkých podstatných smeroch.
Po prvé, miestnosť, ktorú sme dostali, bola podľa môjho subjektívneho vnímania zastaraná a nezodpovedala obrázkom prezentovaným na vašej webovej stránke. Po obhliadke vašich zariadení sa zdá, že sme dostali jednu z dvoch izieb v „pivnici“ priamo na ulici s výhľadom na miesto raňajok/večere, čo nám neumožňuje nechať roztiahnuté závesy…
Podľa môjho názoru výkon ceny nezodpovedá daným okolnostiam.
Rozdiel medzi inzerovaným zážitkom a realitou bol priepastný a pre mňa mimoriadne sklamaním. Za cenu 280 EUR za noc (!!!), ktorá bola jednou z najdrahších izieb počas nášho pobytu, sme očakávali viac - cena je, úprimne povedané, poburujúca vzhľadom na poskytnutú kvalitu.
Je dôležité spomenúť, že sme predtým bývali vo vašom sesterskom hoteli Bliss Hotel Praslin, a preto vieme, že vaše izby sú individuálne navrhnuté. Rozdiel v kvalite, vybavenosti a celkovom pohodlí medzi týmito dvoma lokalitami je však obrovský. Zatiaľ čo sme si čas v Prasline poriadne užili, hotel Mahé v porovnaní s ním výrazne zaostával a neposkytoval rovnaký štandard ani príjemnú atmosféru.
Klimatizačná jednotka bola navyše hlučná a rušivá a miestnosť mala veľmi nepríjemný zápach, akoby vo vnútri niekto fajčil a zápach bol iba maskovaný silným osviežovačom vzduchu. To spôsobuje bolesť hlavy a znepríjemňuje nám pobyt od začiatku.
Okrem toho mali uteráky v izbe zatuchnutý plesnivý zápach, ktorý vyvolával dojem, že neboli riadne vyčistené alebo uskladnené.
Navyše Wi-Fi v miestnosti nefungovalo vôbec, napriek tomu, že bolo inzerované ako dostupné! Na pracovné účely som bol závislý od stabilného pripojenia a bolo viac než frustrujúce, že pripojenie bolo neustále nestabilné – v skutočnosti bolo úplne nepoužiteľné.
To je jednoducho neprijateľné.
Hovorili sme aj s našimi susednými hosťami, ktorí zdieľali našu frustráciu a boli rovnako sklamaní týmto problémom.
Ani po niekoľkých sťažnostiach na recepcii sa problém s pripojením nepodarilo vyriešiť.
Ďalším bodom, ktorý stojí za zmienku, je situácia na pláži. K dispozícii je príliš málo kabínok a každý z nich bol už pred raňajkami „zarezervovaný“ šľapkami a uterákmi... Takéto správanie by hotel nemal tolerovať, pretože znevýhodňuje ostatných hostí a vytvára zbytočnú frustráciu.
Bohužiaľ toto je prvý hotel, kde som rád, že zostanem iba na jednu noc…
s pozdravom
Izba 12
Prečítať celú recenziu »