TERMÍN POBYTU: 08.06.2025
PRIDANÉ: 09.10.2024
PREČÍTANÉ: 0-krát
Celkovo sme mali pekný pobyt v hoteli Rixos Premium Bodrum, ktorý sa vyznačoval atraktívnym a dobre udržiavaným zariadením. Prístup na pláž a mólo sú veľmi pekné a dokonca je tu aj časť ostrova, ktorá je skvelá na prechádzky. Jedlo bolo veľmi dobré. Žiaľ, vzhľadom na ročné obdobie neboli otvorené všetky reštaurácie, čo by pomohlo zmierniť situáciu v špičkách. Za zmienku stoja najmä čašníčky a čašníci, ktorí nás vždy pozorne a priateľsky obsluhovali v hlavnej a vedľajšej reštaurácii aj na móle. Zamestnanci v športovej oblasti boli tiež veľmi kompetentní a pozorní a robili prácu zábavnou. Upratovací personál a minibar boli bezchybné a prispeli k príjemnej atmosfére.
Žiaľ, boli tu aj niektoré aspekty, ktoré sme považovali za potrebné zlepšiť. Oproti vľúdnemu štandardnému personálu sa mi vyššie postavený personál (muži v tmavých a svetlých oblekoch s bielymi teniskami) a najmä personál recepcie často zdali nevšímavý a niekedy aj zle organizovaný. Niektorí zamestnanci pôsobili nudne alebo otrávene, čo kazilo celkový obraz. Nič, čo sa malo organizovať prostredníctvom recepcie, skutočne nefungovalo. V deň odchodu sme museli niekoľkokrát zavolať na recepciu, aby nám vyzdvihli kufre, napriek tomu, že sme sa večer vopred prihlásili. Keď sme tam prišli, nebolo nikoho... Až po asi 15 minútach čakania sme stretli niekoho, kto pôsobil veľmi stroho a bez záujmu. Užitočná a nápomocná však bola skupina WhatsApp, ktorá bola v určitých časoch k dispozícii ako kontaktný bod pre otázky a obavy.
Ďalším bodom zlepšenia je kyvadlová doprava, ktorá nefungovala optimálne. Čo nás však obzvlášť znepokojilo, boli dotieravé žiadosti o kladné hodnotenie (ale len plný počet bodov, prosím) od vyššie postavených zamestnancov krátko pred naším odchodom. Jeden dokonca zašiel tak ďaleko, že chcel čakať pri jedálenskom stole, kým neposkytneme úplnú recenziu, aby si to potom mohol odfotiť. Toto nie je vtip, toto sa stalo. Samozrejme, že sme žiadosti nevyhoveli a dali sme tomu človeku jasne najavo, že ho posúdime čestne a férovo. Situácia bola pre nás veľmi zvláštna a nepríjemná. To nebolo veľmi profesionálne a nebolo to hodné 5-hviezdičkového hotela.
Celkovo bola naša dovolenka v Rixos Premium Bodrum veľmi pekná, ale v porovnaní s inými hotelmi Rixos je stále čo zlepšovať. Dúfame, že konštruktívna kritika poslúži ako podnet na zvýšenie vašich vlastných štandardov a prácu na spomenutých slabinách.
Prečítať celú recenziu »