Nie je to 5-hviezdičkový zážitok - veľmi sklamaný pobyt
Jedlo bolo veľkým sklamaním. Za all inclusive rezort očakávate aspoň slušné jedlo, ale od toho to malo ďaleko. Najprv sme si mysleli, že sme to boli len my, ale po rozhovore s mnohými ďalšími hosťami všetci súhlasili – jedlo bolo zlé. Kvalita bola zlá a výber bol prinajlepšom zvláštny. Výber ovocia bol tiež hrozný. Väčšina z toho bola nezrelá; držali sme hrušku v našej izbe štyri dni a stále bola tvrdá. Pestrosť, najmä pre deti, výrazne chýbala. Boli to kuracie nugety a hranolky každý deň a ani tie neboli kvalitné. Naša dcéra nakoniec úplne prestala jesť v bufete a boli sme nútení kupovať pre ňu jedlo z miestneho supermarketu. Po rozvetvení sme však zistili, že Sunrise Bar mal kvalitnejšie jedlo, ale bol otvorený len na obed.
Okrem toho som počas nášho pobytu vážne ochorel na gastroenteritídu. Nakoniec ma previezli do nemocnice, kde som strávil vyše 24 hodín. Zatiaľ čo v nemocničnej správe bolo uvedené, že ide o gastroenteritídu, nemôžem si byť istý, ale mám silné podozrenie, že to bola otrava jedlom. Nikto iný z našej šesťčlennej skupiny neochorel, čo bolo zvláštne vzhľadom na to, aké nákazlivé sú takéto ploštice zvyčajne. Verím, že to označili za gastroenteritídu, aby nepoškodili povesť hotela. V správe z nemocnice sa tiež uvádzalo, že testy boli nepresvedčivé, čo ešte viac zvýšilo moje podozrenie.
Služba bola rovnako sklamaním. Okrem hŕstky príjemných zamestnancov bola väčšina ľahostajná a pri zvláštnych príležitostiach aj trochu drzá. Každá žiadosť mala pocit, že ich otravujeme. Neustále sme sa snažili byť zdvorilí, dokonca sme sa naučili nejaké základné turecké zdvorilosti, ale neustále sme sa stretávali s chladnými postojmi.
Dalo by sa povedať, že hotel bol pripravený vyžmýkať z hostí každý cent. Hotelový obchod bol smiešne predražený – 35 eur za vedierko a rýľ na tému Frozen, ktoré sme neskôr našli za 10 eur v miestnom obchode. Opaľovací krém stojí 40 eur! Dokonca si večer účtovali 5 eur za cukrovú vatu alebo pukance a pre deti boli k dispozícii mini autá, ktoré boli príliš drahé na to, aby sme ich spomenuli. Pripadalo mi to, ako keby sa nás pri každej príležitosti pokúšali poniklovať.
Navštívili sme počas „mimo sezóny“, takže veľa reštaurácií bolo zatvorených. Máte nárok len na jednu à la carte reštauráciu za pobyt, čo bolo frustrujúce. Upratovacia služba bola nekonzistentná. Okrem jedného dňa, keď utierali a vysávali, všetko, čo robili, bolo ustlanie postele (dokonca nie dcéry) a vyprázdnenie košov.
Hoci nasledujúca časť nebola našou skúsenosťou, stojí za to sa podeliť o to, že ďalšiemu páru, s ktorým sme hovorili, ukradli z trezoru 80 eur. Povedal som si, ako si mohol byť taký istý, že ho ukradli a neutratili, ale bol si istý, keď každú noc počítal peniaze. Povedal, že sú šikovní, pretože to nebola celá suma, ale len zlomok, aby sa minimalizovala istota. Keď o tom hovorili so svojím cestovným zástupcom, povedali im, že to môžu nahlásiť polícii, ale budú musieť zaplatiť 150 eur za prekladateľa. Nestojí to za to, povedali.
V snahe byť spravodlivý, nie všetko bolo zlé. Samotný hotel je krásny, s idylickým prostredím. K dispozícii je bar s výhľadom na západ slnka s úchvatným výhľadom. Detský klub a zábava pre deti aj dospelých boli dobré. Kúpele boli tiež pekné a za primeranú cenu, hoci po každej liečbe sa snažili predať viac. Bazény a šmykľavky boli skvelé a detský bazén a bar s nápojmi boli hitom našich dcér. Aj keď sa nám zdalo zvláštne, že počas obeda na dve hodiny vypli vodu na šmykľavkách pre deti, hoci oblasť bola stále veľmi využívaná.
Tento hotel má potenciál byť skvelým rezortom, ale problémy s jedlom, službami a dodatočnými nákladmi zatienili jeho krásu. Aj keď na povrchu môže vyzerať perfektne, zospodu má veľa problémov.
Prečítať celú recenziu »