Turecko Turecko
TureckoBodrumGüvercinlik TureckoBodrumGüvercinlik

La Blanche Island Bodrum recenzie 

22 °C
23 °C
0 m
2:10 h
cca 0:15 h

Najlacnejšie termíny podľa mesiaca

La Blanche Island Bodrum recenzie
Odporúčanie 69 %
Poloha 68 %
Šport a zábava 70 %
Izby 75 %
Strava 77 %
Personál 80 %
Michal Nadolski
Publikované 28.09.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
60 %
Ostrov La Blanche má určite potenciál – lokalita je krásna a samotný rezort vyzerá úžasne s tou správnou atmosférou. Bohužiaľ, počas nášho pobytu sme mali pocit, že niečo chýba. V okolí rezortu nie je veľa čo robiť a dostupné aktivity celkom nenapĺňajú očakávania. Mysleli sme si, že zábava bude lepšia, ale často sa nám nedarilo. Výber hudby vo večerných hodinách bol prekvapivo smutný a pomalý, čo celému miestu dodávalo skôr pochmúrnu atmosféru namiesto živej, povznášajúcej atmosféry, ktorú by ste v rezorte očakávali. Nie je to vôbec zlé miesto, ale vzhľadom na to, aké by mohlo byť, pôsobí sklamaním. S lepšou zábavou, živšou atmosférou a ďalšími aktivitami by sa ostrov La Blanche mohol ľahko stať fantastickou destináciou. Zatiaľ to však bol len priemerný zážitok.
Senay Kasikci
Publikované 26.09.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Dobrý deň, hotel sa mi veľmi páčil a plánujem sa vrátiť budúce leto. Hotel má niekoľko menších nedostatkov, ale okamžite sa snažia a podnikajú kroky na ich odstránenie. V prvom rade by som rád vyjadril svoju úprimnú vďaku Kısmetovi, manažérovi pre vzťahy so zákazníkmi. Pochopila naše očakávania a vždy poskytla rovnakú podporu nám a každému hosťovi. Dúfam, že ju pri ďalšej návšteve uvidím vo vyššej pozícii; úplne si to zaslúži. Okrem toho Şems Bey, personál v snack bare pri mori, bol veľmi priateľský a profesionálny vo svojom prístupe k hosťom. Aj jemu by sme sa chceli poďakovať. Ďakujeme aj Ayse Bilge, ktorá obsluhuje v hlavnej reštaurácii. Mimochodom, blahoželám tímu, ktorý podáva lahodný pişis; čokoľvek tam vyrábajú, je legendárne. Tiež by som sa chcel poďakovať Emrullahovi Beyovi, ktorý pracuje v kuchyni Mardin, za jeho láskavosť a pracovitosť. Okrem personálu je more legendárne so svojimi čistými a krásnymi rybami. Plávaš. Čistota izieb sa berie vážne. Personál je tiež veľmi priateľský a pozorne vás počúva a okamžite vám pomôže s vašimi požiadavkami. Sekcia červeného mäsa by však mohla byť o niečo viditeľnejšia v grilovacej časti hlavnej reštaurácie. Okrem toho by sme sa chceli poďakovať vedeniu hotela a celému personálu, že nás poslali s takou radosťou.
E
Publikované 08.09.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Cemre Hanım sa o nás veľmi dobre staral, veľmi pekne ďakujeme. Káva boli úžasné.
YALÇIN Yilmaz
Publikované 10.08.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
80 %
Zostali sme ako štvorčlenná rodina na tri noci medzi 26. a 30. júlom 2025. Pozornosť personálu recepcie pri príchode a ich rýchle umiestnenie do dobre umiestnenej izby zanechalo veľmi pozitívny dojem. Poloha hotela, výhľad na more a výhľady boli vynikajúce; z každého miesta by ste mohli mať dostatok výhľadov; aj výťahy mali výhľad. Personál bol úctivý a priateľský. Deťom sa páčil Aquapark, ktorý bol obklopený zeleňou. Večerný koncert Aydoku bol veľkolepý. Máme len dve výhrady: po prvé, jedlo v bufetoch by mohlo byť lepšie a mohla by byť väčšia rozmanitosť. po druhé, neboli sme spokojní s nedostatkom fľaškových nápojov a obmedzeným výberom alkoholických nápojov v baroch. Vrátili by sme sa? Áno, chceli by sme.
İlknur Perincek
Publikované 09.08.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Poloha hotela bola vynikajúca a priestranná. Eskalátor bol vhodný na prístup k moru. Jedlo v jedálňach bolo kvalitné a chutné. Personál bol priateľský a orientovaný na riešenie. Miestnosť na Playstation bola pohodlná a obsluha bola priateľská a plynule hovorila detským jazykom. Jediné, čo hotelu chýbalo, bola kvalita izieb a vylepšená televízna technológia.
sezen taş
Publikované 09.08.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Dobrý deň, zostali sme tu ako trojčlenná rodina týždeň a práve sme sa odhlásili. Chcel som sa s vami podeliť o moju skúsenosť. Hotel je naozaj krásny. Predtým som býval v rôznych hoteloch v Bodrume a more je oveľa teplejšie a krajšie ako na mnohých iných miestach. Je tu široká škála možností jedál a nápojov. Personál je neuveriteľne pozorný. Všetky sú orientované na riešenie a pomáhajú vo všetkých smeroch, aby zabezpečili pohodlie našich hostí. Z hotela na pláž je k dispozícii bugina, no s novým eskalátorom už bugina nie je potrebná. Boli sme veľmi spokojní a užili sme si to. Dúfam, že to, čo som zdieľal, vám pomôže. Veľká vďaka patrí Özgemu, Mertovi, personálu reštaurácie, Keremovi v lobby bare, Fehmicanovi, Beytullahovi, Berkovi, Regaipovi a skrátka celému personálu hotela. Vždy bude opäť medzi našimi top výbermi. 💫
Harun Karaarslan
Publikované 09.08.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
60 %
Poloha je úchvatne krásna. Doslova ako ostrov! Zdvorilý personál sa snaží poskytnúť vám príjemný pobyt a vynikajúce služby. Zistil som, že jedlo je priemerné a môže ponúknuť väčšiu rozmanitosť. Izba je trochu stará; vždy sa to poriadne vyčistí, ale ja som sa obávala, či mi napríklad pri sprchovaní nedôjde voda. Bola som s dieťaťom vo veku 1,5 a 6 rokov. Každý deň som mala kočík, a to bolo absolútne nemožné. Vďaka ostrovnému konceptu neustále stúpate a klesáte po svahu. Dobré na kardio, ale úplne... Nie je to ľahké. Aj bez kočíka by to bola poriadna výzva. Zábava bola slabá (nepútavá), sotva ju vidieť. Raz som sa so synom a so mnou stretol v bazéne, pretože ma požiadali, aby som sa vzdialil, pretože sa hrali s deťmi. Požiadať môjho syna, aby sa pridal, neprichádzalo do úvahy. Existuje niekoľko bazénov, takže nikdy nebolo príliš preplnené. Šikovná voľba. Cíti sa skôr ako 4-hviezdičkový hotel ako 5-hviezdičkový.
Gülay Selçuk
Publikované 24.06.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Personál je veľmi priateľský, najmä by som sa chcel poďakovať pánovi Hasanovi Ilhanovi, ktorý pomohol s raňajkami, je to veľmi cenný zamestnanec hotela.
seher kulcu
Publikované 23.06.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Boli sme v hoteli pred dvoma dňami. Zostali sme na 5 nocí. Dal som 5 bodov nie preto, že som bol spokojný, ale preto, že som chcel vidieť pravdu. Jediná dobrá vec na hoteli je jeho výhľad. Okrem toho si nezaslúži túto drahú cenu a byť „luxusný“. Na druhý deň sme povedali, prosím, vráťte nám peniaze, chceme odísť!. Pani Nida to nevrátila, ale urobila maximum. Miesto, ktoré nemá žiadne štandardy a stará sa len o naplnenie hotela, je úplným sklamaním. Hotelový bar nie je ani priemerný, je horší. Ak si poviete, že zaplatíte toľko peňazí a dostanete svoj vlastný DRINK (POČKANÍM V RADU V BARE), pokračujte a odíďte. Personál baru sa nestará o zákazníkov. Tvár. sťažujem sa. Hovorí, že personál nestačí. To nie je môj problém, zaplatil som vopred. Očakávam službu. Keby som mal dostať svoj vlastný nápoj, išiel by som do letného domu!! A ak si myslíte, že po tak dlhom čakaní sa pekne napijete, určite sa mýlite. Neexistujú žiadne koktailové prísady. Do margarít dali lacnú citrónovú šťavu, myslel som si, že mám prasknutý žalúdok. Neexistuje žiadny cukrový sirup. Ak nepoznáte chuť, alkohol a koktaily vás omrzia. Na čaj dokonca čakáte hodiny. Nikto neprijíma objednávky 1,5 hodiny, nieto prijímanie objednávok, nezobrali poháre, ktoré zostali na stole pred nami!! Je na fotke. Videl som viac bezpečnostného personálu a personálu v domácnosti ako zamestnancov baru. Plastové poháre na pláži dole sa nečistia ako špina. Vďaka Bohu, že nám Kerem Bey pomohol v hlavnom bare. ✅Obsluha v hotelovej MAIN Restaurant je veľmi pozorná, veľmi rýchla a usmievavá. Tím pracuje naozaj oddane. Zdá sa, že personál baru ho našiel náhodou. Pracujú, ako keby boli donútení. Upratovanie je priechodné. Jedlo je na priemernej úrovni. (Aspoň by malo byť) Postupy príjmu sú rýchle. Mynos a taliansky a la carte sú dobré večer. Každá platená oblasť je dobrá. Okrem toho sú ostatné miesta podpriemerné 👎🏻 Býval som v hoteloch po celom svete. Toto je hotel, ktorý si už nikdy, nikdy nevyberiem.
Galymzhan Baimuratov
Publikované 25.05.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Izby sú čisté Usmievaví ľudia Jedlo je pekné SPA bazénová pláž veľmi dobrá
Gul Baltaci
Publikované 20.05.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
60 %
Priemerný hotel Nikdy by som nešiel na kongres Šedé uteráky, rozbité kohútiky, rozbité taniere, zafarbené kreslá, to je koncept, ktorý sa do takejto polohy hotela nehodí.
Melis
Publikované 20.05.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
80 %
Nemali sme tak dobrú dovolenku, ako sme si predstavovali, ale bola to obyčajná štandardná dovolenka. Jedlo nebolo zlé, ale mohlo byť oveľa lepšie. V žiadnom prípade však nebudete hladní. Pláž a more boli najkrajšou časťou dovolenky. naozaj skvelé. Zábavné aktivity sú pre takýto hotel bežné a nudné. Upratovanie izby bolo dobré.
Esra AYDIN
Publikované 18.05.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
80 %
Boli sme spokojní s hotelom, kde sme boli 4 dni na nefrologickom kongrese. Boli len dva problémy, s ktorými sme boli priemerne spokojní. Jedným je jedlo a druhým sú staré kúpeľne. Čakal som, že jedlo bude trochu chutnejšie. Sprchy boli veľmi staré. Izby nie sú zlé. Okrem toho bola poloha hotela veľmi dobrá. Veľmi pokojný hotel. Zamestnanci boli veľmi priateľskí. Najmä pán Anıl Sungur sa veľmi zaujímal. Aj týmto by sme sa mu chceli ešte raz poďakovať.
Mel L
Publikované 04.11.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Práve sme sa vrátili z týždňového pobytu na ostrove la Blanche a už teraz si prajem, aby sme tam boli. Hotel je krásny a bezchybne čistý. Personál je tak priateľský a srdečne nás privítal. Nemohli urobiť dosť, aby nám pomohli s akoukoľvek otázkou, ktorú sme mali, a počas rozhovorov s inými úlohami tiež vyjadrili to isté. Zábavný tím bol neuveriteľný ... páčilo sa nám, ako zariadili zábavné veci pre rodiny, aby sa spojili ... Detský klub, bingo, šípky, predstavenia a samozrejme minidiskotéka mali u detí veľký úspech. Všetci boli úžasní a bolo ich príliš veľa, aby som ich vymenoval, ale Sophia najmä šla nad rámec s deťmi aj dospelými, aby zabezpečila, že všetci mali ten najlepší čas. Je tu veľa práce pre deti aj dospelých a veľa miest, z ktorých si môžete vybrať, kde sa môžete najesť, či už pri bazéne, v hoteli alebo na pláži. Ostrov La Blanche budeme vrelo odporúčať a tešíme sa, že sa jedného dňa v budúcnosti opäť vrátime.
Bengü DOĞU KAYA
Publikované 03.11.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
80 %
Zostal som medzi 31.10-03.11 kvôli kongresu. Myslím, že hotel je v sezóne oveľa lepší, pretože jeho pláž, okolie a zariadenia sú krásne. No aj keď sa nám blíži doba zatvárania hotela, ľudia si tu zaplatili aj za dovolenky či dovolenky a kongresy. Väčšina alkoholu nie je k dispozícii, niekedy nie je v hoteli voda, na izbe nám spadla na zem hrana kúpeľňových dverí... Pláž vidím nádherne, more krásne a vnútorný bazén ako neadekvátne. Jedlo bolo každý deň rovnaké, zákusky neboli chutné. Barmani pomáhali pri koktailoch, ako mohli, ale videli sme podnik, ktorý nám nedovolil využívať jeho priestory, pretože bol koniec sezóny, neodporúčam sem počas tejto sezóny.
A Master
Publikované 03.11.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Náš pobyt v tomto hoteli LB v Bodrume bol jednoducho fantastický! Od začiatku sme boli srdečne vítaní a okamžite sme sa cítili ako doma. Za povšimnutie stojí najmä manažér hotela Cengiz Çetin, ktorý sa o nás počas celej dovolenky staral neuveriteľne pozorne a priateľsky. Pán Çetin sa staral o naše blaho s toľkým teplom a obetavosťou – bez toho, aby vedel, že moja manželka pracuje v účtovníctve v spoločnosti HolidayCheck. Táto autentická pohostinnosť na nás zapôsobila a ukazuje, že každého hosťa si tu skutočne vážia. Samotný hotel je krásne navrhnutý, izby sú moderné a čisté a výhľad na more je úchvatný. Jedlo bolo potešením: rozmanité a na vysokej kulinárskej úrovni. Obslužný personál bol vždy priateľský a ústretový, vďaka čomu bol pobyt ešte príjemnejší. Tento hotel v Bodrume môžeme vrelo odporučiť – každý, kto sem pôjde na dovolenku, bude určite rovnako nadšený ako my. Veľká vďaka celému tímu a hlavne pánovi Çetinovi za tento nezabudnuteľný čas!
Selcan Boztepe
Publikované 02.11.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Kvalita služieb je nulová. Snažím sa mať večeru pri stole. Vstal som a vzal som si vidličku kde položili vidličku a lyžicu, sú okolo nich 3 ľudia, všetci traja hľadajú vidličku a nôž, môj priateľ, ako sa má? zahanbený, tlačil by zásuvku svojím telom. Zdalo sa im to také prirodzené, že by som prišiel a dostal som ho aj pri pohľade na mňa tieto by mali byť na stole, keď sedíme pri stole, a priatelia by sa mali opýtať: „Čo by si si dal na pitie, ešte sme nevyriešili problém so sexom Je to škoda, myslel som si, že tento hotel nie je nič iné ako balón. Hotel mi odpovedal, že si v hoteli nezostal, teda moja predstavivosť je dosť široká, tak som si vymyslel lepší scenár ako som si predstavoval a napísal som to sem, môj účet tu je s mojim starým priezviskom, preto možno si myslíte, že áno, dovoľte mi, aby som vám okamžite poslal niekoľko fotografií, budete si istí, že namiesto tvrdenia, že som nezostal v hoteli, by ste to mali urobiť vo svojich službách
Alex Shaw
Publikované 08.10.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
40 %
Dorazili sme do izby veľmi špinavej a zmenili sme izby, zdá sa, že nie sú horúce, všetko varia a potom ohrievajú kebaby, na ktorých je veľa oleja, ak sa vám to páči, toto miesto je inzerované ako 4+, ale mám šťastie, ak je to 3 hviezdičky, toto je môj názor obrázky ukazujú náš pohľad
ayhan ulu
Publikované 08.10.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Na ich webovej stránke bol 7. októbra 2024 banner so zľavou na odpočítavanie posledného dňa. Keď som hľadal informácie o cene za skorú rezerváciu na rok 2025, cena, ktorá sa objavila, sa zmenila po chvíli prehliadania stránky, skúmania možností izieb atď. ( stránka s cenami bola počas tohto času otvorená) a stránku obnovili a zmenila sa veľmi nepodstatným spôsobom. Povedal som, že pravdepodobne zmenili ceny pred polnocou počas zľavy za skorú rezerváciu (uviedli, že to bolo 1,5 hodiny). vľavo pri odpočítavaní). Keď som na druhý deň kontaktoval vzťahy so zákazníkmi, skonštatovali, že to nebude možné a že ceny nemenili. Povedal som dobre, nezmenili ste svoje ceny Keď som sa spýtal, prečo je cena na vašej webovej stránke oveľa vyššia ako ceny agentúr, povedali, že je technický problém a opravíme to. Hovoríte, že ste nezmenili svoje ceny a že máte zľavu počas obdobia skorej rezervácie, ale ako to, že vaša cena je taká vysoká v predchádzajúcej sezóne, a keď hovoria, že skorá rezervácia nie? možné za túto cenu sa dostanú do problémov.. Keďže som neurobil snímku obrazovky, absolútne ju odmietajú akceptovať a hovoria, že sa mýlim. Povedzme, že vo všetkom je dobro..
Jon Powell
Publikované 07.10.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Nie je to 5-hviezdičkový zážitok - veľmi sklamaný pobyt Jedlo bolo veľkým sklamaním. Za all inclusive rezort očakávate aspoň slušné jedlo, ale od toho to malo ďaleko. Najprv sme si mysleli, že sme to boli len my, ale po rozhovore s mnohými ďalšími hosťami všetci súhlasili – jedlo bolo zlé. Kvalita bola zlá a výber bol prinajlepšom zvláštny. Výber ovocia bol tiež hrozný. Väčšina z toho bola nezrelá; držali sme hrušku v našej izbe štyri dni a stále bola tvrdá. Pestrosť, najmä pre deti, výrazne chýbala. Boli to kuracie nugety a hranolky každý deň a ani tie neboli kvalitné. Naša dcéra nakoniec úplne prestala jesť v bufete a boli sme nútení kupovať pre ňu jedlo z miestneho supermarketu. Po rozvetvení sme však zistili, že Sunrise Bar mal kvalitnejšie jedlo, ale bol otvorený len na obed. Okrem toho som počas nášho pobytu vážne ochorel na gastroenteritídu. Nakoniec ma previezli do nemocnice, kde som strávil vyše 24 hodín. Zatiaľ čo v nemocničnej správe bolo uvedené, že ide o gastroenteritídu, nemôžem si byť istý, ale mám silné podozrenie, že to bola otrava jedlom. Nikto iný z našej šesťčlennej skupiny neochorel, čo bolo zvláštne vzhľadom na to, aké nákazlivé sú takéto ploštice zvyčajne. Verím, že to označili za gastroenteritídu, aby nepoškodili povesť hotela. V správe z nemocnice sa tiež uvádzalo, že testy boli nepresvedčivé, čo ešte viac zvýšilo moje podozrenie. Služba bola rovnako sklamaním. Okrem hŕstky príjemných zamestnancov bola väčšina ľahostajná a pri zvláštnych príležitostiach aj trochu drzá. Každá žiadosť mala pocit, že ich otravujeme. Neustále sme sa snažili byť zdvorilí, dokonca sme sa naučili nejaké základné turecké zdvorilosti, ale neustále sme sa stretávali s chladnými postojmi. Dalo by sa povedať, že hotel bol pripravený vyžmýkať z hostí každý cent. Hotelový obchod bol smiešne predražený – 35 eur za vedierko a rýľ na tému Frozen, ktoré sme neskôr našli za 10 eur v miestnom obchode. Opaľovací krém stojí 40 eur! Dokonca si večer účtovali 5 eur za cukrovú vatu alebo pukance a pre deti boli k dispozícii mini autá, ktoré boli príliš drahé na to, aby sme ich spomenuli. Pripadalo mi to, ako keby sa nás pri každej príležitosti pokúšali poniklovať. Navštívili sme počas „mimo sezóny“, takže veľa reštaurácií bolo zatvorených. Máte nárok len na jednu à la carte reštauráciu za pobyt, čo bolo frustrujúce. Upratovacia služba bola nekonzistentná. Okrem jedného dňa, keď utierali a vysávali, všetko, čo robili, bolo ustlanie postele (dokonca nie dcéry) a vyprázdnenie košov. Hoci nasledujúca časť nebola našou skúsenosťou, stojí za to sa podeliť o to, že ďalšiemu páru, s ktorým sme hovorili, ukradli z trezoru 80 eur. Povedal som si, ako si mohol byť taký istý, že ho ukradli a neutratili, ale bol si istý, keď každú noc počítal peniaze. Povedal, že sú šikovní, pretože to nebola celá suma, ale len zlomok, aby sa minimalizovala istota. Keď o tom hovorili so svojím cestovným zástupcom, povedali im, že to môžu nahlásiť polícii, ale budú musieť zaplatiť 150 eur za prekladateľa. Nestojí to za to, povedali. V snahe byť spravodlivý, nie všetko bolo zlé. Samotný hotel je krásny, s idylickým prostredím. K dispozícii je bar s výhľadom na západ slnka s úchvatným výhľadom. Detský klub a zábava pre deti aj dospelých boli dobré. Kúpele boli tiež pekné a za primeranú cenu, hoci po každej liečbe sa snažili predať viac. Bazény a šmykľavky boli skvelé a detský bazén a bar s nápojmi boli hitom našich dcér. Aj keď sa nám zdalo zvláštne, že počas obeda na dve hodiny vypli vodu na šmykľavkách pre deti, hoci oblasť bola stále veľmi využívaná. Tento hotel má potenciál byť skvelým rezortom, ale problémy s jedlom, službami a dodatočnými nákladmi zatienili jeho krásu. Aj keď na povrchu môže vyzerať perfektne, zospodu má veľa problémov.