Úprimne povedané, môžem to o tomto hoteli povedať veľmi jasne. Prosím, nenechajte sa zmiasť hodnotením hostí a vizuálmi ako ja!
Po prvé, prvýkrát v živote som sa stretol s tým, že hotel, keď som zavolal na rezerváciu, uviedol čas vstupu od hlavných dverí (12:00). Nebol to pre nás problém, keďže sme boli ubytovaní v centre Bodrumu, ale nebol som si istý, čo môžu robiť tí, ktorí museli ráno pristáť lietadlom. Po prihlásení do hotela priateľ na recepcii poskytol informácie a predstavil hotel a koncept all-inclusive slovami: „Poviem vám, čo nie je zahrnuté, aby ste to pochopili“. My však nemáme problém s porozumením, no tento hotel jednoznačne potrebuje zlepšiť komunikačné schopnosti niektorých zamestnancov!!! Myslím, že tento hotel má príliš veľa zamestnancov, ktorí nemajú skúsenosti v tomto odvetví.
Hneď po usadení na izbe som si vypýtal žehličku od pani, ktorá ma kontaktovala cez WhatsApp skupinu. Uviedol, že túto službu poskytujú len za úhradu. Chcel som to pridať, pretože som sa s niečím podobným nikdy nestretol v ďalších dvoch hoteloch, v ktorých som zostal v Bodrume. Napriek týmto negatívam bola izba, v ktorej sme bývali, úplne krásna, veľmi priestranná a vkusne zariadená. Len kúpeľňa bola veľmi zlá. Lebo problematická bola výdavková časť. Neabsorboval vodu. Pridám vizuál. Okrem toho je v hoteli vážny problém s muchami. Je to určite problém, ktorý treba riešiť. Som milovník mačiek, takže mačky pre mňa neboli problém, ale myslel som si, že tí, ktorí majú fóbiu, by to mali vedieť. Je to prvý rok v hoteli, ale v obliečke na perinu a vankúšoch boli aj slzy.
Okrem nich sme sa jedno ráno zobudili aj so zvukom kosačky (o 9:00). Myslím, že som o tomto probléme hovoril s pani Defne a myslím si, že je to jeden z mála ľudí v hoteli, ktorý má komunikačné schopnosti a predchádzajúce skúsenosti s vedením hotela. Potom sme už podobný problém nezaznamenali. S raňajkami sme tiež určite neboli spokojní. Úprimne povedané, z hľadiska rozmanitosti nie je problém, ale môžeme vám ponúknuť zvyšky melónov a melónov z predchádzajúceho dňa a predtým otvorené džemy. Nápad na miešané raňajky je však pekný, no od kvality majú ďaleko. A od zamestnancov neustále počúvate výhovorky typu, prepáčte, sme na konci sezóny, preto tu chýba toto, toto chýba, toto chýba a toto je hotel, z ktorého som už vážne unavený. počuť takéto veci.
Chcel by som však vyjadriť dobré stránky hotela, pretože je to architektonicky veľmi krásny hotel. Naozaj sme milovali izbu. Veľmi pekne zariadená a veľká izba. Tiež more je nádherné, naozaj zamatové. Je z nej nádherný výhľad. Cez deň je krajšie, ako keď zapadá slnko. Slávny dom Tarıka Akana sa nachádza hneď vedľa hotela. Tiež som sa obával kuchyne na základe komentárov, ale ich kuchyňa je celkom vydarená. Určite sme odchádzali spokojní s každou večerou. Zostali sme v tomto hoteli na tri noci. A menu sa rozhodne neopakuje. Môžem povedať, že s jedlom sme boli v hoteli najviac spokojní. (okrem raňajok)
Vedenie hotela je podľa mňa mimoriadne neúspešné. Aj keď je to hotel len pre dospelých, má ďaleko od tejto logiky. Počas nášho pobytu v hoteli nebola žiadna aktivita. Niekedy dokonca zabudli zapnúť hudbu na poludnie. Ak budú pokračovať v tomto systéme, je nevyhnutné, aby sa do dvoch rokov zmenili na all-inclusive hotely v Balıkesire.
Mimochodom, počas našej dovolenky v Bodrume sme bývali v 3 hoteloch. Prvým z nich bol hotel Hyde vo vreci najbližšie k letisku. Druhý je na strome double pri výhľade na prístav Hilton v centre Bodrumu a nakoniec v hoteli Suum v Akyarlar. Pri komentovaní hotela Suum by som chcel zdôrazniť, že som býval v rôznych hoteloch v regióne.
Prečítať celú recenziu »