TERMÍN POBYTU: 08.06.2025
PRIDANÉ: 03.11.2024
PREČÍTANÉ: 0-krát
Chceli sme špeciálnu izbu na špeciálnu príležitosť, aby sme našej rodine (Moja žena, ja, 2 dievčatká a dospievajúce dievča) poskytli nejaký luxus a relax.
Rozhodli sme sa urobiť rezerváciu v polovici októbra (najnižšia sezóna) nie cez Booking.com, ale priamo ich kontaktovaním, aby sme zaistili, že dostaneme špeciálnu izbu a ideálne (ale nie nevyhnutne) za dobrú cenu.
Po neproduktívnej telefonickej diskusii a ubezpečení, že junior suite, ktorý bol ponúkaný za 250 eur na noc (rovnaká cena ako na booking.com) je veľmi dobrá izba, sme súhlasili s pokračovaním.
Keď sme sa dostali do hotela, boli sme prekvapení, že sme videli veľmi priemernú izbu. Priestranný, ale nič iné. Bola to presne tá istá izba ponúkaná za rovnakú cenu na booking.com, ktorej sme sa špeciálne žiadali vyhnúť. Nie je to niečo, čo stojí 250 za noc a určite nie za rovnakú cenu, akú ponúka booking.com.
Sklamaní izbou a vyjadrením môjho vyššie uvedeného znepokojenia sme požiadali o prehliadku nadštandardného apartmánu. Preskočením podrobností sme súhlasili s rezerváciou apartmánu superior za 310 eur za noc. Opäť žiadna zľava alebo čokoľvek iné, aj keď to majú túto mimosezónu bez výhrad. A jeden rozhorčujúci prvok navyše; Chceli odo mňa, aby som im v písomnej forme poskytol všetky údaje o kreditnej karte vrátane CVC atď. Keď som im povedal, že to nie je bežná prax (nehovoriac o nelegálnej) a s týmito údajmi môže niekto nakupovať online, ich odpoveď nemal som si robiť starosti, pretože „zničíme noviny po... vašom odchode“. Samozrejme som odmietol a predplatil som celú sumu bez poskytnutia podrobností.
Zblízka superior apartmán opäť nemal hodnotu za peniaze:
- Farba na stenách sa začala odlupovať kvôli vlhkosti.
- Sprcha bola problematická, pretože sme nemohli otočiť gombík na správnu teplotu, pretože ho niekto umiestnil opačne. Prvý deň sme si kvôli tomu nemohli dať teplú sprchu a ospravedlnenie bolo, že s najväčšou pravdepodobnosťou spôsobili škodu predchádzajúci nájomníci. Neakceptujem toto ospravedlnenie, pretože keď si účtujete toľko za izbu, mali by ste to po každej rezervácii skontrolovať do všetkých detailov. Inak aký je dôvod ceny.
- Čistota izby nebola každý deň optimálna. Neustále sme ich tiež museli žiadať o šampóny a uteráky, pretože každý deň odchádzali len pár (pre 5 osôb)
- K televízoru nebolo diaľkové ovládanie a opäť som ich oň musel požiadať. Ospravedlnenie bolo opäť to, že ho s najväčšou pravdepodobnosťou ukradli. Ale stále si to nikto okrem mňa neuvedomoval.
- V apartmáne by som tiež očakával niekoľko bezplatných kapsúl na espresso a tiež minibar. Jediné, čo existovalo, bola prázdna mini chladnička a niekoľko tašiek na čaj alebo instantnú kávu.
Po všetkých týchto poznámkach a problémoch s miestnosťou (ktoré som im pomohol opraviť) som očakával aspoň nejaké ospravedlnenie prostredníctvom vrátenia peňazí pri našom odchode alebo aspoň neúčtovanie niektorých koktailov alebo dodatočných poplatkov, ktoré sme urobili. Netreba dodávať, že nič z toho sa nestalo.
Svoju recenziu však ukončím niekoľkými pozitívnymi prvkami, aby som bol spravodlivý.
- Ich reštaurácia a jedlo sú veľmi dobré a personál tam bol veľmi zdvorilý a ochotný.
- Raňajky formou bufetu boli bohaté a všetko chutilo výborne.
- Bazén bol veľmi čistý a dobre udržiavaný
- Bar pri bazéne a jeho personál boli skvelí spolu s ich kokteilmi.
- Poloha hotela, aj keď nemá žiadny výhľad, ponúka rýchly prístup do Naoussa pešo, čo je veľmi výhodné.
Celkovo vzaté, predražený hotel s potenciálom byť skvelý, ale nedosahuje hodnotu, ktorú účtujú. Vedenie spolu s pani v rannej zmene na recepcii môžu zlepšiť spokojnosť zákazníkov.
Prečítať celú recenziu »