Turecko Turecko
TureckoSide & AlanyaAlanya - Payallar TureckoSide & AlanyaAlanya - Payallar

Clover Magic Park Beach Hotel recenzie 

22 °C
26 °C
0 m
1:50 h
cca 2:15 h

Najlacnejšie termíny podľa mesiaca

Clover Magic Park Beach Hotel recenzie
Odporúčanie 6 %
Poloha 63 %
Šport a zábava 32 %
Izby 33 %
Strava 33 %
Personál 38 %
TunAda Gülez
Publikované 14.10.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Tento hotel nie je hanba, nechoďte sem. Všade je špinavé, jedlo je hrozné, izby sú hrozné. Ak máte zlú myseľ, nechoďte sem. Je to viac než katastrofálne.
Batın Ertan
Publikované 11.10.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Zostal som v tomto hoteli od 6. do 11. októbra. Bohužiaľ, moja skúsenosť bola dosť negatívna. Hotelová hygiena bola slabá; kuchyňa a celková čistota boli mimoriadne zlé. Moja izba bola zaplavená po búrke a novú izbu som dostal až po naliehaní. Komunikácia personálu s hosťami je zlá a mnohí sú neúctiví. Domnievam sa, že jedlo, ktoré som jedol, nebolo pripravené hygienicky, keďže som počas pobytu trpel otravou jedlom. Uteráky zapáchali a upratovanie sa obmedzilo na utieranie podlahy. Navyše mnohé služby inzerované v hoteli ako „zadarmo“ (najmä Wi-Fi) boli spoplatnené navyše. Tento hotel absolútne neodporúčam; z hľadiska hygieny, kvality služieb a spokojnosti zákazníkov zďaleka nespĺňa očakávania.
Petr Fleischmann
Publikované 03.10.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Boli sme ubytovaní od 27.9.-3.10. Prvý dojem z hotela po príchode bola izba nová vybavená, ale to je tak všetko kúpeľňa otrasná dvere od sprchového kúta išli zle zatvárať, sprchovalo bolo neprasklé. za druh☹️raňajky tragická jeden druh pečiva žiadne miešané vajíčka párky jeden druh salámy jeden jogurt a tvaroh alebo banány ani plátkový syr, obedy boli trochu lepšie ale v sa na jedno brdo keď robili čerstvú rybu tak ju upiekli do mŕtva, v bare na pláži robili ham moc nejedol pretože som dostal črevné problémy potom aj má pani 😥.je vidieť zo hotel na svojej už za sebou bazén oprýskaný lehátka slnečníky na výmenu, celkom hotel nepôsobí veľmi dobre a určite nemá 3hviezdy max 1. Jediné asi dobré bolo zo je to malý hotel pri pláži a nemusíte chodiť ďaleko. odchod z hotela na 17:30 a check-out bol o 12:00 tak sme sa spýtali či by sa dalo predĺžiť a bolo nám povedané že áno za 10eur na hodinu, nakoniec som zjednával cenu na 30eur za 4hod.
Елена Вайнер
Publikované 30.09.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Cestoval som od 17. septembra 2025 do 24. septembra 2025. Po príchode do 4* hotela Clover Magic Park Beach (Konakli) mi recepčný Onur navrhol, aby som skontroloval izbu č. 1107. Miestnosť je na prvom poschodí nad reštauráciou, z ktorej sa niesli vône fritovania a sírovodíka. Posteľ bola pokrytá vlasmi a na obliečkach boli obrovské žlté škvrny od telesných tekutín. Sprcha bola pokrytá filmom a hrdzou a neboli tam žiadne toaletné potreby. Uteráky boli pokryté úlomkami, škvrnami a vlasmi iných ľudí. Po požiadaní o výmenu izby sa Onur ponúkol, že zaplatí 50 dolárov. Keď som odmietol, povedal, že nie sú k dispozícii žiadne ďalšie izby a iba manažér, ktorý príde nasledujúci deň, mi môže pomôcť. Po niekoľkých hádkach bola izba uprataná a ja som tam strávil noc. V blízkosti tejto miestnosti bol vchod do suterénu pre zamestnancov, do ktorého boli dvere neustále otvorené. Bolo to ako z hororového filmu. Musel som ísť pešo, pretože výťah bol neustále pokazený (bol viditeľný nápis Servis). Oznámil som incident manažérke Travelata Anne, ktorá sa pokúsila ponúknuť emocionálnu podporu a napísala list cestovnej kancelárii Biblio Globus (Fit Holidays), aby objasnila, či bola moja kategória izby znížená. Na druhý deň som dostal odpoveď, že všetko bolo dodržané a ak by som s niečím nebol spokojný, môžem sa obrátiť na recepciu. Je to začarovaný kruh. Nasledujúce ráno, 18. septembra 2025, bola moja izba povýšená na číslo 1209 na vyššom poschodí. Upratovanie sa robilo každé tri dni (namiesto sľúbenej dennej služby) a bol vylomený zámok na vchodových dverách. To popoludnie som sa stretol so sprievodcom, ktorý povedal, že v tomto hoteli bolo veľa sťažností na služby a kvalitu jedla. Pre ruské cestovné kancelárie je výhodné ho ponúkať, pretože cena je nízka a môžu si účtovať vysokú prémiu. V reštaurácii nie je nič na raňajky. Klobása nereálnej farby s zvetranými bokmi, omáčky v obrovských špinavých misách (asi zvyšky z otvorenia turistickej sezóny) a občas varené vajíčko. Žiadna kaša, žiadne miešané vajíčka, žiadne palacinky, žiadne jogurty. Len staré cereálie bez mlieka. Medzi riadmi ležia namočené kade so špinavým, mastným riadom, aby ich mohli vidieť hoteloví hostia. Na obed a večeru si môžete nájsť niečo na jedenie, no na to musíte stáť v rade a čakať, kým sa všetci nasýtia. Pláž nie je vyčistená, kým na recepcii nerozdáš svinstvo. Cigaretové ohorky, plastové kelímky a podobne. Na samotnej pláži je obrovská mláka. Vyťahovanie lehátok spod markízy je zakázané. Samotné more je plné obrovských balvanov, ktoré škriabu nohy a telo, vytvárajú obrovské vlny a plávanie sa redukuje na skákanie po vlnách. Bazén (detský aj dospelý) má ošúchané steny a odlupujúcu sa dlažbu. Zábava je slušná, ale deti si ju vedú samy, keďže hotel nemá peniaze na skupiny. Jediné, čo hotel udržiava, je zeleň. Je zrejmé, že záhradník pracuje, polieva a orezáva. je to krasne. Pri vchode do hotela a pri vstupe na pláž sú oddelené odpadkové koše. V skutočnosti sa miešajú rôzne kategórie odpadu. V priebehu týždňa sa veľa hostí v tomto hoteli sťažovalo na zhoršený zdravotný stav (opakované vracanie, hnačky, slabosť). Niektorí využili svoje poistenie a kontaktovali tureckú záchrannú službu, kde im dali IV s NaCl a antibiotikami a predpísali absorbent; väčšina sa liečila sama. Mnohí sa báli jesť v reštauráciách a v najbližšom obchode si kúpili instantné rezance či jogurt. 23. septembra 2025 som sa otrávil. Na raňajky som zjedol dve vajíčka, jablko, cereálie s mliekom a pečenú žemľu a potom som sa išiel okúpať do mora. Pocítil som vlnu nevoľnosti, bežal som do kúpeľne a zvracal. Po dvadsiatich minútach som opäť zvracal. Vypil som Polysorb a trochu koly. Išla som si ľahnúť do svojej izby. Toto bolo tretíkrát, čo som zvracal Coca-Colu. Kontaktoval som recepciu so žiadosťou o pomoc. Pri prevoze do ambulancie som už štvrtýkrát zvracal. Nasadili mi aj infúziu s antibiotikami a povedali mi, že mám zvýšený počet bielych krviniek (čo svedčí o infekcii). Predpísali lieky vrátane antiemetika a antibiotík.
Eugen Bohus
Publikované 07.09.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Dobré služby. Ďakujem Onur Uzun za vašu službu a láskavosť!🙏
Serkan izol
Publikované 29.07.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
80 %
Do hotela som sa ubytoval 27. 7. 2025. Prišiel som z Nemecka s manželkou a deťmi. Od prvého vstupu, vďaka priateľskému personálu a vedúcim oddelenia, boli naše nedostatky vyriešené. Aj keď sa vyskytli nejaké staré problémy, náš problém bol okamžite vyriešený. Hotel je priamo pri mori, pláž je trochu kamenistá, ale je pekná, izby sú čisté a záhrada je veľmi pekná, ale na to nezabúdajme. Pán v čiernych okuliaroch a čiernych nohaviciach, ktorý sa prechádzal po hoteli veľmi vážne, vyzeral, akoby počítal, čo sme zjedli. Myslím, že to bol majiteľ hotela, ale ignorovali sme to. V hoteli sme sa nestretli s mnohými problémami, všetko bolo v poriadku, báli sme sa komentárov, ale nemali by sme byť predpojatí, naša dovolenka bola veľmi dobrá, odporúčam ho....
Kutluhan Nilufer
Publikované 27.07.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Odporúčam každému, aby si pozorne prečítal túto dlhú a podrobnú recenziu. Pre tých, ktorí uvažujú o tomto hoteli, by som chcel najskôr povedať toto: absolútne ho neodporúčam. Dôvody vysvetlím jeden po druhom. Do hotela sme dorazili okolo 10:30 dňa 23. júla 2025. Hotel nemá parkovisko. Pred registráciou som telefonicky kontaktoval hotel a ubezpečili nás, že sa môžeme prihlásiť skôr. Bežný čas registrácie je 14:00. Bolo nám však povedané, že nás pustia do našich izieb najneskôr o 14:00. Čakali sme hodiny. V priestore na sedenie pred recepciou ani v spoločných priestoroch, ako je reštaurácia, nie je klimatizácia. Keď sa blížila 14:00, niekto, kto tvrdil, že je správcom upratovania, nás zavolal do svojej kancelárie a povedal: "Aspoň je tu klimatizácia; sadnite si a buďte v pohode." Ale miestnosť bola naplnená silným zápachom cigariet a vodnej fajky. Dokonca aj pohovky v kancelárii manažéra boli špinavé a zafarbené. Táto osoba zavolala upratovacích zamestnancov, hrubo ich napomenula a požadovala, aby bola naša izba pripravená do 10 minút. Tento hovor uskutočnil najmenej päťkrát. Bolo takmer 15:00 a stále sme sa nemohli dostať do našej izby. Neustále nám hovorili: "Necháme ich čakať, kým sa to vyčistí." Nakoniec nám bolo povedané, že naša izba je pripravená, a dostali sme kartu. Medzitým sme si všimli nejaké poplatky: Wi-Fi a trezor boli spoplatnené. Keď sme sa spýtali ráno, povedali nám, že nemajú trezor. Vyčerpaní sme išli hore do našej izby. Vtedy sme si všimli, že výťahy sú zle udržiavané a pokazené. Počas nášho pobytu sme sa vlastne dvakrát zasekli vo výťahu. Keď sme prišli do našej izby, upratovacia čata tam stále bola. Keby sme nečakali pri dverách, upratovanie by bolo narýchlo. Boli sme nútení dať ich vyčistiť. Napriek našim opakovaným žiadostiam zostalo veľa vecí neúplných. Napríklad len jeden z troch vankúšov mal poťah. Na prikrývke a posteľnej bielizni boli škvrny a na pohovke škvrny od krvi. Dokonca aj sprchovací kút bol nainštalovaný hore nohami, takže naša kúpeľňa bola neustále mokrá. Aj keď sme okamžite požadovali základné potreby, ako sú papuče, počas celého pobytu nám ich nepriniesli. Ten istý manažér potom prišiel k nám a začal kričať. Najprv sme si mysleli, že kričí na upratovačku, no ukázalo sa, že kričí na nás. Prišiel a použil výrazy ako „dieťa“. Tento problém sa pokúsil odmietnuť slovami: "Ak pijete alkohol, dáme vám alkohol." Prihlásili sme sa okolo 16:00. Čo sa týka bazéna a mora: Bazén je ako na obrázku, ale farba na podlahe sa odlupuje a lepí na pokožku. More je prirodzene krásne, no treba si uvedomiť, že má dosť veľké skaly. Čo sa týka plážového baru a baru pri bazéne: Nápoje sú často vypredané. Niekedy tam nie je ani studená voda. Voda podávaná v pohároch chutila zvláštne; bolo to ako keby ste pili vlhkosť. V čase gözleme (turecké palacinky) tam tri dni nikto nebol; povedali, že majú deň voľna. Hodina obedového občerstvenia (12:00 podľa pokynov) začína vždy o 12:30. Pozostáva z hranolčekov, nugetiek, hamburgerov a pečiva. Hlavná reštaurácia ponúka jedlo najhoršej kvality, aké som kedy videl. Suroviny sú chudobné a dokonca aj ryža je bez chuti. Morky a ryby sa neustále objavujú. Silná vôňa rýb sa šíri celým hotelom. Rovnaké sťažnosti sme počuli od mnohých miestnych aj cudzincov okolo nás. Niektorí po jedle pociťovali nevoľnosť a bolesti žalúdka – vrátane nás. Nakoniec voda vypadla okolo 21:30 v našu prvú noc. Hotel vraj nemal ani náhradnú nádrž na vodu. Do rána nefungovali kohútiky, sprcha a záchod. Toto bolo neprijateľné. Predtým, ako sme šli, sme čítali nejaké negatívne recenzie, ale mysleli sme si: "Aké zlé to môže byť?" Kiežby sme ich brali vážne. Prosím, berte ich vážne. Vrelo odporúčam.
İhsan Gonullu
Publikované 26.07.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
80 %
Izby boli dobré, umývadlo a kúpeľňa boli veľmi úzke, služba bola dobrá, jedlo bolo skvelé
Doğan can Yavuz
Publikované 21.06.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
80 %
Hotel bol veľmi pekný, jediný problém bol, že bol trochu tichý, ale animačný tím bol veľmi energický, veľmi motivovaný, chcel by som poďakovať pánovi Jossefovi, pánovi Timurovi a pani Anne a pani Márii, samozrejme nesmieme zabudnúť na barmana Barana a pána Ferhata ❤️
Muhammed Karaman
Publikované 21.06.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
80 %
Mali sme zážitok nad naše očakávania v každom ohľade. Služba a umiestnenie boli perfektné. Náš brat Baran bol perfektný. Cena výkon hotel
Arda KURTOĞLU
Publikované 20.06.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Hotel bol veľmi pekný, jediný problém bol, že bol trochu tichý, ale animačný tím bol veľmi energický, veľmi motivovaný, chcel by som poďakovať pánovi Jossefovi, pánovi Timurovi a pani Anne a pani Márii, samozrejme nesmieme zabudnúť na barmana Barana a pána Ferhata ❤️
Can Berkan Öner
Publikované 20.06.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
60 %
Mali sme 7-dňovú dovolenku a ja hodnotím 7-dňovú situáciu. V prvom rade väčšina zamestnancov sú naozaj milí ľudia, chcel by som sa im poďakovať. Animátori Timur, Jossef, Anna a Masha sú veľmi pozorní, usmievaví a priateľskí a svoju prácu si robia poriadne. Mená zamestnancov v stravovacej časti nepoznám, ale všetci boli veľmi milí a usmievaví. To isté nemôžem povedať o zamestnancoch baru pri bazéne, veľmi sme spolu nevychádzali. Pláž je veľmi kamenistá a ležadlá sú veľmi ďaleko od mora. More je extrémne zvlnené a kamenisté, veľmi sme ho využívať nemohli, väčšinou sme využívali bazén. Dno bazéna je opotrebované a potrebuje údržbu a renováciu. Po plávaní nie je dostatok miesta na osprchovanie a ventily sú problematické. Jedlo nie je zlé, nikto nehladuje. Upratovanie izieb nie je veľmi dobré, hádam len utierajú podlahu. Aj keď sú uteráky a plachty vyčistené a prinesené, vždy sú zafarbené. K dispozícii sú 2 výťahy a oba sú veľmi malé a pokazené, neustále spôsobujú problémy a trasú sa a robia hluk pri jazde hore a dole, to je trochu desivé. Ich alkohol nie je dobrý, vôbec nám nechutil. Dvere na izbách sa pokazili, mali sme problémy dvakrát. Po večeri nie je veľa zábavy, nečakajte ju. Vo všeobecnosti je to miesto v pomere cena/výkon, kde budete radi, ak si urobíte skorú rezerváciu a získate výhodnú ponuku.
Tuğba Toprak
Publikované 18.06.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Hotel sa nazýva 5-hviezdičkový, ale nie je. Komentáre, ktoré napíšem sú úplne pravdivé, nič viac tam nie je. Boli by to zbytočne vyhodené peniaze. Zostali sme 4 dni. Jedlo je také, ktoré úplne naruší gastrointestinálny systém. Je to veľmi vhodný hotel pre tých, ktorí nevedia schudnúť, výrazne schudnete s hnačkami a zvracaním. Každý deň pred nás kládli bim rezeň a fašírky, zvyšky dali na druhý deň do vody z paradajkového pretlaku a znova dali, akoby toho nebolo málo, jeden deň sme to mali s penovým tanierom na večeru. Jedlo sa podávalo, nerozumeli sme, či sme prišli do all inclusive hotela, alebo sme sa zaradili do radu Červeného polmesiaca. Ak pôjdete na jedlo skôr, môžete zjesť melón a chlieb, ak pôjdete o hodinu neskôr, ani to nie je také zlé. More je plné kameňov, vaše deti nikdy nevstúpia, budú mať odreté kolená. Prešli sme na pláž hotela vedľa, trochu sme tam mohli vstúpiť. Kryt klimatizácie našej izby bol rozbitý, prišli ho opraviť o 2 dni neskôr, špina tam bola stále, keď sme odchádzali, veľakrát sme im to povedali. Pokazila sa bidetová batéria WC, povedali sme im to prvý deň, donútili nás k tomu, pridal som fotku, nechali to tak a odišli. Inými slovami, pozornosť, poriadok, jedlo nie je ani jedna hviezdička, dali sme ju z núdze. 2 ľudia boli dokonalí, aby som nebol nespravodlivý. Barman Baran je úžasný mladý muž, jeho služby, rešpekt, koktaily boli úžasné, milý chlapík, ktorý miluje svoju prácu, veľmi sme si to vážili. Samozrejme, že stačí ten gözleme muž v plážovom bare, sestra. Žena nemohla urobiť dostatok gözleme pre všetkých, vzala na seba bremeno celého hotela, všetci boli vďaka nej najedení. Ľudia sú hladní, nejedia jedlo, všetci máme dosť pre sestru Museli sme ísť, gözleme bola tiež veľmi milá žena, pracovitá a veselá. Týmto dvom ľuďom by som sa chcel veľmi pekne poďakovať. Zvyšok peňazí za smeti by bol plytvanie. Nemá to nič spoločné s vedením hotela. Nikdy si nemyslite, že ostatní priatelia, ktorí písali negatíva, majú nedostatky, viac ich nie je, je to prehnané, každý napísal, čo sa stalo. Všetci, s ktorými sme sa tam rozprávali a stretli, mali len jeden nápad. Už nikdy neprídem. jasné..
Eyüp Tiren
Publikované 05.04.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Všetko bolo v poriadku odporúčam
Yalcin Sönmez
Publikované 03.01.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
80 %
V prvom rade ďakujem za všetko. Boli sme spokojní so všetkým okrem mora. Privítanie bolo milé. Osobitne by sme sa chceli poďakovať pánovi Bedirhanovi a pani Kübrovej za ich záujem a záujem. Ak má niekto problémy, nájdite ich, ihneď ich vyriešim ;) .
Metin Arıca
Publikované 14.11.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Nikdy predtým som nezostal v takom špinavom, ľahostajnom hoteli V hoteli nie je nič, čo by hovorilo ultra all inclusive.
Serif Kayı
Publikované 01.11.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
60 %
V prvom rade, ak sa chystáte zostať v Kardseime z Kutahye, ak nie ste spokojní, nehovorte, že vás z toho bude bolieť hlava.
Burak Sarikoca
Publikované 13.10.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
40 %
Manažment je problematický, upratovanie je dobré, ale neexistuje nič také ako animácia, ľudia zbierajú ležadlá a stoly a stoličky z hotela, akoby im hovorili, aby odišli, nie je aj studenú vodu na pitie na pláži.
Ahmed Boghdady
Publikované 11.10.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Skvelý hotel s vlastnou plážou. Radím vám navštíviť.
Elmas Kahraman
Publikované 09.10.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
80 %
Zostali sme na 4 noci na svadobnú cestu. Jedlo bolo pekné a dostatočné. Bazén sa čistí každý deň. Je v pešej vzdialenosti od pláže, ale má kamenisté more. Izba bola upratovaná každý deň, ale sprchovací kút bol bohužiaľ rozbitý. Bolo to blízko mesta a blízko centra Alanye. Zamestnanci sú veľmi priateľskí. Prekážalo mi, že v susednom hoteli hrala hudba na plnú hlasitosť až do 1:00 a zvuk sa dostával do izieb. Stačilo, pretože hotel bol pohodlný. dakujem