60%
Hodnotenie
Marbel Hotel by Palm Wings
Turecko Turecko
TureckoEgejská riviéraKusadasi TureckoEgejská riviéraKusadasi

Marbel Hotel by Palm Wings recenzie 

25 °C
31 °C
2:20 h
cca 1:00 h

Najlacnejšie termíny podľa mesiaca

Marbel Hotel by Palm Wings recenzie
Odporúčanie 50 %
Poloha 63 %
Šport a zábava 42 %
Izby 58 %
Strava 67 %
Personál 58 %
Orhan Temel
Publikované 24.08.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
40 %
Prišiel som sem po prečítaní komentárov, že je zvláštne, že je tu tak veľa ľudí a že tam boli rôzni ľudia, ale pri bazéne nebolo miesto, ani sme si nenašli stôl na ležadlách. Personál sa zdá byť znechutený davmi. Kiežby tomu venovali viac pozornosti.
Mısra Yıldız
Publikované 24.08.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
80 %
V hoteli sme boli ubytovaní od 4. do 9. augusta. Hotelová strava bola vynikajúca, ale jediným problémom bola nadmerná prítomnosť mačiek v jedálni. Byť milovníkom zvierat je jedna vec, ale nechcel by som jesť so zvieraťom. Jedia z tanierov pri bazéne a tie isté taniere sa umývajú a podávajú vám. Toto mi vadilo. Hotel je čistý, izby sa denne upratujú a bazén je malý a nedostatočný. Bazén by mal mať aj malú vodnú plochu na dezinfekciu nôh pred vstupom, pretože ľudia neustále prichádzajú priamo z toalety do bazéna; bol som z toho znechutený a padla mi z toho sánka. Tiež si nemyslím, že by mali existovať obmedzenia týkajúce sa fajčenia alebo pitia v bazéne. Zábava a potešenie sú každý deň tou istou starou rutinou. Pozornosť venovaná cudzincom je vynikajúca, ale stále sa správame ako druhotriedni obyvatelia Bodrumu. Nerobte to; vážte si najprv svoju vlastnú národnosť. Problém je, že bazén nie je dostatočne veľký; každé ráno sme chodili na pláž, inak by to nestačilo. Poloha hotela je vynikajúca, blízko autobusovej stanice. Bola to naša prvá dovolenka bez auta a vzhľadom na všetky negatíva to bol určite dôvod, prečo si ho vybrať. Ak sa vyriešia nedostatky, ktoré som spomenul, myslím si, že prekoná svoj potenciál. Dúfam, že ak sa naše cesty opäť stretnú, tieto drobné úpravy budú urobené.
Gizem Zengin
Publikované 23.08.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
60 %
V prvom rade je hotelový bazén príliš malý a nedostatočný vzhľadom na jeho kapacitu. Nájsť ležadlo je skutočný problém. Najhoršie zo všetkého je, že po 23:00 sa nepodávajú nápoje. Počas letných nocí ľudia prirodzene chcú piť dlhšie a hotel sa nachádza ďaleko od pláže a kaviarní, pre tých, ktorí nemajú vlastné vozidlá, aby mohli hotel využívať. Koniec podávania nápojov o 23:00 je smiešne. Už tu nikdy neubytujem a neodporúčam to.
Adem Gogebakan
Publikované 23.08.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
V prvom rade, záujem a pozornosť sú skvelé, Elif, Pelinsu, Arda, Serdar, Arzu a mnoho ľudí, ktorých mená ani nepoznám, je nemožné zabudnúť na Seval Hmnm. z kuchyne, tiež ďakujem animačnému tímu.
İlayda Türkoğlu
Publikované 05.08.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Dovoľte mi začať pozitívnymi komentármi o hoteli. V prvom rade by som chcel zablahoželať manažérovi hotela. Počas pobytu jasne cítiť, že hotel vedie profesionálny tím. Kvalita služieb je veľmi dobrá. Veľké poďakovanie patrí Ogi (Uğur), Aya a Yağmur z tímu animátorov, ktorí nám spríjemnili dovolenku v hoteli. Jedlo bolo celkom primerané a uspokojujúce. Pokiaľ ide o moje negatívne komentáre, hotel je trochu ďaleko od mora. Bazén je dosť malý na kapacitu hotela. Tento problém by sa možno dal vyriešiť kyvadlovou dopravou na pláž. Okrem toho kúpele neodporúčam. Dostala som ako darček pleťovú masku. Pán v kúpeľoch dokončil svoju službu nanesením masky a pokynom, aby som ju po zaschnutí opláchol v umývadle na poschodí. :) To bola moja jediná negatívna skúsenosť. Okrem toho sme sa skvele bavili.
Orhan Senturk
Publikované 05.08.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Hotel je vynikajúci z hľadiska služieb, čistoty a personálu. Cena je vzhľadom na koncept all inclusive celkom dobrá. Rozmanitosť a množstvo jedla, čistota a bary boli vynikajúce. Jediným problémom bola vzdialenosť od pláže, ktorá sa dala vyriešiť kyvadlovou dopravou. Počas celého pobytu pocítite odbornosť manažérskeho tímu v každom detaile. Zvlášť by som chcel poďakovať tímu animátorov (Uğur, Ogy, Aya a Yağmur) za ich priateľské vystupovanie a pútavé aktivity.
tugba akyuz
Publikované 05.08.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Jedným slovom je to dokonalý hotel vo všetkých smeroch. Zostali sme 3 dni. S personálom ani s vybavením hotela nebol problém. Je to čistý a užitočný hotel. Jedlo je chutné a má veľa rozmanitosti. Nie je možné zostať hladný a neuspokojiť sa. Strávili sme 3 dni naplno. Nevideli sme žiadne nedostatky. Bola to nádherná dovolenka s pozorným a ochotným personálom. Ďakujem Marbel. Veľa šťastia pre vedenie a personál vo vašej práci.
Damla kurt
Publikované 05.08.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Chceli by sme sa vám z celého srdca poďakovať za úžasný zážitok, ktorý ste nám poskytli počas nášho pobytu v hoteli Marbel. V prvom rade by sme sa chceli poďakovať pánom Coşkunovi a pánovi Mertovi. 🙏✨ Tiež by sme sa chceli poďakovať tímu animosyan (ogy) za ich pozornosť. Už dlho sme nemali dovolenku, kde by bol koncept all inclusive dodaný s takou kvalitou, starostlivosťou a úprimnosťou. 🌞🍽️🍹 Od prvého momentu sme sa vďaka vašej usmievavej tvári, prístupu orientovanému na riešenie a úprimnej pozornosti cítili veľmi výnimočne. 🤍 Hotelový poriadok, čistota, chutné jedlo, pokojná atmosféra a milý personál, to všetko odrážalo vaše krásne dotyky. 👏🌿 Vďaka vašej úprimnosti sme sa cítili profesionálne a zároveň vítaní. 🏅✨ Je naozaj vzácne stretnúť niekoho ako ste vy, kto miluje svoju prácu a je taký úspešný v medziľudských vzťahoch. 🍀 Vďaka vám sme nielen relaxovali; cítili sme sa dobre a odchádzali sme so šťastnými spomienkami. 🧳🌺 Ešte raz za všetko ďakujem. Dúfame, že sa čoskoro opäť uvidíme...☀️🌊
Muge Sukur
Publikované 25.07.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Toto bola naša druhá návšteva hotela. Čistota a jedlo v hoteli boli vynikajúce. Poloha je veľmi výhodná. Personál bol veľmi pozorný a priateľský. Animačný tím bol veľmi pozorný a priateľský. Najmä pán Ogy z animačného tímu bol veľmi priateľský a jeho komunikácia so zákazníkmi bola viac než vynikajúca. Špeciálne poďakovanie patrí pánovi Coşkunovi na recepcii za jeho pozornosť a priateľské vystupovanie.
kaan dursuner
Publikované 25.07.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Toto je hotel, ktorý v ten istý deň kolíše ceny o 60 %, podľa vlastného rozmaru. Ako uspokoja svojich hostí? Niektorí budú nadšení, že získali výhodnú ponuku, zatiaľ čo iní budú oklamaní. Hanba a ich služby sú hrozné; nedostanete odpoveď na žiadnu rozumnú žiadosť. Toto je miesto na pobyt. Čo sa týka vašej odpovede: Čo sa mohlo stať, že sa cena zvýšila o 60 %, aj keď tá istá izba, ktorú sledujem už 30 dní, zostáva nepredaná a prázdna? Urobili ste to napriek tomu, že som od rezervačnej stránky požiadal o 24-hodinovú lehotu a v iných hoteloch ste nereagovali na žiadne rozumné žiadosti. To nie je trh; som rád, že sme si vás nevybrali. Ktovie, čo by nám tam niekto, kto by to urobil bez toho, aby predal izbu, urobil?
Christian O'Sullivan
Publikované 17.10.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
60 %
Je to pekný hotel s milými ľuďmi, jediná vec je, že hovoria, že je tu zábava, keď nie je, hovoria, že je to all inclusive, ale to je len v určitých časoch, kde jedlo nie je vôbec pekné, jedlo sme mali hlavne v májovom kvete alebo 4 bratoch reštaurácia musíte byť hore v posteli o 11:00, pokiaľ vám v hoteli dole v meste bar neúčtuje minerály po 11:00, aby som bol úplne úprimný, nikdy by som si ten hotel znova nerezervoval, matrace sú tvrdé ako kameň cíťte sa v hoteli bezpečne, ale v tomto hoteli by pre mňa neboli fotografie online a miesto osobne je príliš úplne iné miesta, kde je hotel uprostred autobusovej stanice, neodporúčam
Paris
Publikované 16.10.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
40 %
Zostal som v hoteli Marbel 7 dní, ale bohužiaľ to určite nesplnilo očakávania 4-hviezdičkového hotela. Hotel sa nachádza vo vilovej štvrti, ktorá pôsobí dosť zanedbane. Okolie na vzhľade hotela nič nerobí a prispieva k celkovému dojmu, že údržbe sa v interiéri aj exteriéri venuje malá pozornosť. Hygiena a údržba Najväčším sklamaním bol stav kúpeľne. Zdá sa, že údržba bola nejaký čas zanedbávaná; tak zlé, že som si sám kúpil čistiace prostriedky na dôkladné vyčistenie kúpeľne. Uteráky vyzerali zanedbane a nezdalo sa, že by boli riadne vyprané, a na moje zdesenie som na uterákoch našiel niekoľko chlpov. To je neuveriteľne nehygienické a určite to nie je to, čo očakávate od hotela. Držiak toaletného papiera bol pokrytý hrdzou a je potrebné ho urýchlene vymeniť. Pri sprchovaní voda netiekla okamžite, takže ste museli priebežne zavrieť kohútik, počkať, kým voda odtiekla a potom pokračovať v sprchovaní. Spálňa bola trochu prijateľná, ale tiež som tam musel sám upratovať, aby som odstránil prach. Chladnička bola tiež sklamaním a zúfalo potrebovala čistenie. Jedlo a pitie Hoci zmrzlina bola ponúkaná od 15:00 do 17:00, čokoládová zmrzlina bola k dispozícii iba prvý deň, čo je veľmi obmedzené pre hotel, ktorý ponúka All-Inclusive. Na druhý deň bola ponúkaná aj vanilková ovčia zmrzlina. Koktaily boli tiež sklamaním - vyzerali skôr ako limonáda s niekoľkými kockami ľadu. Nemalo by ísť o snahu ponúknuť niečo lepšie. Len za 30 eur si môžete kúpiť mixér a pripraviť si slušné koktaily. Občerstvenie sa ponúka medzi 14:30 a 17:00, čo tiež vyzeralo, akoby bolo v mrazničke celé mesiace. Aby toho nebolo málo, po pulte chodila aj mačka a obhrýzala jedlo, čo vážne spochybňuje hygienu. Vybavenie a mačky Samotný bazén bol primeraný, ale mohol byť krajší s vírivkou na nevyužitom trávniku alebo jednoducho väčším bazénom. Údržbu jednoznačne potreboval aj tenisový kurt. Veľa mačiek, ktoré sa prechádzali po hoteli, najmä v jedálni a pri bazéne, bolo veľmi rušivé. Nie je príjemné jesť, keď sa okolo prechádzajú mačky, ktoré personál neustále odháňa. Ľudia len chcú, aby sa mohli v pokoji najesť bez toho, aby okolo nich prechádzala háveď. Tiež som si myslel, že to bola hlavná nevýhoda hygieny v bazéne a okolo neho. Práve pri bazéne sa mačky prechádzali a neustále ležali na posteliach pozdĺž bazéna. Zábava a servis Aj keď bol personál priateľský a ochotný, napriek reklame sa nekonala žiadna večerná zábava akéhokoľvek druhu. Po večeri nebolo čo robiť a kvôli opakujúcej sa hudbe bolo ešte menej atraktívne sedieť. Záver Podľa mojich skúseností Marbel Hotel by Palm Wings rozhodne nespĺňal štandard 4-hviezdičkového hotela. Hygiena a údržba nechávajú veľa byť požadovaných, ponuka all inclusive je sklamaním a veľké množstvo mačiek predstavuje veľký hygienický problém. Je tu veľký priestor na zlepšenie, aby sme splnili očakávania takéhoto hotela.
Jenny Friel
Publikované 15.10.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
60 %
Ok, pokúsim sa pokryť čo najviac. Toto nie je 4-hviezdičkový hotel, nechápte ma zle, nie je to zlý hotel, jednoducho nie je skvelý. Izby sú primerané, hoci fén v našej kúpeľni má holé káble a sprcha kričí od bolesti, ak ju zapnete na plný výkon, a priamo pred sprchou je otravný telefón, ktorý zakaždým klope, prečo tam je, ja neviem, neslúži to žiadnemu účelu, keďže je mŕtve. Balkóny sú maličké, doslova dobré len na sušenie bielizne a na stene je veľká klimatizačná jednotka, takže na takom mieste si pri pokuse o využitie tejto plochy nemôžete pomôcť a prasknúť si o ňu hlavu. Služba je primeraná a recepcia sa vždy prezentuje ako priateľská a príjemná. (Dorazili sme neskoro a pri príchode nám ponúkli sendviče, čo bolo pekné.) Zdá sa, že jedlo ponúka širokú škálu, aj keď nie veľa pre módnu autistickú paletu, a preto sme väčšinu nocí jedli vonku. Sú tam mačky, veľa mačiek, pre mňa to bol vrchol, niektoré prídu a len vám skočia na koleno, keď sedíte pri bazéne, tento aspekt sa mi absolútne páčil, a preto je jedným z mojich mínusov v tomto hoteli sledoval zamestnanca v záhrade, hádzal kamene na jednu z mačiek a potom ju prenasledoval palicou, zastavil som sa až vtedy, keď som na neho zakričal... Ak si hrozný k miestnym mačkám a psom, budem s tebou bojovať ! Poloha nie je skvelá, je trochu vzdialená od všetkého ostatného a je uprostred typickej mestskej usadlosti. Také zvláštne umiestnenie. Fungovalo to dobre, pretože nám nevadilo skúmanie, prešli sme 100 000 krokov za týždeň, ale nebude to pre každého. Ak si nerezervujete výlety alebo neprenajmete auto a nemôžete ísť ďaleko... Toto nie je hotel pre vás. Zrejme existuje kyvadlový autobus na pláž, ale toto v októbri nepremávalo, nie som si istý, kedy to prestane jazdiť, a nepovedia vám, keď si toto miesto zarezervujete. Bazén je malý s malou sekciou oddelenou pre malé deti, vonkajšia strana je malá, v poriadku na október, viem si predstaviť, že na vrchole sezóny je tesno a som trochu unavený z toho istého zoznamu skladieb Spotify, ktorý sa najčastejšie hrá noci. Hovorí sa, že sme si užili dovolenku. Rozhodne to nie je chyba ľudí, ktorí tu pracujú, že je to tak zle situované a na jamke si dali námahu (okrem mačky, ktorá prenasleduje Gardnera, ktorý to dokáže).
Chez
Publikované 14.10.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
60 %
Prišiel som sem a nevedel, čo očakávať. Moja dovolenka bola narodeninovým darčekom, takže som sem prišiel a plánoval som sa ochladiť a užiť si čas na konci horúčav. Keď sa moja dovolenka chýli ku koncu, osobne by som tento hotel neodporúčal, pokiaľ nechcete platiť iba za ubytovanie s raňajkami alebo poplatok za izbu. Je to veľmi rudimentárne. Mierne nevyčistené a miestami opotrebované. Všetci pracovníci sú príjemní a zdvorilí, ale občas môžu existovať jazykové bariéry. Nakoniec sme hotel použili ako základný tábor, zatiaľ čo sme išli preskúmať mesto, ktoré je krásne. Chýbajú zariadenia a umiestnenie je dosť zlé. Postele boli dosť nepohodlné. Medzi miestnosťami bolo ľahko počuť hluk. Bazén bol na počasie mimoriadne studený. Sprcha bola vo veľmi zlom stave. Veľký výber jedál, ale malo tendenciu byť studené. Mačky sú výnimočná spoločnosť. Splnilo to účel našej dovolenky (niekde spať a udržiavať čistotu), preto som to ohodnotil takto, určite niekde, kde by som zostal výlučne.
P L
Publikované 09.10.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
40 %
Zariadenia boli zastarané. Klimatizácia bola stará, fungovala skôr ako ventilátor ako klimatizácia, neprodukovala studený vzduch. Iba jedna zástrčka v miestnosti. Teplé jedlo nebolo veľmi pekné. Veľmi sklamaná dovolenka. Pozitívna stránka: veľa zamestnancov hotela, vrátane recepcie, zamestnancov, ktorí pracujú v reštaurácii, bare, izbovej službe atď., boli veľmi priateľskí a radi pomohli.