Turecko Turecko
TureckoEgejská riviéraMarmaris TureckoEgejská riviéraMarmaris

Hani Boutique Hotel recenzie 

17 °C
20 °C
2:20 h
cca 1:00 h

Najlacnejšie termíny podľa mesiaca

Hani Boutique Hotel recenzie
Merve Y
Publikované 01.09.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Bol to najhorší zážitok z ubytovania, aký sme kedy mali. Keď sme prvýkrát vstúpili, stretli sme sa so zamestnancami, ktorí sa neobťažovali dať nám kľúč a ukázať nám našu izbu. Keď sme vošli do izby, trochu sme pochopili, prečo to neukázal. Izba nebola čistá, chlpy boli aj v skriniach, piesok v kúpeľni, chlpy v umývadle a na posteliach veľmi hustý prach. (čo by vážne postihlo alergikov). Každopádne vám povieme, že to bude vyčistené. Keďže sme prišli cez deň, nevšimli sme si svetlá, tak sme sa hneď vychystali k moru a požiadali o pomoc s upratovaním. Mimochodom, fotky, ktoré som pridal, sú po vyčistení. Keď sme prišli večer na izbu, všimli sme si, že nič nie je vyčistené, dokonca aj luster na čele jednej postele je preč a na druhej nebola ani žiarovka na mieste, nasypal tam všetok prach a posmešne sa s nami rozprával. Potom sme si uvedomili, že tam nie je horúca voda, dokonca ani mydlo. Tento problém sme večer nahlásili pánovi Mehmetovi, on povedal, že áno, takýto problém nám bol nahlásený a my sme povedali, že dobre, hádam sa to vyrieši. Kvôli problémom na izbe nám pán Hüseyin ponúkol zmenu izby, my sme to prijali. Nasledujúci deň nás vzali do inej miestnosti, miestnosť, ktorú dostali, nebola na žiadnej z fotiek, ktoré zdieľali, bola tam 1 jednodverová skriňa a 1 malý nočný stolík. Nebolo ani miesto na vybalenie kufrov, v kúpeľni bolo len jedno zrkadlo, polička pred ním bola krivá, vešiak na uteráky vyčnieval, všetko hrdzavé, miesto pripevnenia sprchovej hlavice rozbité. Izba bola opäť špinavá, všade chlpy, fľaky na obliečkach, fungovalo len jedno bodové svetlo. Opäť som na znak dobrej vôle oznámil svoje problémy ako žena pani Sertap, manažérke tohto miesta, a pani Sevtap v následných rozhovoroch s mojím priateľom napodobňovala moje gestá a spôsob vysvetľovania a výroky typu „Keby ste mi povedali, čo bolo zlé na všetkom, čo sme povedali, vyriešili by sme to.“ My sme to však už prišli povedať, no nevyriešilo sa to. Dokonca povedal, že si nie je vedomý problému so studenou vodou a spýtal sa pred nami pána Mehmeta a pán Mehmet sa na nás pozrel a zaklamal, že nie, takýto problém nenahlásili, voda bola odstavená, v istom momente to spomenuli. Ani sme nevedeli, že na chvíľu bola odstavená voda. Aj keď som z časových dôvodov neraňajkoval a nesťažoval som sa im, povedal: "Tiež ste spomínali raňajky, ale ja som aj tak neposkytoval raňajky cez Airbnb." Ale pani Sevtap osobne napísala do svojich správ na Airbnb, že raňajky sú v cene, ani som to nevedel. Pani Sevtap nevedela zabezpečiť najzákladnejšie podmienky na upratovanie a životné podmienky (pred príchodom do hotela som poslala správu, musím si priniesť niečo navyše, povedala: „toto je hotel, nemusíte si nič priniesť “) a keď sme jej to oznámili, obvinila nás, že sme problematickí. Ak teda uvažujete o tom, že tu zostanete a vaše chápanie problému sa nezhoduje s chápaním podniku (nedostatok teplej vody, špinavé zašpinené plachty, chýbajúce žiarovky, špina a prach), nielenže vaše slová nemusia brať do úvahy. , ale môže vás napodobňovať aj neúctivým spôsobom. Každopádne sme si povedali, že poďme niekam inam a využime náš obmedzený čas. Išli sme sa porozprávať s pani, ponúkla nám, že opäť vymeníme izby, ale keďže naša dôvera bola teraz otrasená a obvinila nás, že sme problematickí, povedali sme si poďme si oddýchnuť, povedali sme si, že zaplatíme za deň pobytu, dokonca ešte jeden deň, ak je to potrebné, a zvyšok vráťte. Povedala, že to vyriešte cez Airbnb. Keď som jej povedal, že jej to Airbnb pošle, pani Sevtap povedala, že peniaze vrátiť nechce. Tento problém som vyriešil po dlhom boji s hlavným centrom Airbnb a aj mi od nich vrátili peniaze, ale nevyberajte si to, ak nechcete takéto problémy riešiť na dovolenke. Poznámka: V Marmarise sme sa stretli s ľuďmi, ktorí prišli skôr, zostali tu maximálne 2 noci a hneď odišli, no v podniku vždy hovorili, že s takouto situáciou sa stretli prvýkrát a že sme vo všetkom prví.
Öznur YILDIRIM
Publikované 28.08.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
60 %
Cez aplikáciu sme zakúpili 5500₺ ubytovanie pre 2 osoby v dňoch 27. – 28. augusta. Keď sme prvýkrát vstúpili do miestnosti, bol cítiť silný cigaretový zápach a veľmi nás to obťažovalo. Zmenilo sa to, keď bola voľná izba a nebolo tam cítiť cigaretový zápach. Na prvý dojem to vôbec nevyzeralo bezpečne, ale problém dôvery sme vyriešili, keďže ľudia na recepcii vo dne aj v noci boli veľmi slušní a zdvorilí ľudia. Čistota je priemerná, ale nábytok je veľmi starý. Údržba je nutnosťou. Je vlastne normálne, že za túto cenu dostanete len toľko služieb. Raňajky sme si nekúpili, takže sa k tomu nevyjadrujem. Bazén bol dostatočne veľký, ale nevyužili sme ho. Poloha je dobrá, blízko pláže. Vďaka svojej polohe je veľmi hlučný, no pri zatvorených oknách je vo vnútri veľmi tichý. Klimatizácia funguje. Izby sú malé a nemajú minibar. Ak by som znova prišiel do Marmarisu, uprednostnil by som iný hotel s mierne vyššími cenami.
Illy B.
Publikované 24.08.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Hotel je na výbornom mieste na bočnej ulici v Marmarise, pár minút chôdze od pláže, obchodov a kaviarní v okolí. Nočný život neďaleko. Páčilo sa mi to, hotel nie je veľký, pozná priateľský personál. Majitelia sú milí ľudia, personál je zdvorilý a ochotný. Pôvodne som chcel zostať 1-2 dni a nakoniec som to predĺžil na 1 týždeň. Izby nie sú veľké, ale klimatizované, s balkónom a sprchami na izbe. Hotel absolútne miluje zvieratá, bar je vynikajúci a bazén je skvelý. Cítil som sa úplne pohodlne a určite sa vrátim..
ali mert yürük
Publikované 08.08.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
60 %
Boli veľmi dobrí, pokiaľ ide o čistotu a služby, ale posteľ v izbe bola preliačená. Ak nechcete mať vyhrotenú platničku alebo vás celý deň bolieť kríže, pred odchodom sa porozprávajte o posteli.