Turecko Turecko
TureckoEgejská riviéraMarmaris TureckoEgejská riviéraMarmaris

Caprice Beach Hotel recenzie 

17 °C
20 °C
0 m
2:20 h
cca 1:00 h

Najlacnejšie termíny podľa mesiaca

Caprice Beach Hotel recenzie
Odporúčanie 20 %
Poloha 67 %
Šport a zábava 20 %
Izby 53 %
Strava 37 %
Personál 43 %
ddarr115
Publikované 11.10.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Už nikdy viac tento hotel Ale od začiatku - ráno vám dajú tie najhoršie izby s výhľadom na kurník (áno na kurník) a potom na druhý deň vám ponúknu lepšiu izbu za 50€, to nie je ono. bod, deň končí o 12:00 a ak máte okolo 23:00 odídete z izby, vezmú vám náramok a ste 11 hodín bez domova, pokiaľ nezaplatíte 100 € na osobu. odídu z vašej izby s náramkom Klimatizácia v každej izbe bola plesnivá. Teraz kuchyňa - studené misy, bez masla (o 10 dní vysvetlili koniec sezóny) dva dni pred odchodom, z jedálne a plážového baru zobrali automaty na kávu a čaj. Bar pri bazéne - zatvorený Hotelové animácie - žiadne Nápoje v plaste, pretože nemá kto umývať poháre – barmani zaneprázdnení telefónmi Jediné, čo odporúčam, je výhľad na záliv, ak nemáte výhľad na kurník. Hotel sa pýši 5* a dal by som mu 1* (kvôli výhľadu) Celkovo - NEODPORÚČAM!!!
Baki Zararsiz
Publikované 09.10.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Veľmi hrozný hotel, čo sa týka jedla aj čistoty, nikdy by som to neodporúčal.
Ioana Voicu
Publikované 30.09.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Ďakujem za všetko!❤️😘😘😘🙏🙏🙏
Gökhan Aktan
Publikované 30.09.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Medové týždne sme mali medzi 18.-22.septembrom. Vybrali sme si izbu s výhľadom na krajinu cez Jolly Tur. Hotel nám dodal izbu s výhľadom na more. Jedlo a celková čistota izby je na strednej úrovni. Upratovanie spoločných priestorov je v zlom stave. Aj keď ste nás vopred informovali, že sme manželský pár, dostali sme izbu s oddelenými posteľami. Na námietku sa ponúklo riešenie otvorením rozkladacej pohovky na izbe. Po opätovnej námietke sa ponúklo riešenie kombináciou jednolôžok. Vedenie hotela a Jolly Tur si boli vedomí problému a jasne sme pochopili, že hotel je ľahostajný a Jolly Tur je neefektívny zamestnanec. Ich nedostatok záujmu, relevantnosti a serióznosti bol smutný a prekvapivý.