TMK L'Atrium Yasmine by Turismark recenzie
Odporúčanie 25 %
Poloha 65 %
Šport a zábava 33 %
Izby 52 %
Strava 60 %
Personál 75 %
Nay
Zdroj:
Google - automatický preklad

Pekný hotel na fotografiách, ale služba naozaj zanecháva niečo na želanie.
Podlaha v spálni je neudržiavaná, nie je tam žiadna prikrývka, musíte bojovať, aby ste prišli upratať izbu počas dňa a dostali sprchový gél.
Nie je to skvelý bufet. Dobré sú len raňajky.
Dávajte pozor, aby ste neverili hotelovému chlapíkovi za aktivity. Volá sa Abdou. Podvodník!!!
Účtoval nám 120 EUR za 2 za deň v Sidi Bou Said a 80 EUR za 2 za aktivitu katamaránu.
Doslova čo by kameňom dohodil od hotela máte rovnaké aktivity za 40 € pre 2 a 50 € pre 2 za Katamarán.
Správa sa ako milý chlapík atď., ale ľudí naozaj považuje za bláznov!
Považujem za šialené, že hotel nekontroluje tento typ činnosti! !
Skutočne organizovaná gangová krádež!! Treba sa vyhnúť!!!
Pláž pred hotelom (veľmi špinavá a vôbec neudržiavaná)!
Haddad Safa
Zdroj:
Google - automatický preklad

Výnimočný zážitok sme mali v hoteli TMK L’Atrium Hammamet. Od chvíle, keď sme dorazili, sme sa cítili na veľmi príjemnom a teplom mieste.
Prvý vynikajúci dojem: privítanie na recepcii. Recepčná bola veľmi profesionálna, pozorná a počúvala naše potreby. V sprievode mojej mamy a môjho ročného dieťaťa nám dal nádhernú izbu s výhľadom na more, ktorá dokonale vyhovovala nášmu pohodliu a pohodliu môjho syna.
Catering bol tiež skutočným potešením: chutné jedlá, široký výber každý deň, skutočné potešenie nájsť tuniské špeciality ako mléwi, fricassee, chapati, ftira...❤️
Hotel ponúka veľkorysý all inclusive balíček s dopoludňajším a popoludňajším občerstvením a nápojmi dostupnými po celý deň (voda, džús, limonády, káva, koktaily atď.). Všetko je navrhnuté pre pohodlie zákazníka.
Ale to, čo skutočne urobilo tento pobyt nezabudnuteľným, bola neuveriteľná kvalita služieb s jednoducho vzorným personálom: hostesky, kuchári, maîtres d'hôtel, recepční... všetci preukázali láskavosť, efektívnosť a dobrú náladu.
A chcel by som sa osobitne poďakovať Roudayne a Mariem, dvom výnimočným moderátorkám. Boli neskutočne milí, vždy usmiati, pozorní, vtipní a neskutočne pozorní. Ich pozitívny prístup a láskavosť zmenili môj pobyt. Najmä Roudayna si dokázala vytvoriť vzácne puto s mojím synom, napriek jeho nízkemu veku (1 rok) a absencii iných detí v tom čase. Našla si čas, aby sa s ním hrala, sprevádzala ho pri jedle a pomáhala mi užiť si skutočné chvíle relaxu. Je to človek mimoriadnej láskavosti a profesionality. Mariem tam bola vždy s úprimným úsmevom a skutočnou pozornosťou k blahu rodín.
Vďaka týmto dvom ľuďom som sa mohol naozaj uvoľniť a užiť si každú chvíľu.
Vrelo odporúčam tento hotel všetkým rodinám a určite sa vrátim. Skutočný klenot v Hammamete!
Elham Ahmad
Zdroj:
Google - automatický preklad

Izby sú priestranné, ale nie sú vybavené minibarom, žiadnymi šálkami alebo rýchlovarnou kanvicou.
Obsluha v reštaurácii nie je dobrá. Personál nie je priateľský k Arabom, na rozdiel od západných národností. Služba pre nich bola viac ako vynikajúca, a to je niečo zvláštne.
Jedlo nie je dobré a nemá žiadne vlastnosti, to znamená, že sme zmätení v type jedla, nevieme, či je to ryba alebo kuracie mäso 😂 a vôňa kuchyne je veľmi hnusná, takže z reštaurácie odchádzame s pachom varenia na oblečení a jedlo je rovnakého typu, žiadna zmena už 5 dní a rovnaký typ jedla
Časy jedla sú príliš skoro
V hoteli nie je práčovňa.
V hoteli nie je žiadna posilňovňa, ako je inzerované.
Vnútorný bazén nie je čistý a voda je studená.
Neodporúčam tento hotel na ubytovanie.
Raouf
Zdroj:
Google - automatický preklad

Zostal som 8 dní v TMK L'atrium a rád by som sa podelil o premyslenejšiu recenziu ako tú, ktorú som zverejnil príliš rýchlo, pod vplyvom eufórie z prvých dní (v mojej recenzii na Iberostar Averroes).
Jedlo, po prvé: chutí dobre, ale príliš sa opakuje. Často sa pristihneme, že nejeme nič iné ako špagety, pretože nemáme lepšiu možnosť. Ovocie: veľmi malá odroda, hlavne marhule (často kyslé a nezrelé), niekoľko datlí a mišpule (مشيمشة). Pečivo je veľmi priemerné, neinšpirované. Čo sa týka jedla: ponúka sa niekoľko šalátov, jedna alebo dve gratinované, morčacie mäso takmer každý deň a niekedy ryba (často pajot) a niekoľko plátkov rýb, ale nič rafinované. Celkovo to nie je 4-hviezdičkový bufet.
Klimatizácia nefunguje alebo ešte nie ale je koniec mája, sú veľmi horúce dni a je to len ventilátor, aby sa nezadusili!
Služba je bohužiaľ zlá. Upratovanie je veľmi jednoduché: raz, keď tam bola upratovačka, v miestnosti pretrvával nepríjemný zápach, pravdepodobne kvôli špinavému mopu. Na dverách nevisia žiadne nápisy „nerušiť“, čo vytvára nepríjemné situácie: niekto zaklope, chvíľu trvá, kým odpoviete a upratovačka aj tak príde. A ak ste tam, stále vás žiada, aby ste okamžite upratali, aj keď to znamená čakať na balkóne.
Zamestnanci sú nepriateľskí: neusmievajú sa alebo sú veľmi pútaví; často máte pocit, že ich obťažujete už len tým, že ste zákazníkom. Toto nie je vrelé privítanie, ktoré očakávate od hotela.
Bazén je v poriadku, ale moja žena mala alergickú reakciu na vodu.
Čo sa týka pláže, tá nesusedí s hotelom: musíte prejsť cez cestu, aby ste sa tam dostali, a je to posledná pláž pred prístavom, nie veľmi príjemná.
Stručne povedané, nie je to katastrofa, ale jednoznačne ani pobyt na úrovni 4-hviezdičkového hotela. Je čo zlepšovať v pestrosti stravovania, kvalite služieb, hygiene a predovšetkým prístupe personálu.
Sandra Gonzalez
Zdroj:
Google - automatický preklad

Vynikajúci pobyt v tomto hoteli, malá nevýhoda pre sprchu a šaláty z bufetu. Veľmi milý personál a krásne prostredie
Zitouni Hamza
Zdroj:
Google - automatický preklad

Poloha je dobrá a tiché ceny sú dobré, izby sú lepšie ako pre wifi signál je dobrý každý. prvý problém je, že jedlo nie je dobré, prestávka po 9:00 všetko neoceniteľné
Izbová služba každé 2 dni
Sirine
Zdroj:
Google - automatický preklad

Tento druhý týždeň dovolenky na Deň všetkých svätých som mohol stráviť v Átriu a nebol som sklamaný. Začnime tým, čo by sa dalo zlepšiť: treba úplne prehodnotiť zvukovú izoláciu izieb, všetci sme počuli, čo sa deje na chodbe a vonku, čo sťažuje noci. Okrem toho je inzerovaná posilňovňa, ale v hoteli nie je k dispozícii žiadna, museli by ste si vziať taxík. Nakoniec by sa mohli zaviesť aktivity a zábava na ďalšie zlepšenie miesta. Teraz veľmi zvláštna zmienka o jednej z barmaniek a jednej z upratovačiek, ktoré boli viac než dokonalé a ktorým ešte raz ďakujem. Personál je usmievavý, pozorný a pripravený splniť všetky vaše potreby. Vďaka Anisovi, ktorý nám ponúkol aktivity, keď sme prišli. Bazény sú dobre udržiavané a hotel má masážnu zónu a hammam. Stravovanie je naozaj dobré, rozmanitosť a každé jedlo ponúka dostatok kvalitných možností. Celkovo som s pobytom viac než spokojný a ďakujem personálu.
Simona Ragusi
Zdroj:
Google - automatický preklad

Krásne!!!!
V tejto dedine sme strávili nádherný týždeň.
Priestranné izby s výhľadom na more alebo na bazén. Kúpeľňa s vaňou oddelená od WC.
Tlak vody bol skvelý!
Kuchyňa je veľmi dobrá, od raňajok s omeletami alebo vajíčkami, ktoré na mieste pripravil veľmi milý šéfkuchár, až po obedy a večere s veľkým výberom.
V srdci však nosíme dvoch ľudí:
Brami, manažér reštaurácie a baru.
Bezchybný, elegantný muž, ktorý všetko sleduje s mimoriadnou pozornosťou voči hosťom. Veľmi zdvorilý, priateľský človek s neuveriteľnými manažérskymi schopnosťami!
A potom Rami, zabávač, ktorý nás počas celej dovolenky zabával karaoke, šípkami, hral s nami karty, smial sa, rozprával nám veľa príbehov o živote v Tunisku... Skvelý človek s dobrým srdcom.
Pomohol klientovi v extrémnych ťažkostiach kvôli rodinným problémom. Zúfalo plakala a príliš veľa pila.
Ukázal otvorenosť, keď povedal veľmi hlboké a pekné veci, aby ju utešil a pomohol jej prekonať ťažké chvíle. Je to naozaj krásna duša.
Ďakujeme všetkým, vrátane vždy usmiatych čašníkov a upratovačky, ktorá nám svojou láskavosťou a milosťou všetko upratala na výbornú.
Vrelo odporúčame!!!!
Jediná negatívna poznámka: predávajú vám 50 minútové masáže, ale trvajú 39 minút (vykonané dvakrát, na začiatku a na konci skontrolované mobilným telefónom).