Vyhľadávanie
Popis ubytovania
22 °C
25 °C
Pláž: 0 m
Dĺžka letu: 2:00 h
Od letiska: 1:15 h
Ayurveda
Blízko pláže
Detská postieľka
Detské ihrisko
Detský bazén
Detský kútik
Fitness
Kozmetika
Lekárska služba
Masáže
Maxi klub
Miniklub (detský kútik)
Opatrovanie detí
Parkovanie v objekte
Piesočnatá pláž
Ponuka športov pre deti
Práčovňa
Pre deti (baby friendly)
Pre invalidov (bezbariérový prístup)
Reštaurácia
Rodič s dieťaťom
Sauna
Tenis
Thalasso
Vnútorný bazén
Vodné športy
Vonkajší bazén
Výbava pre deti
Wellness & spa
WIFI dostupná
WIFI zadarmo
Kvalitný 5* hotel Laico, patriaci do rovnomennej renomovanej hotelovej siete, nájdete v nádhernej novej časti Hammamet - Yasmine, hneď na začiatku modernej hotelovej zóny.
Môžete taktiež poznať pod názvom:
Blue Marine Hotel & Thalasso
Hotel Laico
Laico Hammamet recenzie
Odporúčanie 33 %
Poloha 62 %
Šport a zábava 50 %
Izby 55 %
Strava 45 %
Personál 72 %
hayet saidi
Zdroj:
Google - automatický preklad

Chcel by som sa podeliť o moju mimoriadne negatívnu skúsenosť v hoteli Laico Hammamet, kde som bol ubytovaný od 17. do 23. septembra 2025.
➡️ Krádež na recepcii: V deň odchodu som nechal na recepcii kufor a oranžovú aktovku. Keď som si vyzdvihol svoje veci, všimol som si, že moje AirPods (v hodnote 300 €) boli ukradnuté, aj keď moje osobné veci mali byť v bezpečí a pod dohľadom. Hotel nepodnikol žiadne kroky, žiadne hlásenie, žiadne ospravedlnenie, nič.
➡️ Hanebné správanie personálu: Bol som bez slávnosti vysťahovaný šéfom ochranky, aj keď som mal už zaplatené nasledujúce noci (24. a 25. septembra). Zamestnanci odmietli vypočuť moju sťažnosť, slovne ma napadli a zavolali políciu, ktorá nezačala vyšetrovanie. Manažér hotela ma odmietol vidieť a jednoducho povedal: "Vráťte sa na policajnú stanicu."
➡️ Hrozná hygiena: Izby sú špinavé, posteľná bielizeň už niekoľko dní nemenená, uteráky občas zapáchali a na údajne 5-hviezdičkový hotel je zjavne zanedbaná údržba.
➡️ Nejedlé jedlo: Obsluha je pomalá a neorganizovaná, personálu jedálne chýba školenie a profesionalita a jedlo je nechutné. Dokonca aj raňajky sú hrozné, bez chuti, studené a zle prezentované. Nič nespĺňa inzerované štandardy.
➡️ Diskriminácia určitých hostí: Zaobchádzanie, ktoré som dostal, bolo diskriminačné, najmä v porovnaní s inými hosťami, s ktorými sa zaobchádzalo s oveľa väčším rešpektom. V závislosti od profilu bol zjavný rozdiel v správaní, čo je neprijateľné.
Správanie tohto zariadenia je neľudské, neúctivé a nebezpečné. Veľa cestujem a nikdy som nezažil taký traumatický zážitok.
👉 Vyhnite sa za každú cenu. Tento hotel si v žiadnom prípade nezaslúži svoje hviezdy.
Jef Vatour Mancuso
Zdroj:
Google - automatický preklad

Špinavý hotel, špinavý bazén a súkromná pláž, o tom ani nehovoríme, špinavá
Ddd Jean
Zdroj:
Google - automatický preklad

Hrozné pozri obrázky – hovoria samé za seba. Hotel by sa mal premenovať na Fawlty Towers, okrem toho, že to nebolo na smiech. Namiesto toho mi zostali desivé vízie ako postava Dannyho vo filme The Shinning. Druhýkrát v Tunisku a tento hotel pokazil našu dovolenku.
Zamyslite sa dvakrát, je to hrozné. Hotel povedal, že nemajú izby, ktoré sme si rezervovali cez Thomas Cook. Po tam a späť nás pridelili do svojho „apartmánu“. Obrázky apartmánu sú príliš rozrušené na to, aby sa dali vyjadriť slovami. Žiadna klimatizácia v spálni, telefón nefungoval, dvere sa zasekli a museli búchať na dvere, našťastie nás upratovačka počula a prišla nám na pomoc, kohútik vypadol pri každej zákrute, strašná vlhkosť a diery okolo soklových líšt. Sklenený stôl rozbitý na okrajoch, dcéra mala takmer nehodu. Bolo nám sľúbené, že budeme pridelení do našich izieb 18. dňa, hotel sa nás pokúsil presťahovať do izby so 4 samostatnými lôžkami a do ďalšej izby s 2 lôžkami, vyzeralo to ako ubytovňa a prišiel na rad režim spánku Olivera Twista. Nakoniec sa 19. septembra presťahovali do takzvaných vhodných miestností, ale o nič lepšie, AC vydával nepríjemný zápach, takže bol nútený vypnúť a nechať otvorené balkónové dvere, opäť popraskané dlaždice a diery. Bez trezoru na izbe. Dá sa pokračovať ďalej a ďalej. Thomas Cook vždy tvrdil, že sa pokúšali kontaktovať tretiu stranu, ale zázračne sa nikdy nekontaktovali a v hoteli nebol žiadny zástupca Thomas Cook, ale nevideli veľa iných zástupcov cestovných kancelárií. Služba je taká zlá. V potravinách som našiel červa, ktorý som nahlásil čašníkovi a recepcii hotela ani neľutoval. Bola to taká zlá skúsenosť pri prvej a poslednej rezervácii u Thomasa Cooka a pokiaľ ide o hotel, navždy by som mal nočné mory. Hotel je údajne 5-hviezdičkový nenávidí ich vidieť na čokoľvek nižšie. Pláž bola našou záchranou, ale služby personálu neboli o nič lepšie. Povedal Thomas Cook 5 hviezdičiek môže byť založené na polohe. Hovorím už nie.
Ameur Benhami
Zdroj:
Google - automatický preklad

Mal som veľmi sklamaný pobyt v tomto hoteli. Služba bola neprofesionálna a neochotná, čo udávalo tón hneď od začiatku. Izby boli špinavé, zastarané a zle udržiavané a nepríjemný zápach, najmä vo vstupnej hale. Jedlo bolo rovnako sklamaním: nízka kvalita, zle pripravené a rozhodne nestojí za cenu. Celkovo hotel nespĺňal ani základné štandardy čistoty, pohodlia, či pohostinnosti. Neodporúčam toto miesto nikomu, kto hľadá príjemný alebo pokojný pobyt.
Nasro Ahcene
Zdroj:
Google - automatický preklad

Krásny hotel. Napriek negatívnym komentárom ho odporúčam navštíviť.
Všetko na ňom je krásne.
Jedinou nevýhodou je zaobchádzanie: s cudzincami sa zaobchádza diskriminačne.
Všetko ostatné je vynikajúce.