Yadis Djerba Golf Thalasso & Spa recenzie
Odporúčanie 66 %
Poloha 72 %
Šport a zábava 80 %
Izby 73 %
Strava 75 %
Personál 82 %
Maria Novo
Zdroj:
Google - automatický preklad

Veľmi dobrý pobyt! Veľmi sa mi to páčilo! Personál je skvelý a zabávači sú špičkoví! ! Vrátil by som sa…
Amandine Petit
Zdroj:
Google - automatický preklad

ANIMAČNÝ TÍM
Špeciálne uznanie si zaslúžil animačný tím (Pedro, Mimi, Momo, Jassem, ....) klubu Yadis na Djerbe za ich láskavosť a oddanosť nám, dovolenkárom. Počas celého dňa sú mimoriadne pozorní k našim potrebám a neváhajú nás prísť stretnúť a ponúknuť nám rôzne aktivity. Či už ide o tanečné stretnutia, hry alebo iné podujatia, ich prístup je vždy plný tepla a nadšenia. Oceňuje sa najmä ich schopnosť vytvárať zdravé prostredie. Aj keď sa niektorí z nás necítia dobre na skupinových alebo tanečných aktivitách, tím sa postará o to, aby povzbudil každého bez nátlaku.
Urobia si napríklad čas, aby ukázali jednoduché a prístupné tanečné kroky, vďaka čomu sa každý môže pripojiť k párty v uvoľnenej a radostnej atmosfére.
HOME FREKRI
Fekri vyniká ako vrelá a prístupná postava v tíme. Jeho úprimné privítanie a úsmev okamžite vytvárajú atmosféru dôvery. Zákazníkov nielen víta; preukazuje výnimočné odhodlanie byť kedykoľvek k dispozícii. Či už ide o odpovedanie na otázky, vysvetľovanie aktivít alebo dokonca prijímanie konkrétnych požiadaviek. Fekri je vždy pripravený pomôcť. Jeho prítomnosť zdôrazňuje dôležitosť kvalitného zákazníckeho servisu a veľkou mierou prispieva k pocitu pohody v klube.
Malá nevýhoda, nenašli sme to, aby sme sa poďakovali a skontrolovali.
PERSONÁL HOTELA
Personál hotela je opísaný ako usmievavý a angažovaný, pripravený uspokojiť požiadavky zákazníkov.
K príjemnému zážitku prispieva aj čistota spoločných priestorov.
Malý problém, zdá sa, že v miestnostiach sú problémy s drenážou. Čistota a povrchová úprava izieb naznačuje, že nie sú dokončené, čo môže mať vplyv na pohodlie zákazníkov.
ZÁVER
Stručne povedané, tím zábavy klubu Yadis vyniká aktívnym počúvaním, nákazlivou dynamikou a schopnosťou spájať zákazníkov pri rôznych aktivitách.
Fekri umocňuje túto pozitívnu skúsenosť a zabezpečuje, aby sa každý dovolenkár cítil počas nášho pobytu cenený a zapojený.
Ich tvrdá práca skutočne prispieva k tomu, aby sa klub Yadis stal miestom, kde sa cítite ako doma a zároveň sa zabávate.
Je však potrebné zlepšiť stav izieb, aby sa zaručil optimálny zážitok.
Tété L
Zdroj:
Google - automatický preklad

Bývame v tomto hoteli nie s 5 hviezdičkami, ale s 2 hviezdičkami. Príchod do haly navodzuje pocit príchodu do luxusného hotela. Ale po strávení 7 dní som veľmi sklamaný z čistoty.
- miestnosť: obliečky neupravené, nevyžehlené, dojem, že niekto prešiel
pred spaním.
- podlaha nie je čistená každý deň.
-nežehlené závesy
-kúpeľňa a WC: sociálne zariadenia chátrajú, treba prerobiť spoje (kúpeľňa a WC).
- WC sedadlo je malé v porovnaní s misou s chýbajúcou skrutkou.
- žltá vaňa.
-šedé uteráky ako biele.
- odtok z umývadla a sprchy nie je rýchly (upchatý)
-koberec na chodbách nie je veľmi čistý.
Vonku: lepkavé, nevyčistené bazénové matrace (koks, pivo atď.)
. Na recepcii stopy skla na stoloch.
Za 7 dní. 3-krát výmena izby, aby ste skončili v suite (ROVNAKÉ)
darček od riaditeľa. Bravo!!!!
Toto je skutočne sklamaný zážitok a tento hotel neodporúčam.
Na druhej strane by som chcel podotknúť, že drvivá väčšina personálu je priateľská.
a mimoriadne láskavý a pozorný k svojim zákazníkom.
Mlk Nour
Zdroj:
Google - automatický preklad

Bonjour tout le monde, je tiens à vous mettre en garde face à cet hôtel, car si vous voulez avoir la salmonelle, des boutons de punaises de lit et des rats qui dorment avec vous, alors dans ce cas vous êtes au bon endroit, nous avons séjourné malgré nous dans cet hôtel qui nous a été conseillé par une agence de voyage. Nous avons passé les pires vacances nous sommes tombé malade de la salmonelle mon mari couvert de boutons car je précise les draps ne sont jamais changer malgré le nombre de fois que nous l’avons demandé. Niveau nourriture vous êtes servis mais des plats date 1 semaines, de la nourriture pas cuit, du beurre servit avec des glaçons d’eau pas potable, des boissons non fini par d’autre voyageur transvaser devant nos yeux pour être servit le soir, des rats qui mangent et dorment avec vous. Vous aurez également le droit à du racisme envers les français, des arnaques au sein de l’hôtel afin de vous soutirer énormément d’argent, la propreté de l’établissement est tellement laissé à l’abandon que vous trouverez deux dames faisant le ménage avec une simple bouteille d’eau. Nous avons même eu l’honneur de parler avec différents employés qui nous ont précisé qu’ils ne mangeraient jamais dans cet hôtel en ayant vu l’état de la nourriture dans les cuisines, nous avons donc payé les pots cassés de cet hôtel car nous avons faillit perdre notre fille qui a fini son séjour 1 semaines à l’hôpital, sans compter que nous nous sommes fait agresser par le médecin de l’hôtel pour nous escroquer de l’argent, tout ça devant les yeux du responsable le laissant faire. Tout est italien mais les italiens non plus ne s’y plaise pas. C’est un hôtel qui doit fermer car il l’est littéralement nos vies en danger et celle des autres soyons tous unis pour une fermeture définitive. Merci à vous.
Bruno NICOLAS
Zdroj:
Google - automatický preklad

Vynikajúca hodnota za peniaze.
Priateľskí zabávači a dokonalé služby.
Pestrá strava pre každého.
Veľmi dobre udržiavané miesta.
Špičkové tanečné predstavenia.
Jean Paul Kiesch
Zdroj:
Google - automatický preklad

Hotel Yadis skutočným sklamaním. Mám veľa, veľa videí a fotiek. Kúpeľňová pleseň, vaňa vysoká, že máte problémy so sprchovaním. . Starší ľudia nemajú šancu. Upratovací personál je dobrý, ale nedostanete žiadne nápoje. Chladnička prázdna, žiadna voda, žiadne nealkoholické nápoje, nič. Žiadne náčinie v kúpeľni, ako sú sprchové capoe, obrúsky na tvár. Žiadna zmena v jedle. Všetko tvrdé, mastné, vždy to isté. Grilované jedlo sa podávalo iba dvakrát. Jahňacie mäso iba kosti alebo tuk. Neustále dostávať hovädziu pečeň. Z rýb mi prišlo zle. Psy štekajúce na pláži celú noc. Izba s výhľadom na more zabudnutá, dvere zatvorené štekotom pouličných psov. Bez kontroly. Chcel inú izbu a nedostal žiadnu odpoveď. Žiadne označenie na pufri. Za pomarančový džús musíte zaplatiť 7 TD, nie. Špinavé koberce, zápach v hoteli. Mor komárov, pretože nič nie je odstránené. Personál nepriateľský. Nesnažte sa nič. Vždy rovnaká hudba, rovnaký počet 8-krát denne. Voda v bazéne ľadová. Mravce v bufete, mám krátke video. Na dverách je napísaných 5 hviezdičiek, Luxair dáva 4 hviezdičky. Neúspech. 3 hviezdy a vsetko ok.
Michaela
Júl 2023
15.07.2023
0x
Za mňa priemerný hotel,prišli sme o 0:00 z Ba a mali sme v cestovnej kancelári zaplatený výhľad na.more za poplatok,samozrejme sme ho nedostali,že je neskoro a dajú nám izbu až zajtra s vyhladom boli sme.3 rodiny a jedna rodina dostala izbu .na druhý deň a jedna za 3 dni s výhľadom.na more ,takže sa neoplatí si to vôbec platiť popredu ,stačí na mieste ,keď majú voĺné a dáte im peniaze dajú vám izbu za 10 eur s výhľadom a cestovka berie 150eur.
Co sa týka hotela čisto bolo aj pri bazéne aj pláž no tiež.by neuškodilo pláž upratovať od tých výkalov z tiav a koňov ,ktorí si chodia pri mori každý deň .
Boli sme tam s malými deťmi a co sa týka all inclusive veľmi slabé deťom nechutilo veľmi slabý výber , za cely pobyt mali asi 4 krat hranolky na vyber ,co sa aspon najedli ...nič stále.to iste jedlo ani nám.dospelým nechutilo
Takže za mňa neodporúčam.
Čítať celú recenziu