El Mouradi Djerba Menzel recenzie
Odporúčanie 55 %
Poloha 72 %
Šport a zábava 67 %
Izby 70 %
Strava 67 %
Personál 73 %
Sandra P
Zdroj:
Google - automatický preklad

Po troch rokoch sme sa vrátili a musím prepísať recenziu.
Hotel má stále potenciál, ktorý sa bohužiaľ nevyužíva.
Mnoho zamestnancov prechádza hotelom naslepo. Špinu nevidno a ľudia okolo nej jednoducho prechádzajú. Ak boli v bazéne ešte ráno fľaše od piva z predchádzajúcej noci, boli tam aj večer.
Čašníci v reštaurácii sú veľmi pozorní a zdvorilí...ak ste pravidelný a prídete niekoľkokrát do roka. Ale nie hostia, ktorí prichádzajú len každé tri roky; sú ignorované. Po tom, čo došla plynová voda, bola v skriniach ukrytá kola a poháre štamgastov potajomky dopĺňali v skrini. Po prvé, je to zákaz vstupu do hotela, ktorý už nemá vodu, a potom sú zvýhodnení stáli hostia - boli sme druhotriedni hostia.
Po silnej sťažnosti sa služba zlepšila aj pre nás.
Izba bola stará, ale čistá, a preto pre nás úplne v poriadku.
Mysleli sme si, že zábava bola naozaj dobrá, najmä Abdel, ktorý bol vždy veľmi nápomocný a každý deň nás pozdravil a rýchlo sa porozprával, ale všetci ostatní boli tiež naozaj milí.
Vrcholom hotela je a zostáva bazén so slanou vodou s výhľadom na more, ktorý takmer všetko vynahrádza.
Vrátim sa ešte? Ak je cena správna... možno.
Osama Eshmilh
Zdroj:
Google - automatický preklad

Donútili ma zaplatiť dvakrát. Už som mal rezerváciu, ale na recepcii mi povedala: "Nemáš rezerváciu." Povedal som dobre, zaplatím nový. Hádajte čo? Keď som sa odhlasoval, povedali mi „Máte dve rezervácie“ a povedali, že s tým nemôžu nič urobiť.
Mehdi Ziati
Zdroj:
Google - automatický preklad

Nedávno sme mali to potešenie zostať v hoteli El Mouradi Djerba a chceli by sme vyjadriť našu úplnú spokojnosť s našimi celkovými skúsenosťami. Od chvíle, keď sme prišli, a počas celého nášho pobytu, personál preukázal pozoruhodnú profesionalitu a láskavosť, čo výrazne prispelo k tomu, že naša dovolenka bola nezabudnuteľná.
Recepcia a recepcia
Recepčný tím si zaslúži osobitnú zmienku. Hneď ako sme dorazili, boli sme srdečne privítaní. Proces registrácie bol rýchly a efektívny a personál bol veľmi nápomocný pri zodpovedaní všetkých našich otázok a požiadaviek, vždy s úsmevom. Veľmi si vážime ich ústretovosť a ochotu pomôcť.
Animácia
Animačný tím je nepochybne pulzujúcim srdcom hotela. Dokázali navodiť dynamickú a radostnú atmosféru počas celého dňa a večera. Program aktivít bol pestrý a ponúkal zábavu pre všetky vekové kategórie, bez toho, aby bol niekedy ohromujúci. Ich energia, ich nákazlivá dobrá nálada a ich talent urobili z každej chvíle skutočné potešenie, či už počas biliardových hier, večerných show alebo tanečných večerov. Veľká gratulácia k ich obetavosti!
Čistota a údržba
Čistota hotela, od izieb až po spoločné priestory, bola bezchybná. Upratovací tím odviedol vynikajúcu prácu a zabezpečil, že naša izba bola vždy nepoškvrnená a priestory boli dokonale udržiavané. Toto je podstatný aspekt, ktorý vo veľkej miere prispieva k pohodliu a pohode dovolenkárov, a v tomto bode bol hotel El Mouradi Djerba príkladný.
Stravovanie a servis
Servery reštaurácie boli trvalo efektívne a priateľské. Napriek davom boli vždy pozorní k našim potrebám a zabezpečili, že bufety boli neustále doplňované a stoly boli rýchlo vyčistené. Ich profesionalita a úsmevy urobili naše jedlá ešte príjemnejšími. Bola tu aj kvalita a rozmanitosť jedál, ktoré ponúkali miestne a medzinárodné jedlá, ktoré potešili naše chuťové poháriky.
Na záver, náš pobyt v hoteli El Mouradi Djerba bol úžasným zážitkom. Kvalita služieb, ústretovosť personálu a množstvo ponúkaných aktivít robia z tohto zariadenia destináciu, ktorú vrelo odporúčame. Určite sa vrátime!
Jedinou nevýhodou je, že na izbách alebo pri bazéne nie je internet. Pripojiť sa môžete len na recepcii, v koncertnej sále a v bare.
Fasi.
Mélanie Boinali
Zdroj:
Google - automatický preklad

Prišiel som na 40. narodeniny môjho budúceho manžela.
Naša posledná cesta predtým, ako sme privítali naše dve deti.
Dobré privítanie, prišli sme neskoro do hotela a jedlo bolo pre nás rezervované. Veľmi milý. Veľmi pozorný personál. Cíti sa dobre a je to príjemné.
3 výlety odporúčané naším sprievodcom a nie je čo povedať, špičkové.
Mali sme dobrý týždeň.
Jedinou nevýhodou je catering.
Jedlo nebolo šialené. Dosť nevýrazné.
Zistili sme, že jedlo je bez chuti.
Hovorili sme s ďalšími dovolenkármi, ktorí bývali v tomto hoteli a ktorí nám povedali, že stravovacie služby upadajú.
Inak pobyt bol fajn.
Ďakujem všetkým!!!
Khawla Khawla
Zdroj:
Google - automatický preklad

Izba bola čistá. Jedlá boli pestré, pre každého bolo niečo (tradičné, ryby, mäso atď.). Personál nie je veľmi ústretový ani na recepcii, ani v reštaurácii. (preto odstraňujem hviezdičku)
Joelle Antonucci
Zdroj:
Google - automatický preklad

Pri čítaní týchto mnohých negatívnych recenzií o stave hotela, špinavého s hraničným jedlom, mám obavy, pretože som si rezervoval od 8. do 15. decembra 2024! ! ! Rozmýšľam, ako vrátiť tých 580 eur za tento pobyt, ktorý nespĺňa moje očakávania.
oceane cloarec
Zdroj:
Google - automatický preklad

Naša izba 3141 sa nachádzala v budove ďaleko od pláže alebo reštaurácie, čo je škoda.
V našej izbe sme mali 4 postele, aj keď sme boli len 2?
Naservírovali sme si aj horúcu čokoládu a do pohára nám spadol hmyz, ktorý bol v automate...
A ďalšie negatívne body nás rýchlo omrzelo jedlo, na ktoré sme sa tešili v sobotu večer, kde sme jedli naozaj dobré jedlo (hovädzie mäso, mušle..) (neverte kráse dezertov 90% žiadne chute)
Okrem toho bola naša izba uprataná každý deň bez väčších problémov, žiadna pleseň, žiadny holubí trus.