Citrus Patong Hotel by Compass Hospitality recenzie
Odporúčanie 50 %
Poloha 90 %
Šport a zábava 81 %
Izby 88 %
Strava 63 %
Personál 88 %
רותם אזולאי
Zdroj:
Google - automatický preklad

Najhorší hotel, v ktorom som bol v Thajsku, výhľad na odpadky a veľmi malé izby, malý bazén s 2,3 miestami na sedenie, s manželkou sme sem prišli na medové týždne a sme veľmi nespokojní
Maya Polack
Zdroj:
Google - automatický preklad

Zarezervoval som si vylepšenú izbu s výhľadom na bazén na svadobnú cestu. Hotel je bez výčitiek. Izba nie je modernizovaná, práve naopak. Náš výhľad z izby je na smetný kôš. Jednohviezdičkový hotel a nič viac.
Mazen Z
Zdroj:
Google - automatický preklad

Najhorší hotel, v ktorom som kedy býval. Môžete si pozrieť fotografie a rozhodnúť sa sami. Najprv začnime s registráciou, prišli sme o 13:00, ale izbu nám dali o 15:00 (check-in by mal byť o 14:00). Po druhé, hotel je absolútna špina (pozri obrázky).
Izbová služba nevymenila posteľnú bielizeň predtým, ako sme prišli. Viete si predstaviť, že idete do 4-hviezdičkového hotela a nájdete staré špinavé plachty! Verím, že je to zámerne a nie omylom. Navyše, bazén je veľmi špinavý, nikto nám nepomohol s batožinou pri registrácii, môžete si dať buď veľmi horúcu, alebo veľmi studenú vodu v sprche a posledná katastrofa je šváb na chodbe hotela na 5. poschodí! (Pozri obrázok). NEMYSLITE, ŽE SEM PRÍDETE, PROSÍM.
Bratu
Zdroj:
Google - automatický preklad

Priateľskosť a zdvorilosť personálu bola A1. Veľmi kompetentní pri hľadaní riešení a riešení problémov, napríklad naša izba bola veľmi hlučná kvôli vonkajšiemu hluku (klimatizácia), takže nám rýchlo pomohli znovu získať pokojné miesto.
Čo bolo veľmi, veľmi zlé, že recepcia zorganizovala možnosť dopravy cez spoločnosť, kde bola cena vopred jasná (cca 800 Bat). Keď sme boli na letisku, vodič od nás chcel 1200 netopierov. Volali sme tam a späť bez riešenia a potom sme museli zaplatiť sumu. V tejto veci som sa cítil v hoteli sám.
Môj návrh. Hotel by mal v tejto veci viac chrániť svojich návštevníkov.