Meliá Pattaya Hotel recenzie
Nigel D'Sa
Zdroj:
Google - automatický preklad

Na 5-hviezdičkový hotel boli ponuky raňajok podpriemerné a personál bol nepriateľský. Izby sú trochu príliš nevkusné, žiadne balkóny a vyhradený priestor pre fajčiarov bol smiešne ďaleko v rohu parkoviska. Väčšinou sa starajú o čínskych turistov.
Raph Zero
Zdroj:
Google - automatický preklad

Krásna izba, krásne miesto, dobré služby.
Nutcharee Kawintechapat
Zdroj:
Google - automatický preklad

Nestojí to za peniaze, nie je vhodné pre 5-hviezdičkový hotel, treba sa zlepšiť
1. Recepcia si prečítala našu rezerváciu nesprávne, z apartmánu na úrovni s jednou spálňou nám povedala, že sme si rezervovali normálnu izbu, až kým nebude potrebné priniesť e-mail na potvrdenie, potom sa vybrala na 2. poschodie, aby sme sa prihlásili do izby na úrovni.
2.. Izba je krásna, sprchový krém, šampón, kondicionér, telové mlieko, vonia dobre, ale fľaša s pumpičkou sa veľmi ťažko stláča, treba vybrať pumpičku, naliať si ju sami, žiadna mokrá šnúra na bielizeň, chodník k výťahu, koberec páchne zatuchlinou
3. Kúpalisko je veľmi malé, ide dole len pár ľudí a je preplnené
Pri pohľade na recenziu som si myslel, že to bude veľké
4. Klubová miestnosť na úrovni, malý rad jedál, koktaily chutia zle, málo menu
5. Raňajky, musieť stáť a čakať v rade, veľmi málo miest v jedálni, povedal, že privilégium úrovne má špeciálne nastavené menu, pri objednávke čínskeho setu sa čakalo pol hodiny a stále to neprišlo, bolo to tak dlho, muselo sa jesť normálne menu, objednávanie kávy trvalo dlho, vyprážané vajcia sa minulo veľa jedál, doplňované veľmi pomaly
Pri pohľade na rezervácie hostí viete, že je tu veľa ľudí, mali by ste byť viac pripravení
6. Golfový vozík vás zavezie do plážového klubu Lay. Je to dobré, veľmi v poriadku. 7. Dostatok parkovacích miest.
Mai Piti
Zdroj:
Google - automatický preklad

Sú veci, ktoré treba zlepšiť. 1. Bazén je v porovnaní s počtom izieb veľmi malý, viac ako sto. Len 20 hostí príde dole a všetci plávajú do seba. Bazén sa nachádza na najnižšom poschodí. Jediný pohľad, ktorý môžete vidieť, je byt za ním. A videl som veľa rodín, ktorých rodičia chceli ísť dole a hrať sa so svojimi deťmi, ale museli sa zastaviť, pretože už nebolo kde plávať. 🥲
2. Detský klub je veľmi malý, asi 40 metrov štvorcových. Len guľová jamka zaberá 70% plochy. Nie sú tam žiadne miesta pre rodičov. Pre staršie deti nie je herná stanica. Dvaja dozorcovia detského klubu chodia okolo, aby sa zastavili a karhali deti, aby nevypustili loptu z bazéna. Deti hrajú pod tlakom.
3. Raňajková miestnosť nemá dostatok miest na sedenie. Počet izieb v porovnaní s počtom stolov je veľmi nízky. Zišiel som pred ôsmou ráno a bolo plno. Ďalší ľudia prišli o 9:00 a stále bolo plno. Videl som, ako sa GM snaží chodiť a rozprávať sa s hosťami, riešiť problémy, pomáhať obsluhovať, pomáhať nosiť stoličky. Videl som tú námahu. Myslím, že hotel navrhol funkčný plán od začiatku nesprávne. Ťažko sa to bude opravovať, najmä počas dlhých sviatkov a víkendov. Ak chcete niečo vyzdvihnúť alebo získať, musíte sa pretlačiť cez chodník. A bufetová linka
4. Welcome drink je voda z Uthaithip a vylúhovaná voda s citrónovou príchuťou. Dostávajú ich len ľudia stojaci pred check-in pultom. Nečakajú žiadni sprievodcovia.
5. Do izby vedú 3 výťahy. 2 sú veľmi malé. 5 ľudí sa cíti stiesnene. Ak sa odhlásite v rovnakom čase, musíte počkať v rade. Pred zostupom nadol sa odporúča najprv stlačiť nahor.
6. Neexistuje žiadna mokrá šnúra na bielizeň. V kúpeľni sú len 2 vešiaky. Pri spoločnom zavesení voda odkvapkáva a robí podlahu vlhkou, pretože kúpeľňa nemá okraj.
7. Stena dverí v kúpeľni sa dá tesne otvárať a zatvárať, ale nie je tam žiadny zámok. Párom sa to pravdepodobne bude páčiť, ale priatelia to budú musieť zablokovať a uvoľniť v kúpeľni vo vestibule.
8. Recepčná je stále nová. Na otázku, či členovia dostanú zľavu v reštaurácii. Najprv povedala nie. Neskôr sa pravdepodobne spýtala a zmenila svoju odpoveď na áno.
9. Poháre nie sú čisté, stále sú na nich škvrny od kávy. Na deke sú prilepené nejaké úlomky (deku som neodfotila, lebo som ju videla a hneď som ju odsunula. Bála som sa, že ju deti zožerú).
Veci na pozeranie
1. Nové, čisté, dostatok parkovacích miest Existujú golfové vozíky, ktoré sa neustále zdvíhajú.
2. Výzdoba izieb a spoločných priestorov je krásna, jedinečná, nenáročná na oči a je príjemná.
3. Raňajky sú pestré a chutné. Nápoje sú chutné.
4. Veľa zamestnancov sa venuje svojej práci a službám, najmä zahraniční vedúci zamestnanci. Nepôsobia arogantne. Vedia, že meškajú, a tak nestoja a objednávajú. Pomáhajú slúžiť, pomáhajú zdvihnúť a pomáhajú vás privítať po celú dobu. Niektorí zamestnanci si však musia trochu viac precvičiť úsmev alebo pozdrav.
Skrátka si myslím, že momentálne to nie je vhodné pre rodiny s deťmi, pretože bazén a detský klub sú veľmi malé. Tiež nie je vhodný pre ľudí, ktorí sa chcú schladiť a nájsť dobrý výhľad, pretože také miesto neexistuje. Celkovo je to veľmi odlišné od toho, čo som očakával, pretože verím 5-hviezdičkovej značke Melia a povesti rodiny hlavných akcionárov. Myslím si, že tento hotel je súčasťou „megaprojektu Aquatique“. Pri navrhovaní funkcií alebo využiteľného priestoru by to nemalo byť zlé. Nestojí to za cenu 4 000 bahtov za noc. Ak sa to upraví na 4 hviezdičky a cena sa pohybuje okolo 3000,- dvoch, určite nebude nič iné ako chvála.