82%
Hodnotenie
Aonang Princeville VIlla Resort & Spa
Thajsko Thajsko
ThajskoKrabiAo Nang Beach ThajskoKrabiAo Nang Beach

Aonang Princeville VIlla Resort & Spa recenzie 

29 °C
33 °C
0 m
10:10 h
cca 0:30 h

Najlacnejšie termíny podľa mesiaca

Aonang Princeville VIlla Resort & Spa recenzie
Odporúčanie 100 %
Poloha 88 %
Šport a zábava 74 %
Izby 90 %
Strava 71 %
Personál 87 %
Pavandeep Mohal
Publikované 11.01.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
40 %
Tento hotel ponúka moderné, čisté a pohodlné izby a areál je dobre udržiavaný s dobrým vybavením. Bazén bol počas nášho pobytu tichý, fitness centrum bolo primerane vybavené a výber raňajok bol pestrý a uspokojivý. Úroveň služieb zo strany personálu však výrazne zaostávala za očakávaniami hotela tohto kalibru. Nižšie uvádzam konkrétne incidenty počas nášho štvornočného pobytu, ktoré poukazujú na tieto nedostatky. 1. Platobné zásady: Prišli sme okolo 20:00 a boli sme informovaní, že zálohu je potrebné zaplatiť v hotovosti. To bolo prekvapujúce aj nepohodlné. Keďže som veľa cestoval po juhovýchodnej Ázii, viem, že platby v hotovosti sú bežné, ale nikdy som sa nestretol s hotelom, ktorý by trval na hotovostnom vklade bez toho, aby ponúkal možnosti platby kartou. Tieto zásady by mali byť jasne oznámené pri rezervácii, aby sa na ne mohli hostia pripraviť. 2. Oneskorenia v službe: Na druhý deň sme požiadali o zaslanie žehličky do našej izby. Príchod trval 45 minút, čo je na základnú požiadavku neprijateľné oneskorenie. Na druhý deň som potreboval extra hrnček na rannú kávu. Po 15 minútach bez odpovede som išiel na recepciu a hovoril som s manažérom a vysvetlil som mu situáciu. Manažér zavolal upratovanie, ale informoval ma, že budem musieť počkať na upratovanie, aby skontroloval sklad, či má náhradný hrnček, alebo počkám, kým obslúži miestnosť a vyčistí hrnčeky. Keď som sa spýtal, či mi môžu poskytnúť hrnček z kaviarne alebo reštaurácie vo vstupnej hale, bolo mi povedané, že nie. Požičal som si hrnček z raňajkovej reštaurácie, ale čašník ma zahnal späť do mojej izby, ktorý mi ho zabavil. Táto skúsenosť bola mätúca. 3. Nedostatok základnej pomoci: Neskôr v ten deň som si porezal nohu o nejaké kamene na pláži. Išiel som na recepciu požiadať o sadru. Okamžite mi bolo povedané, že nie a že nemôžu pomôcť. Až po naliehaní recepčná vyzdvihla plne vybavenú lekárničku zo zadnej miestnosti. 4. Skúsenosti so stolovaním: V posledný deň sme s priateľom raňajkovali. O 10:00 začali zamestnanci upozorňovať hostí, že bufet sa o 10 minút zatvára. Schmatol som pečivo a sadol som si, aby som ho zjedol, ale prišiel čašník a odobral mi tanier priamo predo mnou, kým som ešte jedla. Musel som mu výslovne povedať, že som neskončil, načo mi tanier vrátil. Zhrnutie: Zatiaľ čo izby sú pohodlné a výber raňajok je dobrý, služby v tomto hoteli sú ďaleko pod tým, čo by sa dalo očakávať. Zamestnanci vždy reagujú na požiadavky okamžitým „nie“ a upratovanie funguje s nápadnou neefektívnosťou. Ak jednoducho hľadáte čisté, moderné miesto na pobyt so slušným vybavením, tento hotel vám môže stačiť. Nečakajte však pozornú alebo ochotnú obsluhu nad rámec základov. Tieto opakujúce sa problémy spôsobili, že náš pobyt bol oveľa menej príjemný, ako by mohol byť.
STUDIO SUNDAY
Publikované 10.01.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Milujem služby a izba je krásna, v okolí hotela je veľa zariadení.