Leopold recenzie
Odporúčanie 100 %
Poloha 83 %
Šport a zábava 67 %
Izby 83 %
Strava 100 %
Personál 83 %
mariu.u@ Cantù
Zdroj:
Google - automatický preklad

Zostali sme tri dni v hoteli Leopold na konci septembra 2024 a mali sme veľmi dobrý čas. Izby sú upratané a majú nádherný výhľad na more. Raňajky sú vynikajúce a veľmi pestré.
Majitelia sú veľmi ústretoví a milí. Kúpali sme sa vo vonkajšom bazéne, ktorý má krásny výhľad na more a solárium.
Radi by sme sa vrátili budúcu sezónu.
Mariella Cantu
S. Kling
Zdroj:
Google - automatický preklad

ABSOLÚTNE SA VYHNÚŤ!!!
TENTO hotel si rozhodne nezaslúži 3 hviezdičky, nula je číslo, ktoré mu treba dať!!!
Tu je rýchly súhrn nášho katastrofálneho pobytu v tomto priemernom hoteli.
Zarezervovali sme si 4 noci na pobyt v tomto hoteli v septembri 2023, aby sme oslávili naše 10. výročie s mojou partnerkou po smrti jej otca 2 dni pred odchodom a vzhľadom na okolnosti, pohreb a smutnú situáciu, to bolo najlepšie v tom čase, keď zrušíme.
Kontaktovali sme hotel Leopold, či si môžeme pobyt odložiť o 1 rok na mesiac september 2024, po rôznych výmenách emailov so zariadením sme sa dohodli na odložení pobytu bez platenia doplatkov, pričom akceptujeme skromnejšiu izbu. . Pretože by ste mali vedieť, že nás stále chcel prinútiť zaplatiť o 240 € viac.
Keď sme tento pondelok 16. septembra 2024 konečne dorazili do hotela, prijala nás 90-ročná pani, ktorá už akoby nevedela vítať a prijímať zákazníkov, pravdepodobne matka manažéra hotela, ktorý potom príde. k nám a hovorí nám, aby sme to s ním skontrolovali, pretože táto osoba, ktorá nás prijala, bola mentálne obmedzená. (Hovorí o svojej matke!)
Hovorí nám, že nemôže nájsť našu rezerváciu, ani našu platbu uskutočnenú rok predtým pri rezervácii, ale na druhej strane nemá zábrany žiadať od nás 40+ € za noc, celkovo 160 €, ktoré sme museli zaplatiť. navyše k tomu, čo sme už zaplatili pred rokom.
Hovoríme mu o našej nespokojnosti s vedomím, že sme si už všetko rezervovali a potvrdzujeme e-mailom cenu a termín pobytu v hoteli, ukazujeme mu naše výmeny e-mailov s potvrdeniami z hotela Leopold, ale bohužiaľ sme narazili na nečestný a veľmi zlý človek, ktorý je navyše úplne dezorganizovaný, ktorý popieral svoje vlastné e-maily, ľutujem len to, že som nekontaktoval karabinierov.
Jednoducho sa vyhrážal, že ak sa nedohodneme, odíde.
Nakoniec sme súhlasili, že zaplatíme týchto 160 €, aby sme sa konečne mohli usadiť po našej dlhej ceste autom s vedomím, že ak ich nezaplatíme, prídeme o našich už zaplatených 560 €.
Hotel so studeným bazénom, nefunkčná vírivka, priemerné a nehygienické raňajky v závislosti od riadu, špinavá izba, obliečky s dierami, mravce v komode, nehygienická kúpeľňa, farba na strope nad sprchou, ktorá sa rozpadáva, pleseň a z nich vychádza malý hmyz.
Našli sme malé stvorenia, ktoré nevyzerajú ani ako mravec, ani ako mini pavúk a po príchode domov sme nejaké našli aj doma.
Nechápeme, ako môžu agentúry stále pracovať s týmto typom prevádzok, pretože to prinesie skôr nespokojnosť zákazníkov ako dobrú spätnú väzbu od nich.
Stručne povedané, utekajte z tohto zariadenia
Nico
Zdroj:
Google - automatický preklad

Super hotel sa nachádza na kopci s výhľadom na more, majitelia sú milí a ochotní, vrátime sa znova.
Sara Bonacina
Zdroj:
Google - automatický preklad

Zostali sme v tejto nehnuteľnosti pred dvoma týždňami. Výnimočný výhľad, ochotný a veľmi priateľský personál, bohaté raňajky.
Hotel sa nachádza pár minút chôdze od centra a má výhľad na nádhernú bezplatnú a vybavenú pláž.
Skvelý zážitok, určite stojí za to zopakovať!