Španielsko Španielsko
ŠpanielskoCosta BarcelonaMalgrat de Mar ŠpanielskoCosta BarcelonaMalgrat de Mar

Amaraigua recenzie 

16 °C
21 °C
0 m
2:00 h
cca 1:30 h

Najlacnejšie termíny podľa mesiaca

Amaraigua recenzie
Odporúčanie 63 %
Poloha 85 %
Šport a zábava 63 %
Izby 73 %
Strava 73 %
Personál 80 %
Xavier Rovira
Publikované 27.04.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Práve sme dorazili a nie je to 4-hviezdičkový hotel. Strašné, miestnosť páchne clavaguerou, špinavá a opustená. Aj keď má personál recepcie úplnú pravdu, neposkytne nám riešenie, je to podvod. Oko...!!! Nespoľahlivé
Fabienne Gervais
Publikované 27.04.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
40 %
Prišiel v deň otvorenia sezóny, veľmi priateľský personál, ale pred otvorením sme mali chvíľu počkať, pretože upratovanie tohto hotela a ponúkané služby neboli napriek ich úsiliu najlepšie Kávovar je mimo prevádzky, alebo je aspoň pokazený Funguje počas nášho pobytu A nakoniec sme posledný deň dostali pokutu vo výške 120 € za zrejme nesprávne parkovanie. Upresňujem pozdĺž železničnej trate 20 metrov od hotela Škandalózne!!!!
F B.H
Publikované 25.04.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Nakoľko je hotel dobre umiestnený, „správca je na zvracanie“. Toto zariadenie má všetko, aby bolo klenotom. Je to naozaj škoda. Hygiena je žalostná, jedlo je na hranici únosnosti. Len jeden kávovar pre celý hotel, ktorý sa pokazí...... Ohanbie nájdené v kúpeľni a horšie aj na zrkadle v kúpeľni. Ponožka v bazéne počas celého pobytu! Takže nevyčistené. Boxerky a hrnce s jogurtom na hotelových kaktusoch a kríkoch. Žlté fľaky na obliečkach 🤮 Pseudo manažér alebo manažér...... Jemné jedlo! Dúfam, že fotky budú hovoriť samé za seba. Naozaj ti robím láskavosť svojim komentárom, nechoď tam!
Christine Neubert
Publikované 08.04.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
40 %
Bohužiaľ žiadne odporúčanie!!! 2,5 hviezdičky! Kúpeľne zapáchajú, plesne v sprchových kútoch, zvápenatené armatúry. Napriek šatniam to isté v kúpeľni. Nie všetko sa pravidelne upratuje, samotný hotel je bohužiaľ veľmi neudržiavaný, špinavé okná, bazén nie/málo uprataný, vonkajší areál je zanedbaný. Čistota celkovo nie je dobrá. Nie príliš pestré jedlo, bolo to v poriadku. Pri chuťovkách poznáme niečo iné ako balené croissanty a koláčiky, ale ok. Šťavy z prístroja sú čisté instantné. Fuj. Zle vyškolený personál, barman si vždy pomýli Pepsi Zero/Maxx a mieša koktaily úplne zle. Od 17:00 hod. premiešame a podávame sami. Ale skvelá poloha, priamo na pláži. Recepčná veľmi milá a ústretová! Personál, ale aj taký milý. Celkovo v poriadku, škoda, že sa to takto zhoršilo. Pre nás určite nie 4-hviezdičkový hotel Aká škoda!! Je to naozaj skvelé zariadenie, dalo by sa tu vytvoriť niečo pekné.
Marisa Alonso López
Publikované 11.11.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Publikácia vo všetkých médiách: Neuspokojivý zážitok a nedostatok zákazníckych služieb v hoteli Amaraigua v Malgrat de Mar Bohužiaľ, moja skúsenosť v tomto hoteli bola dosť sklamaním. Zarezervoval som si pobyt na niekoľko dní, ale z nepredvídaných dôvodov som si posledný deň nemohol užiť. Napriek dostatočnému upozorneniu a prvému potvrdeniu, že mi budú vrátené peniaze, hotel to nakoniec odmietol urobiť, čo považujem za neprijateľné. Žiadam vás, aby ste prehodnotili svoj postoj a dodržali príslušné vrátenie peňazí; V opačnom prípade sa nebudem váhať obrátiť na vyššie orgány, aby boli rešpektované moje práva klienta, keďže sa mi zdá nespravodlivé zostať bez náhrady za službu, ktorú som nevyužil. Ďalej som si počas pobytu všimol viacero nedostatkov, ktoré považujem za dôležité spomenúť. Personál stravovania sa zdal byť preťažený a kvalita služieb nebola na úrovni hotela tejto kategórie. Možnosti v jedálnom lístku boli obmedzené a pri niekoľkých príležitostiach neboli jedlá dobre prezentované alebo pripravené. Na druhej strane, čistota izieb a spoločných priestorov zostala veľmi neuspokojivá. Počas môjho pobytu som si všimol nedostatok údržby v zariadeniach a niekedy priestory nespĺňali hygienické normy, ktoré hosť očakával. Zatuchnutý zápach bol miestami neznesiteľný a v izbách chýbal dostatočný komfort ani na trojhviezdičkový hotel. Úprimne dúfam, že hotel zváži kroky na zlepšenie zákazníckych služieb a kvality svojich služieb, ako aj prehodnotí svoj postoj k vráteniu peňazí. Budúcim hosťom by nepochybne mohli ponúknuť lepší zážitok.
Fatma Fadel
Publikované 26.10.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Keď sme prišli do hotela, mali sme celkom dobrý dojem. Zvonku aj zvnútra je samozrejme vidieť, že to nie je najmodernejší ani najkrajší hotel, ale bolo pre nás dôležité byť priamo pri mori. Keď nás konečne pustili do izby, neverili sme vlastným očiam. Izba bola pre troch ľudí príliš malá, zrkadlo a podlaha boli špinavé. Zapáchala vlhkosťou a plesňou, tak sme všetko prehľadali a nakoniec sme našli pleseň na matraci a na stenách. Išli sme priamo za personálom a povedali sme im, že sa musia najskôr porozprávať so šéfom, či by sme mohli dostať novú izbu. Šéf sľúbil, že nám na druhý deň dá novú izbu. Bola to najdlhšia noc, ktorú som mal, takmer sa nedalo dýchať, aj keď boli balkónové dvere otvorené celú noc. Našťastie sme na druhý deň po opakovaných žiadostiach dostali novú izbu. No v ten istý deň boli v prvej miestnosti, ktorú sme mali, prihlásení noví ľudia, čo podľa mňa nie je správne, keď viete, že je tam pleseň. —— Jedlo bolo studené a v skutočnosti nič nechutilo. —— Obsluha je milá a ľahko sa s ňou rozpráva, no akonáhle vyvediete niečo ako pleseň, neprejavia veľké pochopenie. Mohol by som tu vymenovať ešte pár vecí, ale myslím si, že tu by to nikdy neskončilo. Celkovo to určite nie je 4-hviezdičkový hotel, ale skôr 2-hviezdičkový hotel.
Re Mo
Publikované 25.10.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
40 %
Zostali sme v hoteli 5 dní. Prvý dojem, všetko v poriadku. Prišli sme okolo 10:30 a na našu izbu sme museli čakať len do 12. Izba 219 bola naša prvá izba. Boli sme tam aj o 12. Všetko bolo priemerne „čisté“. Čím dlhšie ste zostali v miestnosti, tým viac to zapáchalo plesňou a všimli sme si viac nečistôt. Urobili sme niekoľko fotiek miest, ktoré sme si všimli, a kontaktovali recepciu. Žena na recepcii sa veľmi nechcela pozerať na obrázky a povedala, že o tom vie a je to normálne... Neviem, čo je na tom normálne. Povedal som, že nebudeme spať v izbe, pretože som alergický na plesne a nezostanem v izbe. Áno, šéf tu bude neskôr. Vraj mám počkať do 19:00. Šéf tam bol až na druhý deň a všetky izby boli obsadené, ale povedal, že sa o to zajtra postaráme, čiže sme boli nútení stráviť noc v izbe. Proste hnus. Na druhý deň tam šéf skutočne bol a slovo dodržal. Boli nám poskytnuté 4 izby, do ktorých sme sa mohli pozrieť a vybrať si jednu z nich. Mysleli sme si, že je to fér, aj keď šéf mal vtipné správanie. Izba, v ktorej sme teraz boli, bola oveľa väčšia a čistejšia. Avšak aj po pár nociach bolo všade cítiť pleseň. Už nie taký extrém, ale ako alergik ste to veľmi cítili. Veľa rozumiem, hotel je veľmi blízko pláže a má veľa spoločného s vlhkosťou, ale určite treba prijať opatrenia, aby sa tomu zabránilo, čo v tomto prípade neplatí. Poďme k téme jedla. Neviem co to s tym malo spolocne ale prve 1-2 dni mi to bolo proste hnusne. Všetko vlažné, bez chuti a niekedy tvrdé. Od 3. dňa to zrazu chutilo dobre. Imaginácia alebo snáď iní kuchári? Možno to bola hladina alkoholu? Žiaden nápad. V každom prípade to bolo lepšie ako na začiatku. Bolo to teplé a jedlé. Čo sa týka pitia, všetko je v poriadku, ale nechápem, prečo to šéfovi pripadá normálne, že si do izby nemôžete nosiť fľaše s vodou a my by sme si mali plniť staré fľaše pri automatoch. Kecy. Sám som si kúpil šesť balení a priniesol som ho do izby. Téma miesta. Veľmi pekné, priamo na pláži. Na druhej strane koľají je dlhá nákupná pasáž, kde sú ceny správne. Takže ak sem prídete, musíte v noci počítať s prievanmi, ktoré vás môžu zobudiť, ak je okno otvorené, aby ste sa nenadýchli. Akékoľvek stavebné práce o 13:30 sú tu pravdepodobne normálne, takže si so sebou vezmite štuple do uší. Požičovňa áut je ponúkaná na recepcii, čo je dobré, ak neočakávate nové auto s najazdenými 0 km. V každom prípade sme to do Barcelony a späť zvládli bez problémov. Záver: Celkovo pre nás tento hotel nestojí za 4 hviezdičky. Zostal som v mnohých hoteloch so 4-hviezdičkovou kvalifikáciou a v tomto prípade to tak nie je. Vedenie hotela je určite potrebné zmeniť, pretože má veľký potenciál a pravdepodobne by sa mohol stať vynikajúcim hotelom vzhľadom na polohu. Ale nie takto. Z iných recenzií som mohol čítať, že veľa izieb zobrazených na internete, ako napríklad terasa alebo posilňovňa, nie je k dispozícii vôbec. o čo ide? Žiaden nápad. Pravdepodobne kontrola plesní alebo čo. Možné na krátku dovolenku. Ale naozaj musíte mať nervy z ocele. Každopádne ďakujem za zážitok a pobyt.
pascale Schott
Publikované 23.10.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
60 %
Je škoda, že tento hotel trochu nevyužíva svoju polohu Investície. Starne, nemá skutočný salónik s barom, bolo by to prívetivejšie. Jedlo je dobré, ale opakuje sa. Na druhej strane upratovanie izby a kúpeľne zanecháva niečo na želanie. Ide o úplné minimum vrátane prístupovej chodby do izieb. Vôňa kanalizácie prevonia recepciu a schodisko vedúce do izieb. Jediným pozitívnym bodom je denná výmena uterákov. Recenzie izieb sa môžu líšiť, pretože izby nie sú úplne identické.